Responsywnie.plResponsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    23 grudnia 2024
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    27 października 2023
    Najnowsze
    Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
    15 listopada 2024
    E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
    21 listopada 2024
    Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
    21 listopada 2024
    Czym jest marketing emocjonalny i jak wykorzystać jego moc?
    29 września 2024
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
    14 listopada 2024
    Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
    27 sierpnia 2024
    Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
    22 stycznia 2024
    Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
    21 stycznia 2024
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    content marketing plansza
    Czym jest thin content i jak wpływa na pozycję strony internetowej?
    22 maja 2024
    Wyszukiwarka Google Grafika
    Jak pozycjonować grafikę w Google?
    21 września 2023
    google
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
    Najnowsze
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Framework – co to? Najważniejsze informacje
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    W jaki sposób renderować stronę internetową?
    12 lutego 2024
    Czym jest wireframe w UI/UX?
    30 stycznia 2024
    Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?
    26 stycznia 2024
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Społeczny dowód słuszności w internecie
    Social Proof w e-commerce. Jak go używać? Przykłady i pomysły
    1 grudnia 2023
    Reklamy graficzne
    Rozmiary reklam graficznych – kampanie w Google
    5 maja 2023
    Ścieżka zakupowa konsumenta
    Ścieżka zakupowa klienta – jak ją stworzyć? Poznaj nasze rady
    29 stycznia 2024
    Najnowsze
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    Mail powitalny
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Własna platforma do wideokonferencji
    Własna platforma do wideokonferencji – czy to dobry wybór?
    14 czerwca 2023
    Najnowsze
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
    14 stycznia 2024
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
Szukaj
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: Kampania masowej wysyłki sms reklamowych – dlaczego warto?
Font ResizerAa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Font ResizerAa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
  • Newsy
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
sms marketing
Responsywnie.pl > Marketing > Kampania masowej wysyłki sms reklamowych – dlaczego warto?
Marketing

Kampania masowej wysyłki sms reklamowych – dlaczego warto?

Paulina Szewczyk
Data ostatniej aktualizacji: 2023/05/05 o 12:29
Paulina Szewczyk Opublikowano 3 lipca 2019
4 min
SMS Marketing
Udostępnij

SMS jest najszybciej odczytywanym komunikatem spośród dostępnych na rynku narzędzi, według raportu SMSAPI „Jak komunikują się marki” ponad 70% osób odczytuje treść wiadomości w ciągu 5 minut od dostarczenia. Oznacza to, że kampanie marketingowe SMS są potężnym środkiem komunikacji z klientem, dlatego warto znać podstawowe założenia kampanii, by osiągnąć zamierzony cel.

Spis treści
Najważniejszy jest cel kampanii SMSBudowa wiadomości ma wpływ na działania kampanii SMSWysyłka kampanii sms o danej godzinieKampania masowej wysyłki sms – o czym jeszcze pamiętać?

Najważniejszy jest cel kampanii SMS

Kampania SMS ma pomóc w osiągnięciu twoich założeń, jednak jakie one są? Wybierz dokładnie strategiczny cel biznesowy, dzięki któremu łatwo będzie ci zorganizować, a następnie przeprowadzić działania. Poszukujesz nowych klientów? Chcesz zwiększyć sprzedaż lub zaangażowanie klientów? Bez celu nie da się zmierzyć sukcesu, dlatego ważne, by określić to na samym początku. Staraj się zwięźle określić swoją ofertę, jednak w taki sposób by kogoś zainteresować i zachęcić do realizacji transakcji.

Masowa wysyłka reklamy sms

Budowa wiadomości ma wpływ na działania kampanii SMS

SMS to nie tylko wiadomość, dzięki niemu jesteś w stanie przenieść swojego klienta do świata online. Warto zatem znać składowe wiadomości sms, która może być kluczem do sukcesu i zostanie masowo wysłana do bazy Twoich klientów. W polu nadawcy wpisz własną firmę lub numer telefonu, by odbiorca mógł zapamiętać nadawcę i ewentualnie odpowiedzieć na wysłanego smsa, spersonalizuj swoją wiadomość i użyj imienia w jej treści, by przyciągnąć uwagę, dodaj kod rabatowy, by odbiorca czuł się wyjątkowo. Warto też skracać linki, do których chcemy kierować, nie tylko by zaoszczędzić ilość znaków w treści wiadomości, ale też by zachować pewną estetykę. Używaj narzędzi, które pozwolą ci zamienić długie linijki łączy na kilka znaków i przeniosą ruch na online, przy okazji pozwalając śledzić ruch na stronie.

Wysyłka kampanii sms o danej godzinie

Często zapomina się o tym, że czas wysyłki hurtowych sms ma również duże znaczenie, ponieważ może przesądzić o losie wiadomości. Wysyłanie SMS-ów o niewłaściwej porze dnia jest pułapką dla wielu kampanii, dlatego warto działać w porze obiadowej i unikać dystrybucji przed godziną 8:00 i po godzinie 21:00. Nikt nie chce zostać rozproszony wiadomością o zniżkach wczesnym rankiem lub wieczorem, gdy jest to czas wyłącznie dla twojego klienta – postaw się w jego sytuacji i dobrze zaplanuj tę część.

Kampania masowej wysyłki sms

Kampania masowej wysyłki sms – o czym jeszcze pamiętać?

Większość użytkowników odbiera wiadomość tekstową zdecydowanie szybciej niż e-maile, dlatego wysłanie SMS-a wydaje się być najszybszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem podczas informowania o promocjach czy rabatach. Nie zapominaj o obowiązujących cię przepisach RODO,
które dotyczą również kampanii SMS. Co prawda działania te już wcześniej były unormowane licznymi normami prawnymi, jednak warto dopilnować wszelkich powinności, by wszystko odbyło się zgodnie z prawem. Pamiętaj również o skutecznym call to action, ponieważ często odbiorcy chcą otrzymać sygnał czy instrukcję, co zrobić dalej z otrzymanym SMS-em, a wezwanie do działania najlepiej sprawdzi się w połączeniu z wymienionym już shortcodem. Powyższe wskazówki są podstawowym kompendium wiedzy na temat reklamy i marketingu sms, jednak powinny wystarczyć, by móc zacząć planować działania.

Powodzenia!

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 4.5 / 5. Liczba ocen. 2

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
Czym jest marketing emocjonalny i jak wykorzystać jego moc?
User Generated Content – co to? Zobacz przykłady
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Paulina Szewczyk
Paulina Szewczyk
Marketing i nowe technologie to moja codzienność. Pomagam w sprzedaży, reklamie i obecności w mediach cyfrowych. Po godzinach zapalona podróżniczka, miłośniczka kotów i jogi.
Dodaj komentarz Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Darmowe stocki
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
Marketing 15 listopada 2024
Skuteczne bio
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Social media 14 listopada 2024
Wiadomości w email marketingu
E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
Marketing 12 listopada 2024
Produkt placement
Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
Marketing 9 listopada 2024
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?