Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
W listopadzie 2023 roku liczba użytkowników Facebooka w Polsce wynosiła ponad 20…
Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
Już ponad 40 lat minęło od dnia, w którym amerykański fizyk i…
Dark post – czym jest i czy warto go stosować?
W marketingu ważna jest precyzja – kierowanie przekazu do osób zainteresowanych danym…
Jak prowadzić konto firmowe na Instagramie? Porady i przykłady
Według danych z Raportu Strategicznego IAB Polska, już 71% mieszkańców naszego kraju…
Sprzedaż na Pintereście – jak zacząć i na co zwrócić uwagę?
Szukasz różnych inspiracji? Zajrzyj na Pinterest. Ten serwis społecznościowy nie cieszy się…
Grupa na Facebook – założenie i jej rozwój
Facebook daje duże możliwości pod względem docierania do potencjalnych klientów. Możesz założyć…
Konto firmowe na TikToku – jak je założyć i co daje?
Zainteresowanie aplikacją TikTok rośnie w imponującym tempie. Serwis społecznościowy, umożliwiający dodawanie krótkich…
8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
Chcesz wykorzystać serwisy społecznościowe do promocji strony? Jeśli witryna jest oparta na…
Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku?
Zastanawiasz się, w jaki sposób tworzyć skuteczne i efektywne reklamy dla swojego…
Instagram reels jako forma marketingu
Instagram Reels, czyli tzw. rolki na Instagramie, to jedna z najnowszych funkcjonalności,…