Responsywnie.plResponsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    23 grudnia 2024
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    27 października 2023
    Najnowsze
    Od pomysłu do sukcesu: wprowadzanie nowego produktu na rynek
    6 stycznia 2025
    Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
    15 listopada 2024
    E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
    21 listopada 2024
    Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
    21 listopada 2024
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
    14 listopada 2024
    Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
    27 sierpnia 2024
    Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
    22 stycznia 2024
    Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
    21 stycznia 2024
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Bezpłatny audyt SEO
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Popełniane błędy w kampanii Google Ads
    4 podstawowe błędy w kampanii Google Ads
    5 maja 2023
    AdSense
    Google AdSense – jak działa, zasady, poradnik
    7 listopada 2023
    Najnowsze
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Kradzież domeny internetowej
    Jak ochronić domenę przed kradzieżą?
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    W jaki sposób renderować stronę internetową?
    12 lutego 2024
    Czym jest wireframe w UI/UX?
    30 stycznia 2024
    Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?
    26 stycznia 2024
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Czy warto promować aukcje Allegro?
    Promowanie aukcji Allegro – czy warto? Jak to robić skutecznie?
    8 lutego 2024
    szablon czy layout
    Gotowy szablon czy dedykowany layout strony – co wybrać?
    5 maja 2023
    Sposoby na spam
    SPAM. Czym jest i jak się przed nim uchronić?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    Anioły biznesu w Polsce
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    Cele i metoda smart
    Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
    14 stycznia 2024
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
Szukaj
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: 4 podstawowe błędy w kampanii Google Ads
Font ResizerAa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Font ResizerAa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
  • Newsy
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Popełniane błędy w kampanii Google Ads
Responsywnie.pl > SEO/SEM > 4 podstawowe błędy w kampanii Google Ads
SEO/SEM

4 podstawowe błędy w kampanii Google Ads

Piotr Sztuka
Data ostatniej aktualizacji: 2023/05/05 o 12:23
Piotr Sztuka Opublikowano 22 lipca 2019
3 min
Udostępnij

Jedną z najgorszych rzeczy dla marketera to wydawanie budżetu na kampanię reklamową, w której osiągane rezultaty są słabe. Istnieje kilka powodów, które utrudniają skuteczność kampanii lub dla których kampania po prostu nie działa. W tym artykule opiszemy podstawowe błędy w kampanii Google Ads, które zdarzają się najczęściej.

Spis treści
Błędy w kampanii Google Ads #1 Słowa kluczoweBłędy w kampanii Google Ads #2 TargetowaniaBłędy w kampanii Google Ads #3 Kierowane z reklamBłędy w kampanii Google Ads #4 Rozszerzenia

Błędy w kampanii Google Ads #1 Słowa kluczowe

Dobór słów kluczowych do kampanii Google Ads to temat rzeka. Zrozumienie dopasowania słów kluczowych jest szczególnie ważne dla sukcesu kampanii Google. Często zdarza się, że osiągane wyniki są kiepskie ze względu na nieistotne słowa kluczowe i słowa kluczowe, które mają niską liczbę wyszukiwań. Nietrafione słowa kluczowe sprawią, że nasza reklama zostanie skierowana do grupy osób, które nie są nią zainteresowane. Pamiętaj, żeby słowa kluczowe nie były zbyt ogólne, muszą dotyczyć naszej oferty, a nie kojarzyć się z inną niezwiązaną z nią działalnością. Z drugiej strony zbyt szczegółowe hasła spowodują, że kampania wygeneruje mało klików i wyświetleń. Przy doborze haseł kluczowych warto korzystać z planera, który podpowie nam jaki jest potencjał danych fraz.

Błędy w kampanii Google Ads #2 Targetowania

Targetowanie jest niezwykle przydatne w kierowaniu reklam do odbiorców,do których chcesz dotrzeć i pozwala na zwiększanie liczby konwersji.Dzięki targetowaniu nie płacisz również niepotrzebnie za kliknięcia, które nie zostaną przekonwertowane. Wybierz strategie kierowania na podstawie celów biznesowych. Jeśli szukasz klientów do zakupu produktów w swoim kraju, użyj kierowania na lokalizację, aby nie płacić za kliknięcia od zagranicznych klientów, do których nie możesz dotrzeć.

Błędy w kampanii Google Ads #3 Kierowane z reklam

Kolejnym błędem w kampaniach Google Ads jest kierowanie użytkowników do nieodpowiednich miejsc na stronie www. Często po kliknięciu użytkownik przenoszony jest do strony głównej witryny, a nie do konkretnej strony internetowej. Jest to powszechny błąd w Google Ads wśród sklepów online i mimo, że z poziomu strony głównej można przejść do odpowiedniej podstrony to pogarsza to jakość wyniku. Pamiętaj, by zawsze twoje reklamy kierowane były w konkretne miejsce, zawsze łącz swoje reklamy ze stroną, która jest z daną kampanią bezpośrednio powiązana.

Błędy w kampanii Google Ads #4 Rozszerzenia

Rozszerzenia reklam są niewątpliwie świetną opcją. Pomagają one klientom poruszać się po witrynie bez konieczności przechodzenia do strony docelowej, zatem mogą szybko podjąć decyzję. Korzystanie z rozszerzeń reklam może być niezwykle skutecznym sposobem zwiększenia liczby kliknięć. Możesz dodać rozszerzenia linków do podstron, które pokazują różne linki do Twojej witryny i wysyłają ludzi do odpowiednich stron. Brak rozszerzeń lub ich niewielka ilość powoduje, że dana reklama zajmuje mniej miejsca w wynikach wyszukiwania i przez to staje się mniej widoczna niż np. reklamy konkurencji.

Prawidłowe przeprowadzenie kampanii w Google Ads to nie lada wyzwanie, dużą ilość czasu należy poświęcić na jej właściwe skonfigurowanie i przetestowanie prawidłowości działania. Monitorowanie kampanii i unikanie podstawowych błędów to najlepsza droga do prawidłowego tworzenia efektywnych kampanii reklamowych.

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 4.8 / 5. Liczba ocen. 4

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
Jak monitorować pozycje w Google?
Czym jest thin content i jak wpływa na pozycję strony internetowej?
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Piotr Sztuka
Piotr Sztuka
Z SEO i content marketingiem związany od 2012 roku. Pasjonat marketingu internetowego, sportu i prostych podróży.
Dodaj komentarz Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Wprowadzenie produktu
Od pomysłu do sukcesu: wprowadzanie nowego produktu na rynek
Marketing 2 stycznia 2025
Darmowe stocki
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
Marketing 15 listopada 2024
Skuteczne bio
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Social media 14 listopada 2024
Wiadomości w email marketingu
E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
Marketing 12 listopada 2024
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?