Responsywnie.plResponsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    23 grudnia 2024
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    27 października 2023
    Najnowsze
    Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
    15 listopada 2024
    E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
    21 listopada 2024
    Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
    21 listopada 2024
    Czym jest marketing emocjonalny i jak wykorzystać jego moc?
    29 września 2024
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
    14 listopada 2024
    Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
    27 sierpnia 2024
    Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
    22 stycznia 2024
    Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
    21 stycznia 2024
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    UTM link
    Parametry UTM – czym są i do czego służą?
    6 czerwca 2023
    Jak uniknąć duplikacji treści?
    Czym jest duplikacja treści – czy należy z nią walczyć?
    25 marca 2024
    Rich snippets
    Rozszerzone wyniki wyszukiwania – czym są rich snippets?
    13 czerwca 2023
    Najnowsze
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    skanowanie strony www pod kątem wirusów
    Skanowanie strony www pod kątem wirusów. Darmowe narzędzia
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    W jaki sposób renderować stronę internetową?
    12 lutego 2024
    Czym jest wireframe w UI/UX?
    30 stycznia 2024
    Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?
    26 stycznia 2024
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    sklep na shopware
    Shopware – co to jest i jak zacząć?
    31 października 2023
    Karty produktów
    Idealna karta produktu – jak ją stworzyć? Przykłady i pomysły
    5 października 2023
    lead generation - jak generować leady sprzedażowe
    Lead generation, czyli jak generować leady sprzedażowe
    5 maja 2023
    Najnowsze
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    podpisanie umowy z aniołem biznesu
    Anioł biznesu – kim jest i jak go pozyskać?
    5 maja 2023
    Marka osobista
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
    Najnowsze
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
    14 stycznia 2024
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
Szukaj
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
Font ResizerAa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Font ResizerAa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
  • Newsy
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Czym jest BaseLinker?
Responsywnie.pl > E-commerce > BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
E-commerce

BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?

Paulina Szewczyk
Data ostatniej aktualizacji: 2024/02/22 o 11:17
Paulina Szewczyk Opublikowano 5 marca 2024
10 min
Udostępnij

Sklepy internetowe realizują zamówienia ekspresowo, na bieżąco informując klienta o etapach transakcji i wykonując wiele czynności automatycznie. To powoduje, że poszczególne operacje nie muszą być wykonywane ręcznie przez pracownika. Zadania, które standardowo zajęłyby mnóstwo czasu, nie wymagają uwagi. Narzędziem, które umożliwia automatyzację wielu prac, jest BaseLinker. Sprawdź, jak działa, ile kosztuje oraz jakie są jego wady i zalety.

Spis treści
BaseLinker – co to?Zasady działania systemu BaseLinkerPrzyspieszanie realizacji zamówieńUsprawnienie pakowaniaSynchronizacja stanów magazynowychWdrożenie BaseLinkera do działalnościKto korzysta z BaseLinkera?Czy warto używać BaseLinkera? Wady i zaletyCennik BaseLinkera

BaseLinker – co to?

System BaseLinker jest rozwiązaniem przygotowanym dla branży e-commerce. Dzięki niemu możesz całkowicie lub częściowo zautomatyzować obsługę sklepu WWW. Jest przeznaczony nie tylko dla dużych witryn – sprawdzi się również w przypadku małych działalności. System BaseLinker umożliwia kompleksową obsługę zamówień z Twoich sklepów i kont na marketplace’ach bez logowania się na wielu platformach. Możesz to robić w jednym miejscu. Dzięki niemu ekspresowo wystawisz aukcje i oferty, zapewnisz automatyczną synchronizację stanów magazynowych i zautomatyzujesz wiele procesów.

BaseLinker możesz przetestować całkowicie za darmo przez 14 dni – kliknij ten link. Nie musisz decydować się na zakup – sprawdzenie systemu do niczego Cię nie zobowiązuje. Jeśli chcesz sprawdzić, jak wygląda korzystanie z niego bez zakładania konta, zobacz film poniżej.

BaseLinker cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Jak informują twórcy, korzysta z niego ok. 23 tys. firm. System pobiera zamówienia ze 180 krajów, a aplikacja jest rozwijana od 17 lat. Wrażenie robi bardzo duża liczba integracji – ponad 1000.

Zasady działania systemu BaseLinker

Wdrożenie BaseLinkera w Twojej działalności pomoże Ci zwiększyć jej skalę. Prace, które dotąd zajmowały Ci mnóstwo czasu, teraz mogą być realizowane w pełni automatycznie. Będziesz w stanie wystawić więcej aukcji, z łatwością zaczniesz korzystać z dodatkowych platform marketplace. Zrealizujesz coraz więcej zamówień, a jednocześnie zmniejszysz odsetek błędów. Do wykonania wszystkich zadań, związanych z obsługą zakupów, potrzebny Ci będzie wyłącznie panel BaseLinker.

