Responsywnie.plResponsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    23 grudnia 2024
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    27 października 2023
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Od pomysłu do sukcesu: wprowadzanie nowego produktu na rynek
    6 stycznia 2025
    Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
    15 listopada 2024
    E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
    21 listopada 2024
    Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
    21 listopada 2024
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
    14 listopada 2024
    Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
    27 sierpnia 2024
    Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
    22 stycznia 2024
    Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
    21 stycznia 2024
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    real time bidding
    Kampania RTB (Real Time Bidding) jako skuteczny model reklamy
    5 maja 2023
    Wyszukiwanie głosowe
    Voice search (wyszukiwanie głosowe) a SEO – co musisz wiedzieć?
    9 stycznia 2024
    Wyszukiwanie fasetowe
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Najnowsze
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Zalety i wady Magento
    Magento – zalety i wady platformy ecommerce
    5 maja 2023
    Najnowsze
    W jaki sposób renderować stronę internetową?
    12 lutego 2024
    Czym jest wireframe w UI/UX?
    30 stycznia 2024
    Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?
    26 stycznia 2024
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Zalety i wady Magento
    Magento – zalety i wady platformy ecommerce
    5 maja 2023
    e-commerce vs m-commerce – czym są i czym się różnią?
    5 maja 2023
    Czym jest BaseLinker?
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Najnowsze
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    storytelling
    Storytelling w biznesie i marketingu. Przykłady i inspiracje
    5 maja 2023
    lojalność klientów
    Lojalność klientów – jak ją budować i rozwijać?
    2 czerwca 2023
    Najnowsze
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
    14 stycznia 2024
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
Szukaj
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: 13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
Font ResizerAa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Font ResizerAa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
  • Newsy
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
Responsywnie.pl > Marketing > 13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
Marketing

13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych

Łukasz Kuchta
Data ostatniej aktualizacji: 2024/12/23 o 9:40
Łukasz Kuchta Opublikowano 19 maja 2020
13 min
Udostępnij

Wyszukiwarki internetowe stanowią podstawę poruszania się użytkowników w sieci. Dzięki nim możesz wyszukiwać pożądane artykuły, grafiki czy filmy. Przedstawiamy Ci ranking 12 popularnych wyszukiwarek internetowych, pośród których z pewnością znajdziesz tę, która spełni Twoje oczekiwania.

Spis treści
Historia wyszukiwarek internetowychNajpopularniejsze wyszukiwarki 2021- 2024 w Europie i na świecie1. Google – największa wyszukiwarka na świecie2. Bing – druga wyszukiwarka internetowe na świecie3. Yahoo – lepsza wyszukiwarka od Google w latach 90.4. Baidu – azjatycka/chińska wyszukiwarka internetowa5. Yandex – rosyjska wyszukiwarka internetowa6. DuckDuckGo – multi wyszukiwarka internetowa7. Ask.com – wyszukiwarka pytań i odpowiedzi8. WolframAlpha9. Ecosia – ekologiczna alternatywa10. Contextualwebsearch.com – wyszukiwarka kontektowa11. Archive.org – specjalistyczna wyszukiwarka w formie archiwum12. Facebook – portal i wyszukiwarka społecznościowa13. Linkedin – internetowa wyszukiwarka biznesowaNajpopularniejsze wyszukiwarki – podsumowanie

Historia wyszukiwarek internetowych

Dla wielu internautów synonimem wyszukiwarki jest Google. Jednak to nie od niej wszystko się zaczęło. Google zostało oficjalnie uruchomione 27 września 1998 roku, ale sporo działo się już wcześniej. Prześledźmy zatem najważniejsze daty w historii wyszukiwarek internetowych.

  • 1990 rok – pojawia się pierwsza prosta wyszukiwarka, czyli Archie. Przeszukiwała ona zasoby plików. Była to realizacja Alana Emtage, Billa Heelana i Petera J. Deutscha.

Wyszukiwarka Archie

Źródło

  • 1994 rok – powstaje wyszukiwarka Yahoo! Search, której twórcami są David Filo i Jerry Yang. Był to pierwszy w sieci zbiór stron WWW. Witryny informacyjne można było dodawać za darmo, a komercyjne za 300 dolarów rocznie.
  • 1994 rok – uruchomiono wyszukiwarkę Lyscos. Do stycznia 1995 roku było w niej skatalogowanych 1,5 mln dokumentów.
  • 1998 rok – oficjalne uruchomienie Google.

Wyszukiwarka Google

Źródło

  • 2003 rok – Overture przejmuje wyszukiwarki AltaVista i AlltheWeb, a następnie staje się własnością Yahoo za 1,63 miliarda dolarów.
  • 2004 rok – pojawia się kolejna wyszukiwarka – MSN od Microsoftu.

