Sztuczna inteligencja w działaniach content marketingowych – jak korzystać?
Tempo rozwoju sztucznej inteligencji wygląda imponująco. Obszarem, na który wywiera ona szczególnie…
Marketing w formule 4P
W marketingu pojawiają się nowe trendy, zmienia się podejście do pewnych zagadnień,…
Czym jest system identyfikacji wizualnej firmy?
Ogromna konkurencja powoduje, że wyróżnienie się na rynku jest coraz trudniejsze. Aby…
Przekaz reklamowy – budowa i przykłady
Każdego dnia do konsumentów dociera mnóstwo komunikatów reklamowych. To treści marketingowe, którymi…
Media relations, czyli jak mieć dobry kontakt z mediami?
Media mają ogromny wpływ na odbiorców. Przedsiębiorstwu powinno zależeć, aby przekaz, który…
Downsizing i upsizing w erze inflacji
W lutym 2023 roku inflacja wyniosła 18,4%, co oznaczało najwyższy wynik od…
Promocja sprzedaży – czym jest? Narzędzia i przykłady
Duża konkurencja powoduje, że przedsiębiorca musi w jakiś sposób wyróżnić swoją ofertę…
Jak za pomocą neuromarketingu udoskonalać swój biznes?
Celem specjalistów odpowiedzialnych za działania marketingowe jest jak najlepsze poznanie grup odbiorców,…
12 pomysłów na darmową reklamę w internecie
Z badania przeprowadzonego przez AdEx wynika, że wartość polskiego rynku reklamowego online…
Aromamarketing – czym jest i jak działa marketing zapachowy?
Zdarzyło Ci się kupić produkt tylko dlatego, że skusił Cię jego zapach?…