Responsywnie.plResponsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    23 grudnia 2024
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    27 października 2023
    Najnowsze
    Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
    15 listopada 2024
    E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
    21 listopada 2024
    Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
    21 listopada 2024
    Czym jest marketing emocjonalny i jak wykorzystać jego moc?
    29 września 2024
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
    14 listopada 2024
    Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
    27 sierpnia 2024
    Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
    22 stycznia 2024
    Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
    21 stycznia 2024
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Rich snippets
    Rozszerzone wyniki wyszukiwania – czym są rich snippets?
    13 czerwca 2023
    content marketing plansza
    Czym jest thin content i jak wpływa na pozycję strony internetowej?
    22 maja 2024
    Wyszukiwarka Google Grafika
    Jak pozycjonować grafikę w Google?
    21 września 2023
    Najnowsze
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Dlaczego warto korzystać z plików webp?
    Pliki WebP – dlaczego warto je mieć na stronie internetowej?
    16 sierpnia 2023
    Najnowsze
    W jaki sposób renderować stronę internetową?
    12 lutego 2024
    Czym jest wireframe w UI/UX?
    30 stycznia 2024
    Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?
    26 stycznia 2024
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    lead generation - jak generować leady sprzedażowe
    Lead generation, czyli jak generować leady sprzedażowe
    5 maja 2023
    Społeczny dowód słuszności w internecie
    Social Proof w e-commerce. Jak go używać? Przykłady i pomysły
    1 grudnia 2023
    Reklamy graficzne
    Rozmiary reklam graficznych – kampanie w Google
    5 maja 2023
    Najnowsze
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    pomysł na biznes
    Skąd wziąć pomysł na biznes?
    5 maja 2023
    Mail powitalny
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Najnowsze
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
    14 stycznia 2024
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
Szukaj
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku?
Font ResizerAa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Font ResizerAa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
  • Newsy
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Biblioteka reklam Facebook
Responsywnie.pl > Social media > Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku?
Social media

Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku?

Aleksandra Stala
Data ostatniej aktualizacji: 2023/05/05 o 12:20
Aleksandra Stala Opublikowano 12 października 2022
4 min
Udostępnij

Zastanawiasz się, w jaki sposób tworzyć skuteczne i efektywne reklamy dla swojego przedsiębiorstwa? Nie od dziś sporo mówi się o tym, że najlepsze wskazówki daje nam konkurencja. W dobie, gdy większość działań promocyjnych dzieje się przy wykorzystaniu mediów społecznościowych, warto mieć oczy dookoła głowy. Bardzo często najlepsze podpowiedzi i inspiracje dają nam firmy, z którymi walczymy o uznanie konsumentów. Dlatego, zanim przejdziemy do samodzielnych działań, warto sprawdzić reklamy konkurencji. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, podpowiadamy, ponieważ możliwości jest wiele. Możesz zacząć od Facebook Ad Library, ale nie oznacza to końca opcji, jakie na Ciebie czekają. Przekonaj się, jaką komunikację prowadzą inne firmy i czerp dobre wzorce także w swoim biznesie.

Spis treści
Sprawdzenie konkurencji na Facebooku – zaletyBiblioteka reklam na Facebooku – sposób na sprawdzenie konkurencjiInne sposoby sprawdzenia konkurencji

Sprawdzenie konkurencji na Facebooku – zalety

Z pewnością wielokrotnie zdarzyło Ci się zwrócić szczególną uwagę na to, w jaki sposób działa Twoja konkurencja. Poniekąd mogło wynikać to z ciekawości, a dodatkowo z potrzeby znalezienia dobrych i skutecznych wzorców, które można przełożyć na własny biznes. Działania konkurencji nie stanowią zbytniej tajemnicy dla nikogo – dziś media społecznościowe są ogólnodostępne i każdy może samodzielnie dokonać analizy działań dowolnej firmy. Dzięki specjalnym narzędziom zadanie to jest jeszcze prostsze niż kiedyś, a przy tym skuteczniejsze. Możesz nie tylko wygodne prześledzić całą aktywność marki, ale zobaczyć, jakie kreacje reklamowe tworzy i w jaki sposób komunikuje się z klientami. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co robi konkurencja, a przy tym także, jakie wyniki uzyskuje, możesz skorzystać z dowolnych sposobów, które umożliwiają Ci zasięgnięcie takich informacji. By to zrobić, wystarczy skorzystać z dobrodziejstwa Biblioteki Reklam.