Wyszukiwarka MSN

Źródło

  • 2006 rok – Windows Live Search zastępuje MSN.
  • 2009 rok – pojawia się wyszukiwarka Bing.
  • 2011 rok – Google, Microsoft i Yahoo! tworzą schema.org.
  • 2011 rok – Google wprowadza wyszukiwanie obrazów, a dokładnie szukanie za pomocą zdjęć.
  • 2014 rok – Yahoo! domyślną wyszukiwarką w przeglądarce Mozilla Firefox w USA.
  • 2023 rok – wyszukiwarka internetowa Yandex informuje o wycieku danych, a w tym dotyczący m.in. czynników rankingowych.
  • 2023 rok – Microsoft dodał sztuczną inteligencję OpenAI do wyszukiwarki Bing.
  • 2023 rok – pod koniec roku Google w swojej wyszukiwarce wprowadza Gemini, czyli model sztucznej inteligencji. Początkowo w ponad 170 krajach, w języku angielskim.

Przez wiele lat głównymi wydarzeniami na rynku były zmiany w wynikach wyszukiwania Google, wynikające z kolejnych aktualizacji algorytmów. Szczególnie dotyczy to lat 2010-2020. Na wiele decyzji wpływ miało pozycjonowanie stron internetowych – internauci wiedzieli, co robić, aby osiągnąć wysokie pozycje i nie zawsze wykorzystywali to w pożyteczny sposób.

Z czego wynika sukces Google? Z szybkości wyszukiwania informacji, ogromnej bazy danych. Znaczenie mają również mapy Google, ale w dużej mierze przyzwyczajenia użytkowników. Bez względu na to, czy interesuje nas wyszukiwanie filmów, zdjęć czy treści, przeważnie zaczynamy od Google.

Zapewne w kolejnych latach modyfikacje będą przeprowadzane głównie pod kątem sztucznej inteligencji. Wyszukiwarki internetowe mogą coraz mniej przypominać te, z których korzystamy aktualnie.

Najpopularniejsze wyszukiwarki 2021- 2024 w Europie i na świecie

Wyszukiwarkę Google od lat uznaje się za światowego lidera wyszukiwania w Europie i na świecie, a wszystko to potwierdzają dane. Sprawdźmy, jakie zmiany odnotowano w ostatnich latach. Poniższy wykres obrazuje popularność poszczególnych wyszukiwarek na świecie. Ranking wyszukiwarek na świecie

Źródło

Tak naprawdę w tym okresie niewiele się działo, chociaż z rekordowych, ponad 93% udziału w rynku, aktualnie Google zostało ok. 90%. Udział wyszukiwarki Bing wynosił 1-4%. W ostatnim czasie zauważalny wzrost popularności uzyskał Yandex – do blisko 3%.

A jak jest w Europie? Prezentuje to poniższy wykres.

Ranking wyszukiwarek w Europie

Źródło

Wygląda to podobnie. Google z rekordowych około 93% spadło do nieco ponad 90%. Ponad 3% udziału ma Yandex, a nieco powyżej 4% Bing. Jednak niezmiennie bezdyskusyjnym liderem jest Google.

1. Google – największa wyszukiwarka na świecie

Najpopularniejsza wyszukiwarka Google
Adres: https://www.google.pl
Pewnie wielu z Was na hasło ,,wyszukiwarka internetowa’’ reaguje jednoznacznie – Google. I jest w tym dużo racji, ponieważ Google to niekwestionowany lider wśród wyszukiwarek na skalę światową. Według danych z kwietnia 2020 roku Google stanowi prawie 92% światowego rynku wyszukiwarek internetowych. Na swoją pozycję Google pracowało przez wiele lat – wyszukiwarka powstała pod koniec ubiegłego wieku i nieprzerwanie funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat! Użytkownicy kochają Google za bogatą ofertę funkcjonalności, którą firma stale stara się rozbudowywać i udoskonalać, a także bardzo precyzyjne wyniki wyszukiwania oparte o specjalny algorytm PageRank. To właśnie on w dużej mierze zrewolucjonizował cały rynek wyszukiwarek internetowych na świecie.
Jaka jest zatem wyszukiwarka inna niż Google?

