Responsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    12 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    5 maja 2023
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Mikro influencerzy i ich wpływ na rozwój marki
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Brand hero – co to jest? Przykłady użycia
    15 września 2023
    Badania marketingowe – czym są? Poznaj etapy i rodzaje
    6 września 2023
    Wskaźnik GRP w reklamie i marketingu
    5 września 2023
    Video marketing – jak robić to skutecznie?
    5 września 2023
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Sprzedaż na Pintereście – jak zacząć i na co zwrócić uwagę?
    15 sierpnia 2023
    Grupa na Facebook – założenie i jej rozwój
    2 czerwca 2023
    Konto firmowe na TikToku – jak je założyć i co daje?
    5 maja 2023
    8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
    5 maja 2023
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    real time bidding
    Kampania RTB (Real Time Bidding) jako skuteczny model reklamy
    5 maja 2023
    Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?
    Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?
    5 maja 2023
    Google Ads i Google AdSense
    Google Ads a AdSense – czym się różnią?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak pozycjonować grafikę w Google?
    21 września 2023
    Rozszerzone wyniki wyszukiwania – czym są rich snippets?
    13 czerwca 2023
    Parametry UTM – czym są i do czego służą?
    6 czerwca 2023
    Odrzucona reklama Google Ads – najważniejsze wskazówki
    5 maja 2023
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Framework – co to? Najważniejsze informacje
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
    Outsourcing IT – czy warto? Wady i zalety
    30 sierpnia 2023
    Redesign, czyli jak z głową przebudować stronę internetową
    6 kwietnia 2023
    Plik .htaccess – czym jest, do czego służy i jak go stworzyć?
    6 kwietnia 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Co to jest CRM?
    Co to jest system CRM? Definicja i przykłady
    5 maja 2023
    Sposoby na spam
    SPAM. Czym jest i jak się przed nim uchronić?
    5 maja 2023
    szablon czy layout
    Gotowy szablon czy dedykowany layout strony – co wybrać?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Czym jest i do czego służy Google Shopping?
    14 czerwca 2023
    Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?
    2 czerwca 2023
    Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?
    2 czerwca 2023
    Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
    2 czerwca 2023
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    Własna platforma do wideokonferencji
    Własna platforma do wideokonferencji – czy to dobry wybór?
    14 czerwca 2023
    modele rozliczeń działań reklamowych
    CPC, CPA, CPM i CPV, czyli rodzaje rozliczeń kampanii reklamowych
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Ile kosztuje przesyłka za pobraniem?
    26 września 2023
    Reklamacja, rękojmia i gwarancja- różnice. Co się bardziej opłaca?
    31 sierpnia 2023
    Lojalność klientów – jak ją budować i rozwijać?
    2 czerwca 2023
    Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
    5 maja 2023
Szukaj
  • Materiały partnerskie
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: 4 podstawowe błędy w kampanii Google Ads
Aa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Aa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Popełniane błędy w kampanii Google Ads
Responsywnie.pl > Blog > SEO/SEM > 4 podstawowe błędy w kampanii Google Ads
SEO/SEM

4 podstawowe błędy w kampanii Google Ads

Piotr Sztuka
Data ostatniej aktualizacji: 2023/05/05 o 12:23
Piotr Sztuka Opublikowano 22 lipca 2019
3 min
Udostępnij

Jedną z najgorszych rzeczy dla marketera to wydawanie budżetu na kampanię reklamową, w której osiągane rezultaty są słabe. Istnieje kilka powodów, które utrudniają skuteczność kampanii lub dla których kampania po prostu nie działa. W tym artykule opiszemy podstawowe błędy w kampanii Google Ads, które zdarzają się najczęściej.

