Czym jest i do czego służy Google Shopping?
Kupujesz w sieci? Prawdopodobnie zdarzyło Ci się trafić do Google Shopping, czyli…
Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?
Klienci mają coraz wyższe wymagania wobec sklepów. Dotyczy to zarówno handlujących w…
Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?
Jednym z kluczowych czynników, które wpływają na decyzje zakupowe klientów, są warunki…
Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
Serwis aukcyjny Allegro odniósł jeden z największych sukcesów w polskim internecie. Dla…
Branża retail – czym jest? Opis i przykłady
Retail to bezpośrednia sprzedaż produktów i usług, która obejmuje zarówno handel stacjonarny,…
e-commerce vs m-commerce – czym są i czym się różnią?
Z roku na rok zmienia się udział urządzeń służących do przeglądania witryn…
SPAM. Czym jest i jak się przed nim uchronić?
Niechciane wiadomości, które mogą do Ciebie docierać, są nie tylko uciążliwe, ale…
Co to jest system CRM? Definicja i przykłady
Relacje – to one obecnie stanowią jedne z najważniejszych wartości w biznesie,…
Rozmiary reklam graficznych – kampanie w Google
Reklamy graficzne od wielu lat stanowią jedno z podstawowych narzędzi w marketingu…
Lead generation, czyli jak generować leady sprzedażowe
Pozyskiwanie leadów to główny cel większości działów marketingu w firmach działających online.…