2. Bing – druga wyszukiwarka internetowe na świecie

wyszukiwarka internetowa bing
Adres: https://www.bing.com/?cc=pl
Bing to druga po Google najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa. Kontroluje ona 2,79% światowego rynku wyszukiwarek. Niewiele osób jednak wie, że Bing to autorski produkt firmy Microsoft, która jest niemalże monopolistą na rynku PC. Nie można tego jednak powiedzieć o branży wyszukiwarek internetowych. Bing został udostępniony dla użytkowników ponad 10 lat później niż Google – w 2009 roku. Jest on następcą MSN Search. Bing to domyślna wyszukiwarka internetowa w microsoftowskim Windowsie w przypadku urządzeń stacjonarnych i mobilnych opartych o ten system i to właśnie ten szczegół sprawia, że z Binga korzystają użytkownicy Windowsa na całym świecie.

3. Yahoo – lepsza wyszukiwarka od Google w latach 90.

Popularna wyszukiwarka Yahoo
Adres: https://pl.search.yahoo.com/
Podium najpopularniejszych wyszukiwarek zamyka Yahoo. Historia tej wyszukiwarki jest bardzo ciekawa, ponieważ powstała ona w 1994 roku, czyli cztery lata przed Google. W latach 90. była liderem swojej branży i najczęściej używaną wyszukiwarką. Wszystko zmieniło się po wejściu na rynek wyszukiwarki Google i wprowadzaniu przez nią kolejnych funkcjonalności. Znaczenie Yahoo zaczęło drastycznie spadać. W 2017 roku Yahoo zostało przejęte przez firmę telekomunikacyjną Verizon Communications i obecnie kontroluje mniej niż 2% światowego rynku wyszukiwarek internetowych. Yahoo w swojej historii popełniło wiele błędów, które zaważyły na przyszłości wyszukiwarki, m.in. nie zdecydowało się na zakup Google (wtedy funkcjonującego pod nazwą PageRank) za śmieszną z perspektywy obecnych czasów kwotę – miliona dolarów.

4. Baidu – azjatycka/chińska wyszukiwarka internetowa

Chińska wyszukiwarka
Adres: https://www.baidu.com/
Mało znana Europejczykom, a robiąca niesamowitą karierę w Azji – to właśnie wyszukiwarka internetowa Baidu. Chiny należą do niewielkiego grona państw, gdzie wyszukiwarka inna niż Google jest liderem – Baidu kontroluje ponad 64% tamtejszego rynku. Co ciekawe, Baidu to również szósta najczęściej wyszukiwana strona w internecie wg portalu Alexa. Na chińskim rynku Baidu jest traktowane praktycznie jak odpowiednik Google, ponieważ podobnie jak konkurent posiada bardzo rozbudowane funkcjonalności. Popularność Baidu w skali światowej nie jest jednak tak duża, jak w Chinach – zgarnia tylko 1,1% światowego rynku wyszukiwarek.

5. Yandex – rosyjska wyszukiwarka internetowa

Wyszukiwarka internetowa - rosja
Adres: https://yandex.pl/
Przez wielu Yandex określany jest mianem ,,rosyjskiego Google’’, a to dlatego, że jest on najpopularniejszą wyszukiwarką na tamtejszym rynku. Yandex używany jest nie tylko w Rosji, ale także takich krajach jak Białoruś, Turcja czy Uzbekistan. Wyszukiwarka jest bardzo dobrze dostosowana do specyfiki języka rosyjskiego, dlatego często korzystają z niej użytkownicy posługujący się właśnie tym językiem lub zbliżonymi do niego. Yandex nigdy nie zrobił furory na świecie i obecnie stanowi ok. 0,54% światowego rynku wyszukiwarek internetowych.

6. DuckDuckGo – multi wyszukiwarka internetowa

Bezpieczna wyszukiwarka duckduckgo
Adres: https://duckduckgo.com/
Popularne wyszukiwarki internetowe to także znana ze swojego logo nawiązującego do nazwy -DuckDuckGo. Jest ona relatywnie młodą wyszukiwarką – powstała w 2008 roku, jednakże w ostatnich latach znacznie zyskuje na popularności. Co za nią stoi? Przede wszystkim wysoki poziom anonimowości użytkowników. DucDuckGo deklaruje, że nie przechowuje żadnych danych o użytkownikach, co stawia ją w zupełnym przeciwieństwie do Google. Wiele osób chwali DuckDuck za szybkość oraz bardzo precyzyjne wyniki wyszukiwania. Warto również wspomnieć, że wyszukiwarka oparta jest o otwarte oprogramowanie.

