przeglądanie Kategoria
Marketing
Formularz kontaktowy na stronę internetową – jak go stworzyć i dlaczego warto?
Formularz kontaktowy to jeden z elementów stron internetowych, który powinieneś wpisać na listę obowiązkowych funkcjonalności podczas tworzenia nowej witryny dla swojej marki lub modernizacji obecnej. Dlaczego jest tak ważny? O czym należy…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Key visual – co to jest i jak go stworzyć?
Key visual to nie tylko ładnie obcobrzmiąca nazwa, ale istotny element działań marketingowych. Tymczasem wiele firm o nim zapomina, ograniczając się jedynie do logotypu. Co można zyskać dzięki kluczowi wizualnemu? Jak go stworzyć? Tego…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Cross-selling i up-selling – jak zwiększyć sprzedaż?
Idziesz do sklepu z zamiarem kupna butów za 200 zł, a wychodzisz dodatkowo z pastą oraz impregnatem lub z modelem obuwia o 100 zł droższym, niż początkowo chciałeś kupić. Brzmi znajomo, prawda? W wielu podobnych sytuacjach głównym bodźcem…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Kampanie RLSA, czyli remarketing w sieci wyszukiwania
Borykasz się z dużą liczbą porzuconych koszyków zakupowych? A może masz problem z lojalizacją klientów? Remarketing jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększanie przychodów w sklepach internetowych w obu przypadkach. Ale nie tylko.…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Jak zareklamować stronę i wypromować swoją firmę? 12 sposobów
Strona internetowa to najlepsza wizytówka Twojej firmy w internecie. Niestety samo jej zaprojektowanie i wdrożenie nie gwarantuje sukcesu. Dowiedz się, w jaki sposób możesz skutecznie wypromować swoją firmę w sieci. Poznaj 12 sprawdzonych…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Kampania RTB (Real Time Bidding) jako skuteczny model reklamy
Dla wielu firm reklamy displayowe oparte o tradycyjny model aukcyjny są kluczowym elementem strategii marketingowej. A co, jeśli istnieje inny system sprzedaży oraz zakupu przestrzeni reklamowej, dzięki któremu można w znaczny sposób…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
CPC, CPA, CPM i CPV, czyli rodzaje rozliczeń kampanii reklamowych
Z roku na rok płatne reklamy w internecie cieszą się coraz większą popularnością. Wysoka dostępność i stosunkowo niski próg wejścia powodują, że duża liczba firm decyduje się na inwestycję w ten rodzaj marketingu online. Początkujący…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
12 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
Wyszukiwarki internetowe stanowią podstawę poruszania się użytkowników w sieci. Dzięki nim możesz wyszukiwać pożądane artykuły, grafiki czy filmy. Przedstawiamy Ci ranking 12 popularnych wyszukiwarek internetowych, pośród których z…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Skuteczna strategia content marketingowa – formaty, narzędzia i przykłady
Content is the king. Takie przekonanie panuje wśród marketingowców. Mocny, unikalny content to podstawa każdych przewidywań co do trendów na 2018 czy 2019 roku. Przewiduje się, że dobra strategia marketingu treści (content marketing ) to…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
Facebook nieustannie się rozwija. Marki już dawno dostrzegły jego reklamowy potencjał i traktują go jako pełnoprawny kanał komunikacji marketingowej. Wraz z rosnącą konkurencją coraz trudniej się wybić i zdobywać rzesze fanów. Aby działania…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...