Lojalność klientów – jak ją budować i rozwijać?
Pozyskanie klienta wiąże się przeważnie z określonymi kosztami. Prowadzisz kampanię reklamową, dzięki…
Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
Posiadając firmę lub zarządzając jej poszczególnymi działaniami, zapewne wyznaczasz cele, które chcesz…
CPC, CPA, CPM i CPV, czyli rodzaje rozliczeń kampanii reklamowych
Z roku na rok płatne reklamy w internecie cieszą się coraz większą…
Własna platforma do wideokonferencji – czy to dobry wybór?
Chyba nikt z nas nie spodziewał się, że w tym roku tak…
Jak wybrać influencera / blogera do współpracy?
Współpraca z influencerami jest uwzględniona w marketingowej strategii wielu marek. Celem jest…
Skąd wziąć pomysł na biznes?
Szukasz pomysłu na założenie własnej firmy? Skoro czytasz ten artykuł to z…
Anioł biznesu – kim jest i jak go pozyskać?
W początkowej fazie działalności start-upy potrzebują dużego zastrzyku kapitału, by móc rozwinąć…
Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
Im więcej klientów, tym lepiej. To znana prawda w świecie biznesu. Jednak…
Rekomendacje w biznesie – jak je wykorzystać?
W dzisiejszym biznesie jest mnóstwo czynników, które składają się na jego siłę.…
Zewnętrzny i wewnętrzny employer branding, czyli wizerunek firmy
Nadeszły czasy pracowników. I nic nie zapowiada, by miało się to zbyt…