Spis treści
Błędy w kampanii Google Ads #1 Słowa kluczoweBłędy w kampanii Google Ads #2 TargetowaniaBłędy w kampanii Google Ads #3 Kierowane z reklamBłędy w kampanii Google Ads #4 Rozszerzenia

Błędy w kampanii Google Ads #1 Słowa kluczowe

Dobór słów kluczowych do kampanii Google Ads to temat rzeka. Zrozumienie dopasowania słów kluczowych jest szczególnie ważne dla sukcesu kampanii Google. Często zdarza się, że osiągane wyniki są kiepskie ze względu na nieistotne słowa kluczowe i słowa kluczowe, które mają niską liczbę wyszukiwań. Nietrafione słowa kluczowe sprawią, że nasza reklama zostanie skierowana do grupy osób, które nie są nią zainteresowane. Pamiętaj, żeby słowa kluczowe nie były zbyt ogólne, muszą dotyczyć naszej oferty, a nie kojarzyć się z inną niezwiązaną z nią działalnością. Z drugiej strony zbyt szczegółowe hasła spowodują, że kampania wygeneruje mało klików i wyświetleń. Przy doborze haseł kluczowych warto korzystać z planera, który podpowie nam jaki jest potencjał danych fraz.

Błędy w kampanii Google Ads #2 Targetowania

Targetowanie jest niezwykle przydatne w kierowaniu reklam do odbiorców,do których chcesz dotrzeć i pozwala na zwiększanie liczby konwersji.Dzięki targetowaniu nie płacisz również niepotrzebnie za kliknięcia, które nie zostaną przekonwertowane. Wybierz strategie kierowania na podstawie celów biznesowych. Jeśli szukasz klientów do zakupu produktów w swoim kraju, użyj kierowania na lokalizację, aby nie płacić za kliknięcia od zagranicznych klientów, do których nie możesz dotrzeć.

Błędy w kampanii Google Ads #3 Kierowane z reklam

Kolejnym błędem w kampaniach Google Ads jest kierowanie użytkowników do nieodpowiednich miejsc na stronie www. Często po kliknięciu użytkownik przenoszony jest do strony głównej witryny, a nie do konkretnej strony internetowej. Jest to powszechny błąd w Google Ads wśród sklepów online i mimo, że z poziomu strony głównej można przejść do odpowiedniej podstrony to pogarsza to jakość wyniku. Pamiętaj, by zawsze twoje reklamy kierowane były w konkretne miejsce, zawsze łącz swoje reklamy ze stroną, która jest z daną kampanią bezpośrednio powiązana.

Błędy w kampanii Google Ads #4 Rozszerzenia

Rozszerzenia reklam są niewątpliwie świetną opcją. Pomagają one klientom poruszać się po witrynie bez konieczności przechodzenia do strony docelowej, zatem mogą szybko podjąć decyzję. Korzystanie z rozszerzeń reklam może być niezwykle skutecznym sposobem zwiększenia liczby kliknięć. Możesz dodać rozszerzenia linków do podstron, które pokazują różne linki do Twojej witryny i wysyłają ludzi do odpowiednich stron. Brak rozszerzeń lub ich niewielka ilość powoduje, że dana reklama zajmuje mniej miejsca w wynikach wyszukiwania i przez to staje się mniej widoczna niż np. reklamy konkurencji.

Prawidłowe przeprowadzenie kampanii w Google Ads to nie lada wyzwanie, dużą ilość czasu należy poświęcić na jej właściwe skonfigurowanie i przetestowanie prawidłowości działania. Monitorowanie kampanii i unikanie podstawowych błędów to najlepsza droga do prawidłowego tworzenia efektywnych kampanii reklamowych.

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 4.8 / 5. Liczba ocen. 4

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
Jak pozycjonować grafikę w Google?
Rozszerzone wyniki wyszukiwania – czym są rich snippets?
Parametry UTM – czym są i do czego służą?
Odrzucona reklama Google Ads – najważniejsze wskazówki
8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
Piotr Sztuka 5 maja 2023 22 lipca 2019
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Piotr Sztuka
Z SEO i content marketingiem związany od 2012 roku. Pasjonat marketingu internetowego, sportu i prostych podróży.
Dodaj komentarz Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Koszt wysyłki za pobraniem
Ile kosztuje przesyłka za pobraniem?
Biznes 26 września 2023
Wyszukiwarka Google Grafika
Jak pozycjonować grafikę w Google?
SEO/SEM 21 września 2023
Stworzenie bohatera marki
Brand hero – co to jest? Przykłady użycia
Marketing 15 września 2023
Framework Bootstrap
Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
Web Development 14 września 2023
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas

© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?