Responsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    12 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    5 maja 2023
    Mikro influencerzy i ich wpływ na rozwój marki
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    16 czerwca 2023
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Brand hero – co to jest? Przykłady użycia
    15 września 2023
    Badania marketingowe – czym są? Poznaj etapy i rodzaje
    6 września 2023
    Wskaźnik GRP w reklamie i marketingu
    5 września 2023
    Video marketing – jak robić to skutecznie?
    5 września 2023
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Sprzedaż na Pintereście – jak zacząć i na co zwrócić uwagę?
    15 sierpnia 2023
    Grupa na Facebook – założenie i jej rozwój
    2 czerwca 2023
    Konto firmowe na TikToku – jak je założyć i co daje?
    5 maja 2023
    8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
    5 maja 2023
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Wtyczki wordpress do sociali
    8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
    5 maja 2023
    Reklama w Google Ads - odrzucenie
    Odrzucona reklama Google Ads – najważniejsze wskazówki
    5 maja 2023
    UTM link
    Parametry UTM – czym są i do czego służą?
    6 czerwca 2023
    Najnowsze
    Jak pozycjonować grafikę w Google?
    21 września 2023
    Rozszerzone wyniki wyszukiwania – czym są rich snippets?
    13 czerwca 2023
    Parametry UTM – czym są i do czego służą?
    6 czerwca 2023
    Odrzucona reklama Google Ads – najważniejsze wskazówki
    5 maja 2023
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    Single page wady i zalety
    Strony one page – zalety i wady
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
    Outsourcing IT – czy warto? Wady i zalety
    30 sierpnia 2023
    Redesign, czyli jak z głową przebudować stronę internetową
    6 kwietnia 2023
    Plik .htaccess – czym jest, do czego służy i jak go stworzyć?
    6 kwietnia 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    q-commerce
    Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?
    2 czerwca 2023
    Formularz na stronę internetową
    Formularz kontaktowy na stronę internetową – jak go stworzyć i dlaczego warto?
    5 maja 2023
    Czym jest i do czego służy Google Shopping?
    14 czerwca 2023
    Najnowsze
    Czym jest i do czego służy Google Shopping?
    14 czerwca 2023
    Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?
    2 czerwca 2023
    Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?
    2 czerwca 2023
    Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
    2 czerwca 2023
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    influencer-jak-wybrac
    Jak wybrać influencera / blogera do współpracy?
    5 maja 2023
    rekomendacje-biznes
    Rekomendacje w biznesie – jak je wykorzystać?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Ile kosztuje przesyłka za pobraniem?
    26 września 2023
    Reklamacja, rękojmia i gwarancja- różnice. Co się bardziej opłaca?
    31 sierpnia 2023
    Lojalność klientów – jak ją budować i rozwijać?
    2 czerwca 2023
    Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
    5 maja 2023
Szukaj
  • Materiały partnerskie
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: Kampania masowej wysyłki sms reklamowych – dlaczego warto?
Aa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Aa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
sms marketing
Responsywnie.pl > Blog > Marketing > Kampania masowej wysyłki sms reklamowych – dlaczego warto?
Marketing

Kampania masowej wysyłki sms reklamowych – dlaczego warto?

Paulina Szewczyk
Data ostatniej aktualizacji: 2023/05/05 o 12:29
Paulina Szewczyk Opublikowano 3 lipca 2019
4 min
SMS Marketing
Udostępnij

SMS jest najszybciej odczytywanym komunikatem spośród dostępnych na rynku narzędzi, według raportu SMSAPI „Jak komunikują się marki” ponad 70% osób odczytuje treść wiadomości w ciągu 5 minut od dostarczenia. Oznacza to, że kampanie marketingowe SMS są potężnym środkiem komunikacji z klientem, dlatego warto znać podstawowe założenia kampanii, by osiągnąć zamierzony cel.

Spis treści
Najważniejszy jest cel kampanii SMSBudowa wiadomości ma wpływ na działania kampanii SMSWysyłka kampanii sms o danej godzinieKampania masowej wysyłki sms – o czym jeszcze pamiętać?

