BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
Sklepy internetowe realizują zamówienia ekspresowo, na bieżąco informując klienta o etapach transakcji…
Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
Prace nad sztuczną inteligencją rozpoczęły się już w latach 50. XX wieku.…
Promowanie aukcji Allegro – czy warto? Jak to robić skutecznie?
Z serwisu Allegro i aplikacji mobilnej korzysta blisko 19 mln użytkowników. Witryna…
Ścieżka zakupowa klienta – jak ją stworzyć? Poznaj nasze rady
Zanim internauta złoży zamówienie w sklepie online, wykonuje określone czynności. W zależności…
Social Proof w e-commerce. Jak go używać? Przykłady i pomysły
Nauka na błędach innych pozwala wyciągać wnioski. Po co masz je popełniać,…
Idealna karta produktu – jak ją stworzyć? Przykłady i pomysły
Na decyzje zakupowe internautów wpływa wiele czynników. Należą do nich przede wszystkim…
Czym jest i do czego służy Google Shopping?
Kupujesz w sieci? Prawdopodobnie zdarzyło Ci się trafić do Google Shopping, czyli…
Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?
Klienci mają coraz wyższe wymagania wobec sklepów. Dotyczy to zarówno handlujących w…
Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?
Jednym z kluczowych czynników, które wpływają na decyzje zakupowe klientów, są warunki…
Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
Serwis aukcyjny Allegro odniósł jeden z największych sukcesów w polskim internecie. Dla…