przeglądanie Kategoria
Social media
Jak zwiększyć liczbę fanów na Facebooku? Warto kupować fanów?
Liczba fanów na Facebooku to nie tylko liczba. To zaangażowana społeczność, skupiona wokół marki, która może być jej chlubą. Wśród nich są obecni i potencjalni klienci, których możemy postrzegać jako „gorące leady”. Co jeszcze dają…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
Facebook oferuje ogromne bogactwo różnego rodzaju formatów postów. Jedne z nich są bardziej skuteczne w kontekście budowania zaangażowania, a jeszcze inne pomagają zwiększyć zasięg marki. Jakie rodzaje postów na Facebooku warto wprowadzić…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
LinkedIn – dlaczego warto z niego korzystać?
LinkedIn, choć regularnie rośnie w siłę, to wciąż jest w Polsce niedoceniany. Tymczasem dla profesjonalisty czy specjalisty może być to doskonały kanał do budowania wizerunku eksperta. Dlaczego zatem warto wykorzystać LinkedIn? Przyjmuje…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Facebook, Instagram czy Twitter? Co wybrać?
Agencje często snują przed Tobą wielkie plany i sukcesy, obiecując doskonałe rezultaty. Najczęściej proponują to poprzez obecność we wszystkich możliwych kanałach social media. Czy to na pewno dobre rozwiązanie dla Ciebie i Twojej firmy?…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Marketing w Instagram Stories – porady dla firm
Instagram Stories dla firm daje ogromne możliwości. To format, który każdego dnia przyciąga kilkaset milionów ludzi. Cała ta grupa to potencjalni odbiorcy Twojej marki. Jak efektywnie prowadzić marketing na Instagram Stories i udanie wpleść…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Jak wybrać agencje social media – 5 praktycznych porad
Pracując w dziale marketingu lub też prowadząc własną firmę masz przed sobą mnóstwo zadań i obowiązków. Kwestie finansowe, dystrybucji czy zarządzania zespołem spędzają Ci sen z powiek. Tymczasem wraz z rozwojem przedsiębiorstwa coraz…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...