7. Ask.com – wyszukiwarka pytań i odpowiedzi

wyszukiwarka pytań i odpowiedzi
Adres: https://www.ask.com/
Wyszukiwarka inna niż Google, którą wybierają głównie Amerykanie. Powstała w 1996 roku, jak sama nazwa mówi, aby odpowiadać na pytania użytkowników. Zanim Google usprawnił swój algorytm, Ask.com był jedną z najlepszych wyszukiwarek, jeżeli chodzi o precyzyjne wyniki wyszukiwania dla naturalnych haseł, wpisywanych przez użytkowników. Obecnie wyszukiwarka używana jest głównie na rynku amerykańskim.

8. WolframAlpha

Specjalistyczna wyszukiwarka wolframalpha
Adres: https://www.wolframalpha.com/
WolframAlpha to prawdziwa perełka w tym zestawieniu. Wyszukiwarka powstała w 2009 roku, czyli w czasie, gdy swoją premierę miało sporo innych współcześnie używanych rozwiązań. WolframAlpha formułuje wyniki dla naturalnych zapytań, wpisanych przez użytkowników np. w formie pytań. Ta wyszukiwarka internetowa potrafi rozwiązać równania matematyczne czy podać konkretne dane statystyczne. Bardzo często zwraca wyniki w postaci odniesień do naukowych publikacji. Na tę chwilę WolframAlpha nie jest dostępna w polskiej wersji językowej – zapytania musisz formułować w języku angielskim.

9. Ecosia – ekologiczna alternatywa

Wyszukiwarka Ecosia

Źródło

Celem właścicieli wyszukiwarki Ecosia jest wprowadzanie pozytywnych zmian w środowisku. Dlatego przychody z reklam wykorzystują do finansowania sadzenia drzew. Firma współpracuje z organizacjami non-profit na całym świecie i korzysta wyłącznie z energii odnawialnej – buduje własne elektrownie słoneczne. Wyszukiwarka jest oparta na algorytmie Binga.

Ecosia wykorzystuje przynajmniej 80% przychodów na sadzenie drzew w miejscach, gdzie jest to najbardziej potrzebne. Przeciętnie 50 wyszukiwań wystarczy, aby firma mogła sfinansować zasadzie jednego drzewa.

10. Contextualwebsearch.com – wyszukiwarka kontektowa

Wyszukiwarka kontekstowa
Adres: https://contextualwebsearch.com/
Nasz ranking wyszukiwarek internetowych obejmuje również mniej popularne, ale interesujące z perspektywy dalszego rozwoju rynku rozwiązania. Jednym z nich jest contextualwebserach.com. Twórcy wyszukiwarki bazowali na najnowszych badaniach dotyczących ludzkiego mózgu i tak też działa contextualwebsearch.com – na zasadzie imitowania tego, w jaki sposób człowiek indeksuje wspomnienia. Jest to bardzo ciekawy projekt dostępny dla użytkowników bez żadnych opłat.

11. Archive.org – specjalistyczna wyszukiwarka w formie archiwum

Adres: https://archive.org/
Internetowe archiwum stron
Jak sama nazwa wskazuje, Archive.org to nie klasyczna wyszukiwarka internetowa, a raczej pewnego rodzaju archiwum stron internetowych i nie tylko – znajdziesz tam archiwa książek, tekstów, piosenek itd. Wyszukiwarka oferuje ciekawą opcję podglądu, jak dana strona wyglądała w przeszłości – wystarczy wpisać jej adres url, a zostanie Ci wyświetlony kalendarz z datami, w których zrobiono printscreena danej strony, klikasz i masz przed sobą podgląd danej www nawet sprzed kilku lat! Ten oryginalny projekt prowadzony jest przez organizację non – profit ze Stanów Zjednoczonych.

12. Facebook – portal i wyszukiwarka społecznościowa

wyszukiwarka społecznościowa facebook
Adres: https://www.facebook.com/
Popularne wyszukiwarki internetowe, to nie tylko indywidualne narzędzia do wyszukiwania treści, obrazów, wideo itd. To także wyszukiwarki, które są częścią wielkich platform tj. Facebook. Coraz częściej wyszukiwarka Facebooka służy nam nie tylko do wyszukiwania osób i zapraszania znajomych. Wyniki wyszukiwania Facebooka poszerzane są o kolejne funkcjonalności, można je filtrować i sortować. Facebook pozwala na wyszukiwanie danych, których inne wyszukiwarki tj. Google nie są w stanie nam zapewnić – mowa o naszych prywatnych danych, które sami zamieszczamy w sieci na naszych tablicach, grupach itd.