Przyspieszanie realizacji zamówień

Nie musisz się logować na stronach poszczególnych maketplace’ów, sklepów WWW i na witrynach kurierów. Po odpowiedniej konfiguracji system pobierze zamówienie, wystawi fakturę po automatycznie odnotowanej wpłacie, wyśle do klienta wiadomość z podziękowaniem za zakup oraz linkiem do śledzenia dostawy i załącznikami w postaci faktur lub innych dokumentów. Twoim zadaniem jest spakowanie przedmiotu i naklejenie etykiety.

Usprawnienie pakowania

Etap pakowania również możesz usprawnić dzięki BaseLinker – wszystko poprzez zastosowanie modułu Asystent Pakowania. Daje on wiele możliwości m.in. automatyczny wybór odpowiedniego kartonu do pakowania czy dzielenie towarów na koszyki na czas zbierania produktów w magazynie.

Usprawnienie pakowania produktów

Źródło

Synchronizacja stanów magazynowych

System może na bieżąco aktualizować stany magazynowe. Będzie synchronizować je między różnymi platformami marketplace. W przypadku wyczerpania zapasów danych produktów system automatycznie zakończy oferty i aukcje, które go dotyczą. Wznowi je w momencie, kiedy będą ponownie dostępne w magazynie.

Wdrożenie BaseLinkera do działalności

BaseLinker zapewnia mnóstwo materiałów, które pomogą Ci wdrożyć system w Twoim sklepie. Dostępna jest m.in. Akademia BaseLinker, która zapewnia darmowe kursy dotyczące korzystania z systemu.
Jeśli jednak obawiasz się, że nie poradzisz sobie ze wdrożeniem, możesz skorzystać z pomocy ekspertów BaseLinkera. Wtedy specjaliści zajmą się pełną konfiguracją łącznie z wybranymi integracjami. W przypadku gdy skorzystasz z odpłatnego wdrożenia, otrzymujesz 90 dni darmowego abonamentu. Koszt takiej realizacji zaczyna się od 6890 zł netto. Do wyboru są trzy scenariusze wdrożeniowe. Jeśli masz już za sobą samodzielne wprowadzenie systemu, możesz zlecić audyt, na podstawie którego specjalista zoptymalizuje konfigurację.

Ile kosztuje wdrożenie BaseLinkera?

Źródło

Kto korzysta z BaseLinkera?

Z możliwości tego systemu korzysta mnóstwo znanych marek. Twórcy rozwiązania wśród swoich klientów wymieniają m.in. X-kom, OBI, Neonet, BIG STAR, Jula i inne, których logo znajduje się na poniższej grafice.

Jakie firmy używają BaseLinkera?

Źródło

BaseLinker wspomina o dużych markach, które mają bardzo dużą liczbę zamówień. To jednak rozwiązanie dla podmiotów różnej wielkości – automatyzacja procesów usprawni pracę zarówno przy małej, jak i dużej skali działalności. Oferta jest podzielona na skierowaną do startujących e-commerców, rozwijających się biznesów i dużych sklepów. Pakiet pierwszy jest bezpłatny, ale można z niego korzystać do 100 zamówień.

Wszyscy wymienieni mogą odnieść duże korzyści, wykorzystując funkcje BaseLinkera. Jakie?

Startujące e-commercy mogą zyskać m.in.:

  • łatwe wystawianie ofert w wielu kanałach,
  • synchronizację zamówień co godzinę,
  • do 1000 produktów w magazynie,
  • Asystenta Pakowania,
  • aplikację BaseLinker Caller – umożliwia natychmiastowe rozpoznanie dzwoniącego klienta,
  • skalowalność – jeśli Twój sklep internetowy będzie potrzebować więcej funkcji i możliwości, możesz zacząć korzystać z wyższego pakietu. Masz dostęp do integracji,
  • oszczędność czasu i pieniędzy – obsługa zamówień będzie wymagać mniejszego zainteresowania. Integracja sklepu spowoduje, że możesz zarządzać sprzedażą na wielu platformach z jednego miejsca.

Natomiast „rozwijające się biznesy” mają do dyspozycji wszystko to, co w planie podstawowym, a poza tym:

  • synchronizację zamówień, stanów i cen w czasie rzeczywistym – w przypadku większej skali działalności to niezbędne,
  • nielimitowaną liczbę produktów/usług,
  • support 24/7,
  • dostęp do akceleracji – obejmuje to możliwość zwiększania limitów i częstszą synchronizację dla wybranych elementów, np. limitów API,
  • monitorowanie konkurencji – codzienne sprawdzanie cen w innych firmach i możliwość ich automatycznej zmiany w Twojej firmie.

Pakiet dla rozwijających się biznesów zapewnia mnóstwo rozwiązań, a integracja sklepu może gwarantować klientom pozytywne doświadczenia. Jeszcze więcej daje oferta dla dużych e-commerce:

  • oferta dopasowana do oczekiwań – możesz korzystać z indywidualnych integracji i zmian w systemie,
  • umowa SLA – umowa gwarantowanego poziomu dostępności usług,
  • wielojęzyczna infolinia i indywidualny opiekun konta.

