Jak pozycjonować grafikę w Google?
W Google poza wynikami tekstowymi wyświetlają się m.in. zdjęcia. Użytkownik może również…
Rozszerzone wyniki wyszukiwania – czym są rich snippets?
Znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google to dopiero połowa sukcesu.…
Parametry UTM – czym są i do czego służą?
Podstawą prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych jest szczegółowe mierzenie ich efektywności. Aby zwiększyć…
Odrzucona reklama Google Ads – najważniejsze wskazówki
Jeśli chcesz korzystać z kampanii w ramach Google Ads (dawniej reklama Google…
8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
Chcesz wykorzystać serwisy społecznościowe do promocji strony? Jeśli witryna jest oparta na…
Smart bidding – czy warto ustalać inteligentne stawki?
Google Ads daje możliwość uruchomienia kampanii różnego typu i wybór kilku rodzajów…
Google Ads a AdSense – czym się różnią?
Ads i AdSense to jedne z najpopularniejszych usług, które oddaje do dyspozycji…
Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?
Masz problem z zaangażowaniem użytkowników na swojej stronie? Często wchodzą oni na…
Kampania RTB (Real Time Bidding) jako skuteczny model reklamy
Dla wielu firm reklamy displayowe oparte o tradycyjny model aukcyjny są kluczowym…
4 podstawowe błędy w kampanii Google Ads
Jedną z najgorszych rzeczy dla marketera to wydawanie budżetu na kampanię reklamową,…