Responsywnie.plResponsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    23 grudnia 2024
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    27 października 2023
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
    15 listopada 2024
    E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
    21 listopada 2024
    Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
    21 listopada 2024
    Czym jest marketing emocjonalny i jak wykorzystać jego moc?
    29 września 2024
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
    14 listopada 2024
    Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
    27 sierpnia 2024
    Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
    22 stycznia 2024
    Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
    21 stycznia 2024
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Wyszukiwanie fasetowe
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?
    Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?
    5 maja 2023
    Linkowanie wewnętrzne i - wpływ na SEO
    Linkowanie wewnętrzne a strategia pozycjonowania
    21 grudnia 2023
    Najnowsze
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Pliki htaccess
    Plik .htaccess – czym jest, do czego służy i jak go stworzyć?
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    W jaki sposób renderować stronę internetową?
    12 lutego 2024
    Czym jest wireframe w UI/UX?
    30 stycznia 2024
    Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?
    26 stycznia 2024
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Czym jest BaseLinker?
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    drupal-sklep-internetowy
    Drupal a sklep internetowy? Poznaj Drupal Commerce!
    5 maja 2023
    allegro czy własny sklep internetowy
    Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
    2 czerwca 2023
    Najnowsze
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    linkedin-marketing
    LinkedIn – dlaczego warto z niego korzystać?
    5 maja 2023
    Rozpatrzenie reklamacji
    Reklamacja, rękojmia i gwarancja- różnice. Co się bardziej opłaca?
    31 sierpnia 2023
    Najnowsze
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
    14 stycznia 2024
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
Szukaj
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: Najczęściej popełniane błędy na Instagramie
Font ResizerAa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Font ResizerAa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
  • Newsy
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
aplikacja-instagram
Responsywnie.pl > Social media > Najczęściej popełniane błędy na Instagramie
Social media

Najczęściej popełniane błędy na Instagramie

Natalia Szczur
Data ostatniej aktualizacji: 2023/05/05 o 12:21
Natalia Szczur Opublikowano 27 maja 2019
4 min
Udostępnij

Niektórym kojarzy się wyłącznie z serwisem społecznościowym, w którym dodaje się zdjęcia, hashtagi i zostawia serduszko. Obecnie Instagram generuje olbrzymie zaangażowanie, dlatego często wykorzystywane jest prowadzenia a kampanii biznesowych, by wśród osób z szerokim zasięgiem znaleźć potencjalnych klientów i zwiększyć swój dochód. Wiadomo już więc, że Instagram przestał być w pełni rozrywkową aplikacją, dlatego czas na przedstawienie, czego unikać prowadząc konto i jak uniknąć czterech podstawowych błędów na Instagramie.

Spis treści
Błędy na Instagramie – ZdjęciaBłędy na Instagramie – HashtagiBłędy na Instagramie – Konto prywatneBłędy na Instagramie – Częstotliwość postów

Błędy na Instagramie – Zdjęcia

Instagram jest platformą, która skupia swoich użytkowników właśnie dzięki zdjęciom wysokiej jakości, które obecnie można zrobić praktycznie każdym smartphonem. Profesjonalny fotograf nie będzie ci potrzebny, mając pod ręką dobry aparat w telefonie i aplikację do przeróbki zdjęć. Należy jednak pamiętać, by dodawane zdjęcie miało odpowiednie wymiary – w przeciwnym wypadku Instagram sam skompresuje obraz, na skutek czego ucierpi jakość materiału.

Błędy na Instagramie – Hashtagi

Błędne wykorzystywanie Instagramowych hashtagów często wynika z niewiedzy na temat ich wykorzystywania, co sprawia, że nie działają one poprawnie lub przynoszą efekt inny niż zamierzony. Często zauważyć można, że między kratką a słowem robione są spację, a to powoduje, że hashtag nie zadziała. Nie warto zawierać w hashtagu długiej kombinacji wyrazów czy zdań, bo będą trudne do zapamiętania, lepiej skupić się na jednym krótkim i chwytliwym haśle. Stosujesz wyłącznie najpopularniejsze hashtagi? Jest kilka powodów, dla których ta metoda nie zawsze okaże się skuteczna. Ilość zdjęć z podobnymi hashtagami może sprawić, że twój post w nich po prostu zginie, a lajki które zbierzesz mogą pochodzić od przypadkowych osób, które nie sprawią, że osiągniesz zamierzony cel. Pamiętaj też, że każdy post powinien mieć inne hashtagi, które będą odnosić się właśnie do niego. Staraj się tworzyć własne hashtagi, testuj nowe frazy i używaj narzędzi do ich tworzenia, które wskażą warte użycia słowa.

Błędy na Instagramie – Konto prywatne

Najlepszym sposobem na pozbycie się potencjalnych nowych obserwujących Twojego konta jest ustawienie go jako konto prywatne, co w przypadku firmowych kont jest dużym błędem na Instagramie. Obserwator, wchodząc na taki profil nie widzi żadnych treści, więc traci zainteresowanie, co skutkuje utratą followersa. Mając już obserwatorów warto o nich zadbać, dlatego odpowiadaj na ich komentarze i reaguj na oznaczenia, to wzmocni relację marka-klient, a to z pewnością docenią potencjalni klienci.

Błędy na Instagramie – Częstotliwość postów

Rzadkie wstawianie postów nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, zaś częste posty przytłoczą obserwujących. Stawiaj na wysoką jakość publikowanych materiałów i przetestuj, jak często dodawać posty, by wywoływać reakcje wśród obserwujących. Załóż cel, który chcesz osiągnąć dzięki profilowi na Instagramie, to z pewnością pomoże dobrać ci narzędzia oraz odpowiedni rodzaj grafik do swojego konta. Nie zapominaj również o formie video, która na Instagramie może trwać maksymalnie 15 sekund.

Instagram jest marketingowym gigantem, dlatego użyty we właściwy sposób z pewnością pomoże osiągnąć założone cele. Unikaj podstawowych błędów w działaniach na Insta, zgłębiaj swoją wiedzę na temat marketingu na tej platformie, a z pewnością dotrzesz do lojalnego grona klientów.

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 4.5 / 5. Liczba ocen. 4

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
Dark post – czym jest i czy warto go stosować?
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Natalia Szczur
Natalia Szczur
Fanka języka: prostego, poprawnego i korzyści. Od ponad dwóch lat tworzy strategie content marketingowe oraz pisze artykuły branżowe o SEO, UX i analityce.
Dodaj komentarz Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Darmowe stocki
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
Marketing 15 listopada 2024
Skuteczne bio
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Social media 14 listopada 2024
Wiadomości w email marketingu
E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
Marketing 12 listopada 2024
Produkt placement
Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
Marketing 9 listopada 2024
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?