W ramach najwyższego pakietu BaseLinkera możesz uzyskać dokładnie te funkcje, których potrzebujesz, dopasowane do skali działalności. Integracja sklepu pozwoli Ci usprawniać procesy, optymalizować czas pracy i zapewniać klientom oczekiwane przez nich rozwiązania.

Czy warto używać BaseLinkera? Wady i zalety

Korzystanie z tego systemu może być kluczowe w rozwijaniu biznesu. To jednak nie oznacza, że BaseLinker ma wyłącznie zalety. Do plusów tego rozwiązania zaliczamy:

  • zarządzanie sprzedażą w wielu sklepach i na wielu platformach z jednego miejsca,
  • ogromną liczbę integracji, dzięki którym możesz dostosować takie rozwiązania, jakich potrzebujesz – możliwe są również indywidualne wdrożenia,
  • synchronizację stanów magazynowych – w razie braków system może automatycznie zakończyć oferty/aukcje,
  • automatyzację – wiele procesów może być realizowanych automatycznie, bez ingerencji pracowników,
  • darmowy pakiet – jeśli masz do 100 zamówień miesięcznie, możesz korzystać z bezpłatnej wersji rozwiązania,
  • łatwe zarządzanie towarem – m.in. importowanie i eksportowanie, możesz szybko aktualizować dane produktów, kontrolować ich dostępność, opis i cenę.

Natomiast do wad BaseLinkera możemy zaliczyć:

  • opłaty – koszt BaseLinkera może być zbyt wysoki, w szczególności dla małych firm,
  • trudność w konfiguracji – system jest złożony i jego samodzielne wdrożenie może sprawić problem, przy czym koszt wdrożenia przez specjalistów BaseLinkera jest wysoki,
  • konieczność dostępu do sieci – aby pracować w systemie, musisz mieć dostęp do internetu, dlatego w razie awarii łącza pojawi się problem z dostępnością danych.

Cennik BaseLinkera

Jak wspomnieliśmy, system możesz testować całkowicie za darmo i bez zobowiązań przez 14 dni. Dostępne są trzy pakiety:

  1. Freemium – pakiet bezpłatny do 100 zamówień miesięcznie. Oferta obejmuje m.in. managera zamówień BaseLinker, Asystenta Pakowania, wymianę danych w modelu B2B (BaseLinker Connect), dostęp do API, synchronizację co godzinę zamówień, stanów i cen.
  2. Business – opłata wynosi 99 zł miesięcznie + 0,59 zł/zamówienie (1000 pierwszych), a następnie + 0,19 zł za każde. Nad porównaniem ofert znajduje się suwak, dzięki któremu możesz łatwo sprawdzić, ile będzie Cię kosztować korzystanie z systemu w zależności od liczby zamówień. W tym pakiecie nie ma limitów produktów, ofert i użytkowników. Dostępny jest repricer (sprawdzenie cen konkurencji i ich aktualizowanie), a także akceleracja (zwiększanie limitów i częstsza synchronizacja). Do tego support przez 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  3. Enterprise – to oferta indywidualna kierowana do firm, które mają powyżej 1000 zamówień miesięcznie lub zamówienia o łącznej wartości ponad 2 mln zł. Obejmuje magazyn BaseLinker i wszystko, co we wcześniej wspomnianych pakietach, a dodatkowo wszystkie akceleracje w cenie, indywidualne integracje i zmiany w systemie, rozszerzony Repricer dla platform marketplace, indywidualnego opiekuna klienta, umowę SLA, wsparcie API, nielimitowane funkcje AI i więcej.

Czy warto przetestować BaseLinkera? Zdecydowanie tak. To nic nie kosztuje, a szybko przekonasz się, jak bardzo ułatwisz sobie prowadzenie sklepu. Automatycznie modyfikowane statusy zamówień, dokumentowanie zakupów, informowanie klientów o kolejnych etapach realizacji to jedynie namiastka tego, co możesz zyskać, korzystając z tego systemu.

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen. 0

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
Promowanie aukcji Allegro – czy warto? Jak to robić skutecznie?
Ścieżka zakupowa klienta – jak ją stworzyć? Poznaj nasze rady
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Paulina Szewczyk
Paulina Szewczyk
Marketing i nowe technologie to moja codzienność. Pomagam w sprzedaży, reklamie i obecności w mediach cyfrowych. Po godzinach zapalona podróżniczka, miłośniczka kotów i jogi.
Dodaj komentarz Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Darmowe stocki
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
Marketing 15 listopada 2024
Skuteczne bio
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Social media 14 listopada 2024
Wiadomości w email marketingu
E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
Marketing 12 listopada 2024
Produkt placement
Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
Marketing 9 listopada 2024
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?