Aromamarketing – czym jest i jak działa marketing zapachowy?
Zdarzyło Ci się kupić produkt tylko dlatego, że skusił Cię jego zapach?…
Pozytywne opinie w Google – jak je pozyskiwać? 12 sposobów
Według badania przeprowadzonego przez BrightLocal 90% konsumentów czyta opinie o marce, produktach…
Marketing relacji – czym jest i jak działa?
Modele kontaktu z klientami z czasem się zmieniają. Kiedyś marketing kojarzył się…
OKR – czym są i jak na nich pracować?
Wyznaczanie celów odgrywa istotną rolę w działalności. Zespół powinien wiedzieć, jakich oczekuje…
Google Street View – czym jest, jak często jest aktualizowane?
Spacer po dowolnym mieście na świecie bez konieczności ruszania się z własnego…
Jak mądrze wykorzystywać Google Trends?
Świadomość, jakie trendy obowiązują w danej branży i czym są zainteresowani klienci,…
Brand hero – co to jest? Przykłady użycia
Czy firma potrzebuje bohatera marki? Maskotki, która kojarzy się z marką, pomaga…
Badania marketingowe – czym są? Poznaj etapy i rodzaje
Wszelkie decyzje w działalności gospodarczej powinny być nie tylko przemyślane, ale i…
Wskaźnik GRP w reklamie i marketingu
Jeśli inwestujesz w reklamę, interesuje Cię przede wszystkim realizacja celów. Najczęściej chodzi…
Video marketing – jak robić to skutecznie?
Z roku na rok wydłuża się czas, który internauci poświęcają na oglądanie…