Najważniejszy jest cel kampanii SMS

Kampania SMS ma pomóc w osiągnięciu twoich założeń, jednak jakie one są? Wybierz dokładnie strategiczny cel biznesowy, dzięki któremu łatwo będzie ci zorganizować, a następnie przeprowadzić działania. Poszukujesz nowych klientów? Chcesz zwiększyć sprzedaż lub zaangażowanie klientów? Bez celu nie da się zmierzyć sukcesu, dlatego ważne, by określić to na samym początku. Staraj się zwięźle określić swoją ofertę, jednak w taki sposób by kogoś zainteresować i zachęcić do realizacji transakcji.

Masowa wysyłka reklamy sms

Budowa wiadomości ma wpływ na działania kampanii SMS

SMS to nie tylko wiadomość, dzięki niemu jesteś w stanie przenieść swojego klienta do świata online. Warto zatem znać składowe wiadomości sms, która może być kluczem do sukcesu i zostanie masowo wysłana do bazy Twoich klientów. W polu nadawcy wpisz własną firmę lub numer telefonu, by odbiorca mógł zapamiętać nadawcę i ewentualnie odpowiedzieć na wysłanego smsa, spersonalizuj swoją wiadomość i użyj imienia w jej treści, by przyciągnąć uwagę, dodaj kod rabatowy, by odbiorca czuł się wyjątkowo. Warto też skracać linki, do których chcemy kierować, nie tylko by zaoszczędzić ilość znaków w treści wiadomości, ale też by zachować pewną estetykę. Używaj narzędzi, które pozwolą ci zamienić długie linijki łączy na kilka znaków i przeniosą ruch na online, przy okazji pozwalając śledzić ruch na stronie.

Wysyłka kampanii sms o danej godzinie

Często zapomina się o tym, że czas wysyłki hurtowych sms ma również duże znaczenie, ponieważ może przesądzić o losie wiadomości. Wysyłanie SMS-ów o niewłaściwej porze dnia jest pułapką dla wielu kampanii, dlatego warto działać w porze obiadowej i unikać dystrybucji przed godziną 8:00 i po godzinie 21:00. Nikt nie chce zostać rozproszony wiadomością o zniżkach wczesnym rankiem lub wieczorem, gdy jest to czas wyłącznie dla twojego klienta – postaw się w jego sytuacji i dobrze zaplanuj tę część.

Kampania masowej wysyłki sms

Kampania masowej wysyłki sms – o czym jeszcze pamiętać?

Większość użytkowników odbiera wiadomość tekstową zdecydowanie szybciej niż e-maile, dlatego wysłanie SMS-a wydaje się być najszybszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem podczas informowania o promocjach czy rabatach. Nie zapominaj o obowiązujących cię przepisach RODO,
które dotyczą również kampanii SMS. Co prawda działania te już wcześniej były unormowane licznymi normami prawnymi, jednak warto dopilnować wszelkich powinności, by wszystko odbyło się zgodnie z prawem. Pamiętaj również o skutecznym call to action, ponieważ często odbiorcy chcą otrzymać sygnał czy instrukcję, co zrobić dalej z otrzymanym SMS-em, a wezwanie do działania najlepiej sprawdzi się w połączeniu z wymienionym już shortcodem. Powyższe wskazówki są podstawowym kompendium wiedzy na temat reklamy i marketingu sms, jednak powinny wystarczyć, by móc zacząć planować działania.

Powodzenia!

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 4.5 / 5. Liczba ocen. 2

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
Brand hero – co to jest? Przykłady użycia
Badania marketingowe – czym są? Poznaj etapy i rodzaje
Wskaźnik GRP w reklamie i marketingu
Video marketing – jak robić to skutecznie?
User Flow, czyli jak ścieżka użytkownika wspiera UX?
Paulina Szewczyk 5 maja 2023 3 lipca 2019
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Paulina Szewczyk
Marketing i nowe technologie to moja codzienność. Pomagam w sprzedaży, reklamie i obecności w mediach cyfrowych. Po godzinach zapalona podróżniczka, miłośniczka kotów i jogi.
Dodaj komentarz Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Koszt wysyłki za pobraniem
Ile kosztuje przesyłka za pobraniem?
Biznes 26 września 2023
Wyszukiwarka Google Grafika
Jak pozycjonować grafikę w Google?
SEO/SEM 21 września 2023
Stworzenie bohatera marki
Brand hero – co to jest? Przykłady użycia
Marketing 15 września 2023
Framework Bootstrap
Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
Web Development 14 września 2023
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas

© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?