przeglądanie Kategoria
E-commerce
Shopware – co to jest i jak zacząć?
Znalezienie dobrej platformy e-commerce do stworzenia własnego sklepu online nie jest łatwe. Rynek oferuje wiele rozwiązań, a każde z nich, mimo wielu podobieństw, może swoimi niuansami determinować ich przeznaczenie. Dodatkowo, ostatnie…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
USP produktu – czym jest unikalna propozycja sprzedaży?
USP produktu w wielu sytuacjach może Ci pomóc uzyskać realną przewagę nad konkurencją. Dlatego tak ważna jest wiedza o mocnych stronach własnej firmy oraz tworzenie i modyfikowanie oferty, by odpowiadać na potrzeby rynku. Sprawdź, co…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Formularz kontaktowy na stronę internetową – jak go stworzyć i dlaczego warto?
Formularz kontaktowy to jeden z elementów stron internetowych, który powinieneś wpisać na listę obowiązkowych funkcjonalności podczas tworzenia nowej witryny dla swojej marki lub modernizacji obecnej. Dlaczego jest tak ważny? O czym należy…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Kampanie RLSA, czyli remarketing w sieci wyszukiwania
Borykasz się z dużą liczbą porzuconych koszyków zakupowych? A może masz problem z lojalizacją klientów? Remarketing jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększanie przychodów w sklepach internetowych w obu przypadkach. Ale nie tylko.…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Drupal a sklep internetowy? Poznaj Drupal Commerce!
Choć CMS Drupal to jeden z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią, to jego odmiana, czyli Drupal Commerce, nie cieszy się już tak dużym uznaniem programistów czy web developerów. Nie zmienia tego nawet rozbudowany zakres…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Sklep internetowy czy Allegro – co się bardziej opłaca?
Planując wejście na rynek sprzedaży internetowej pierwszym dylematem z jakim możemy się zetknąć jest decyzja o zainwestowaniu we własny sklep lub rozpoczęciu działalności na Allegro. Jakiego wyboru dokonać i jakie są podstawowe różnice…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Magento – zalety i wady platformy ecommerce
Sprzedaż towarów i usług przez Internet to już nie tylko nieustannie rozwijający się trend, ale wręcz obowiązkowy punkt rozwoju firmy. Gdy dojrzeje się wreszcie do stworzenia e-commerce, należy wybrać platformę sprzedaży internetowej. Sęk w…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Gotowy szablon czy dedykowany layout strony – co wybrać?
Zdecydowałeś się na stworzenie strony internetowej swojej firmy. Super, bardzo dobry pierwszy krok. Przed Tobą jednak kolejne zagwozdki takie jak wybór systemu CMS czy też decyzja w kwestii oprawy graficznej. To tylko od Ciebie zależy, czy…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...