Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
Wiele biznesów nie miałoby szans na rozwój bez zewnętrznych inwestorów. Przeważnie podmioty…
RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
Poprzez zapytania ofertowe pozyskuje się m.in. dostawców produktów i usług. Korzysta się…
Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
Musisz wiedzieć, że Twoja firma jest poddawana ocenie na wielu punktach styku.…
Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
Każdej osobie, która chce długofalowo budować swój wizerunek w internecie, powinno zależeć…
Czym jest R&D i czy warto w to inwestować?
Innowacyjne rozwiązania są niezbędne do rozwoju działalności. Odgrywają kluczową rolę m.in. w…
Generator nazwy firmy – 11 sprawdzonych narzędzi
Zakładasz działalność? Jedną z pierwszych decyzji, które musisz podjąć, jest wybór nazwy…
Najbardziej znane polskie marki na całym świecie
Polskie firmy odnoszą sukcesy na całym świecie. Wielu udało się osiągnąć znakomite…
Ile kosztuje przesyłka za pobraniem?
Wybór różnych opcji dostawy i zapłaty to jedna z najistotniejszych kwestii z…
Reklamacja, rękojmia i gwarancja- różnice. Co się bardziej opłaca?
Jeśli kupujesz produkt, prawie na pewno otrzymujesz na niego gwarancję, ale czy…
Lojalność klientów – jak ją budować i rozwijać?
Pozyskanie klienta wiąże się przeważnie z określonymi kosztami. Prowadzisz kampanię reklamową, dzięki…