Jak zacząć naukę programowania?

Nauka kodowania i sama praca programisty stały się bardzo popularne w obecnych czasach. Niezależnie od tego, czy chcesz znaleźć pracę w całkowicie nowej dziedzinie, czy po prostu szukasz nowego hobby – nic nie powstrzymuje Cię przed nauką kodowania. Programowanie polega na rozwiązywaniu problemów i choć zapoznanie się z konkretnymi językami może zająć trochę czasu, to […]

Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie

Posiadając firmę lub zarządzając jej poszczególnymi działaniami, zapewne wyznaczasz cele, które chcesz zrealizować samodzielnie lub zespołowo. Nie raz zdarzyło Ci się dojść do wniosku, że obrany cel został źle sformułowany lub po prostu – jest niemożliwy do osiągnięcia? W takiej sytuacji warto skorzystać z metody SMART. Na czym polega i jak skutecznie wykorzystać ją w […]

Rozmiary reklam graficznych – kampanie w Google

Reklamy graficzne od wielu lat stanowią jedno z podstawowych narzędzi w marketingu internetowym. Jednakże, aby były skuteczne, konieczna jest nie tylko inwestycja w dobrej jakości grafikę czy chwytliwe copy, ale także dostosowanie rozmiaru kreacji do powierzchni reklamowej. Jakie wymiary banerów będą najlepsze dla Twoich kampanii w Google? Tego dowiesz się z naszego artykułu. Reklama display […]

Lead generation, czyli jak generować leady sprzedażowe

Pozyskiwanie leadów to główny cel większości działów marketingu w firmach działających online. Od tego, jak wartościowe kontakty uda się zdobyć, zależy m.in. sprzedaż Twojego biznesu w najbliższych miesiącach. Dowiedz się więcej o rodzajach leadów oraz efektywnych sposobach na ich generowanie z naszego artykułu. Lead – co to jest? Na początek warto wyjaśnić, czym tak naprawdę […]

Shopware – co to jest i jak zacząć?

Znalezienie dobrej platformy e-commerce do stworzenia własnego sklepu online nie jest łatwe. Rynek oferuje wiele rozwiązań, a każde z nich, mimo wielu podobieństw, może swoimi niuansami determinować ich przeznaczenie. Dodatkowo, ostatnie dwa lata wymusiły na przedsiębiorstwach szybką zmianę w ich dotychczasowej działalności, dlatego handel musiał szybko przenieść się do świata online. A jak wiadomo, pierwszym […]

USP produktu – czym jest unikalna propozycja sprzedaży?

USP produktu w wielu sytuacjach może Ci pomóc uzyskać realną przewagę nad konkurencją. Dlatego tak ważna jest wiedza o mocnych stronach własnej firmy oraz tworzenie i modyfikowanie oferty, by odpowiadać na potrzeby rynku. Sprawdź, co powinieneś wiedzieć na temat unikalnej propozycji sprzedaży. USP – co to znaczy? USP (ang. unique selling proposition), czyli unikalna propozycja […]

Błąd HTTP 503 – co oznacza i jak go naprawić?

Zapewne niejeden raz podczas szukania informacji w internecie lub próby przejścia na konkretną stronę internetową zdarzyło Ci się natrafić na komunikat „błąd 503 service unavailable”. Dowiedz się, co oznacza powyższy błąd, jakie mogą być jego potencjalne przyczyny oraz poznaj sposoby na rozwiązanie problemu z niedostępnością strony zarówno z perspektywy administratora, jak i użytkownika. Błąd HTTP […]

Znaczenie kolorów w reklamie – które wzbudzają zaufanie?

Gdy tworzysz reklamy dla swojej marki, zapewne zwracasz uwagę na takie elementy jak odpowiednie ułożenie elementów, chwytliwe copy czy dobrej jakości grafiki. Często dobór kolorystyki materiału jest traktowany drugorzędnie lub ustala się go na podstawie osobistych preferencji i hasła „dobrze to wygląda”. Błąd! Kolory w marketingu odgrywają ogromną rolę, dlatego powinieneś je odpowiednio dobrać w […]

Rodzaje hostingu – jaki wybrać

Wybór hostingu to jeden z podstawowych elementów, który powinieneś brać pod uwagę, tworząc stronę lub sklep internetowy. Jednakże dla wielu osób działanie hostingu, kryteria jego doboru, a także wpływ tej decyzji na funkcjonowanie witryny, nie są do końca zrozumiałe. Wyjaśniamy, czym jest hosting, opisujemy jego rodzaje oraz najważniejsze czynniki, które musisz przeanalizować przy jego zakupie, […]

Marketing mix 7P – czym jest?

Jeżeli myślisz o stworzeniu strategii marketingowej, musisz pamiętać o spójności swoich działań. Każdy element układanki powinien pasować do drugiego, tworząc całość. Marketing mix 7P to koncepcja, która z pewnością Ci w tym pomoże. Na czym polega marketing 7P? Jak zastosować go w praktyce? Tego dowiesz się z artykułu. Marketing mix 7P – na czym polega? […]