Kategoria: E-commerce
Formularz kontaktowy na stronę internetową – jak go stworzyć i dlaczego warto?
Formularz kontaktowy to jeden z elementów stron internetowych, który powinieneś wpisać na…
Kampanie RLSA, czyli remarketing w sieci wyszukiwania
Borykasz się z dużą liczbą porzuconych koszyków zakupowych? A może masz problem…
Drupal a sklep internetowy? Poznaj Drupal Commerce!
Choć CMS Drupal to jeden z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią, to jego…
Sklep internetowy czy Allegro – co się bardziej opłaca?
Planując wejście na rynek sprzedaży internetowej pierwszym dylematem z jakim możemy się…
Magento – zalety i wady platformy ecommerce
Sprzedaż towarów i usług przez Internet to już nie tylko nieustannie rozwijający…
Gotowy szablon czy dedykowany layout strony – co wybrać?
Zdecydowałeś się na stworzenie strony internetowej swojej firmy. Super, bardzo dobry pierwszy…