13. Linkedin – internetowa wyszukiwarka biznesowa

Wyszukiwarka linkedin
Adres: https://www.linkedin.com/
Nasz ranking wyszukiwarek internetowych zamyka kolejne niestandardowe narzędzie. O ile Facebook pozwala na wyszukiwanie i agregowanie prywatnych danych, Linkedin to obecnie najlepsza wyszukiwarka pod kątem znajdywania kontaktów biznesowych – nowych pracowników, firm do współpracy, podwykonawców itd. To tu ludzie ujawniają bardzo dużo informacji, które jeszcze kilka lata temu posiadały wyłącznie działy HR firm, do których aplikowaliśmy.

Najpopularniejsze wyszukiwarki – podsumowanie

Jak widać, rynek wyszukiwarek internetowych to nie tylko Google. Istnieją inne wyszukiwarki, które oferują zgoła odmienne funkcjonalności niż lider branży. Rozwój nauki i sztucznej inteligencji pozwala na tworzenie coraz to nowszych i bardziej zaawansowanych algorytmów, które zapewniają nam bardziej naturalne wyniki wyszukiwania, zbliżone działaniem do procesów myślowych człowieka. Jest wysoce prawdopodobne, że za kilka lat ranking wyszukiwarek internetowych będzie wyglądać całkiem inaczej – niektórzy gracze przestaną się liczyć, a zastąpią ich nowe, innowacyjne rozwiązania.

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 4.3 / 5. Liczba ocen. 8

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
Od pomysłu do sukcesu: wprowadzanie nowego produktu na rynek
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
Czym jest marketing emocjonalny i jak wykorzystać jego moc?
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Komentarze (6) Komentarze (6)
  • Avatar Adek pisze:
    30 czerwca 2020 o 08:25

    Szkoda, że Google szczególnie w naszym kraju ma taki monopol. Jak w każdej branży, monopol nie jest zdrową sytuacją. Podejrzewam, że jeszcze bardzo długo – kilkanaście lat Google będzie liderem wśród wyszukiwarek i ewentualnie zagrozi mu jakiś nowy trend związany z rozwojem technologii. Z tego co się dowiedziałem i byłem zaskoczony – to wyszukiwarka Google to jeden z istotniejszych elementów składowych spółki, ale każdy z nas przecież korzysta również z przeglądarki Chrome czy Androida na telefonach. Jednym słowem Google jest wszędzie!

    Odpowiedz
    • Avatar Rybka pisze:
      10 sierpnia 2020 o 12:23

      Niestety mimo negatywnych skojarzeń z Google to nie ma żadnej alternatywy. Swego czasu korzystałam z Binga bo był domyślą wyszukiwarką w przeglądarce Firefox. Wyniki to był dramat. W Googlu znacznie szybciej udawało mi się znaleźć to info którego szukałam.

      Odpowiedz
  • Avatar Kuba pisze:
    5 września 2020 o 13:29

    Pamiętam jak jeszcze kilka lat temu duckduckgo było wspominane jako konkurencja dla wyszukiwarki Google. Lata minęły, kwestia prywatności w internecie jest jeszcze bardziej na topie, a duckduckgo nieznany tak jak był.

    Odpowiedz
  • Avatar Bart pisze:
    14 września 2020 o 13:27

    Szkoda, że firmy nie chcą podejmować się pozycjonowania w Bingu. U mnie ta wyszukiwarka ma najwyższy współczynnik konwersji – ok.5%.Też tak macie?

    Odpowiedz
  • Avatar Mariusz W. pisze:
    17 września 2020 o 17:26

    Liczę na rozwój Yandexa w Polsce, w końcu to dzieło naszych słowiańskich braci. Dawno temu była polska wersja. Teraz chyba coś działają, bo uruchomili raczkującą wersję pod polską domeną.

    Blisko jest też czeski Seznam.cz, ale on chyba nie ma widoków na rozwój poza Czechami. W języku polskim jest tam wyłącznie serwis mapowy.

    Odpowiedz
  • Avatar Moskal pisze:
    16 października 2020 o 16:47

    Ja coraz częściej wyszukuję w Yandex. Google promuje wielkich graczy – w pewnym sensie wyniki w tej wyszukiwarce są algorytmicznie ustawiane, aby były „poprawne” politycznie i społecznie. Szczególnie branża „zdrowie” jest ograniczana tylko dla zaufanych. Wyszukując w Yandex znacznie częściej znajduje jakieś ciekawe informacje na bardzo niszowych i niepopularnych blogach/portalach, których autorzy są ekspertami w danej dziedzinie.

    Odpowiedz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Wprowadzenie produktu
Od pomysłu do sukcesu: wprowadzanie nowego produktu na rynek
Marketing 2 stycznia 2025
Darmowe stocki
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
Marketing 15 listopada 2024
Skuteczne bio
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Social media 14 listopada 2024
Wiadomości w email marketingu
E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
Marketing 12 listopada 2024
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?