Jednak pojawia się pytanie – dlaczego w ogóle warto to robić? Z czystej ciekawości, czy może z braku kreatywności w tworzeniu własnych treści? Niekoniecznie. Powodów może być całkiem sporo. Przede wszystkim dobrze wykonana analiza konkurencji i działań reklamowych pozwala na poznanie własnej pozycji na rynku i obiektywne ocenienie tego, jakie wyniki uzyskujemy w porównaniu z innymi firmami. Ponadto to metoda na precyzyjne określenie celów marketingowych. Wnikliwa analiza reklam konkurencji umożliwia także zobaczenie, co się sprawdza, a co niekoniecznie. Jednocześnie poznasz lepiej swoją grupę odbiorców bez nawiązywania z nią kontaktu – przekonasz się, jakie ma preferencje i z jakimi treściami chętnie wchodzi w interakcję. Umiejętnie przeprowadzona analiza pozwoli Ci osiągnąć sukces na rynku.

Biblioteka reklam na Facebooku – sposób na sprawdzenie konkurencji

Kiedyś użytkownicy Facebooka mogli zobaczyć wszystkie reklamy, wchodząc bezpośrednio na profil danej marki. Dziś jest to możliwe poprzez Facebook Ads Library. Zmiany wprowadzone przez serwis wynikają poniekąd z nacisków, z jakimi spotkała się ta popularna platforma. Dotyczyło to m.in. treści związanych z polityką. Jednak nie ma na co narzekać, ponieważ wszystkie niezbędne informacje możemy nadal znaleźć w wygodny sposób, korzystając odpowiedniego narzędzia. Biblioteka reklam na Facebooku to strzał w dziesiątkę. Wystarczy, że wejdziesz tam i wpiszesz nazwę profilu w wyszukiwarkę.

Możesz filtrować reklamy, uwzględniając takie kryteria jak:

  • kraj wyświetlania kampanii reklamowych;
  • podział na reklamy aktywne i nieaktywne;
  • platformy, na których pojawiają się reklamy;
  • potencjalny zasięg kreacji;
  • wykorzystane słowa kluczowe w kampaniach.

Facebook ad library

Inne sposoby sprawdzenia konkurencji

Mówiąc o sposobach na analizę konkurencji, niewątpliwie trzeba wspomnieć także o PowerAdSpy. To bardzo rozbudowane, pełne ciekawych funkcjonalności rozwiązanie. Narzędzie jest płatne, jednak pozwala na dokładną analizę działań konkurencji nie tylko na Facebooku, ale także na Google Ads, Instagramie, YouTube, Reddit, Quora i Shopify. Niewątpliwie to bardzo skuteczny sposób, gdy zależy nam na lepszym poznaniu konkurencji. Dzięki dostępowi do danych z pozostałych platform, możemy w świetny sposób usprawnić swoje działania w sieci. Nie musisz ograniczać się do Facebook Ad Library, jeśli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób reklamuje się konkurencja.

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen. 0

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
Dark post – czym jest i czy warto go stosować?
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Aleksandra Stala
Aleksandra Stala
Od lat związana z marketingiem internetowym. Na co dzień zarządza działaniami marketingowymi polskiego software house’u i agencji digital marketingu.
Dodaj komentarz Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Darmowe stocki
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
Marketing 15 listopada 2024
Skuteczne bio
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Social media 14 listopada 2024
Wiadomości w email marketingu
E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
Marketing 12 listopada 2024
Produkt placement
Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
Marketing 9 listopada 2024
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?