Ślepota banerowa, czyli dlaczego ignorujemy reklamy?
Liczba reklam, które widzimy na co dzień, powoduje, że przestajemy zwracać na…
Jak wypromować lokalny biznes w internecie? 6 sposobów
Masz lokalną firmę? Możesz wykorzystać liczne możliwości wypromowania biznesu w sieci. Podstawą…
Analiza SWOT – jak określić słabe i mocne strony swojej firmy?
Sytuacja na rynku nie jest stała. Konkurencja się rozwija, przedsiębiorstwa zmieniają kadrę,…
Najlepsze czcionki (fonty) na stronę internetową
Większość użytkowników kojarzy przede wszystkim najpopularniejsze fonty, takie jak Arial, Times New…
28 chwytliwych haseł reklamowych [lista]. Jak stworzyć podobne?
Są takie slogany reklamowe, które po prostu wpadają w ucho. Inne słyszysz…
Buyer Persona – czym jest, jak ją stworzyć i wykorzystać w biznesie?
Każdy produkt czy usługa kierowane są do określonego klienta. Masz wizję, kim…
Brief – jak go przygotować krok po kroku?
Dobra komunikacja między klientem a zlecającym jest kluczowym czynnikiem warunkującym sukces realizowanego…
Reklama behawioralna – na czym polega?
Jeśli chcesz, aby kampania reklamowa była skuteczna, musisz skierować ją do grupy…
Jak zmierzyć efekty kampanii reklamowej?
Jedną z największych zalet działań marketingowych w sieci są duże możliwości pod…
Marketing rekomendacyjny – czym jest i jak działa na konsumentów?
Zanim klient zamówi dany produkt z sieci, zapewne sprawdzi o nim opinie.…