Responsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    12 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    5 maja 2023
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Mikro influencerzy i ich wpływ na rozwój marki
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Brand hero – co to jest? Przykłady użycia
    15 września 2023
    Badania marketingowe – czym są? Poznaj etapy i rodzaje
    6 września 2023
    Wskaźnik GRP w reklamie i marketingu
    5 września 2023
    Video marketing – jak robić to skutecznie?
    5 września 2023
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Sprzedaż na Pintereście – jak zacząć i na co zwrócić uwagę?
    15 sierpnia 2023
    Grupa na Facebook – założenie i jej rozwój
    2 czerwca 2023
    Konto firmowe na TikToku – jak je założyć i co daje?
    5 maja 2023
    8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
    5 maja 2023
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    real time bidding
    Kampania RTB (Real Time Bidding) jako skuteczny model reklamy
    5 maja 2023
    Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?
    Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?
    5 maja 2023
    Google Ads i Google AdSense
    Google Ads a AdSense – czym się różnią?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak pozycjonować grafikę w Google?
    21 września 2023
    Rozszerzone wyniki wyszukiwania – czym są rich snippets?
    13 czerwca 2023
    Parametry UTM – czym są i do czego służą?
    6 czerwca 2023
    Odrzucona reklama Google Ads – najważniejsze wskazówki
    5 maja 2023
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Rodzaje hostingu
    Rodzaje hostingu – jaki wybrać
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
    Outsourcing IT – czy warto? Wady i zalety
    30 sierpnia 2023
    Redesign, czyli jak z głową przebudować stronę internetową
    6 kwietnia 2023
    Plik .htaccess – czym jest, do czego służy i jak go stworzyć?
    6 kwietnia 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    e-commerce vs m-commerce – czym są i czym się różnią?
    5 maja 2023
    Zalety i wady Magento
    Magento – zalety i wady platformy ecommerce
    5 maja 2023
    allegro czy własny sklep internetowy
    Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
    2 czerwca 2023
    Najnowsze
    Czym jest i do czego służy Google Shopping?
    14 czerwca 2023
    Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?
    2 czerwca 2023
    Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?
    2 czerwca 2023
    Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
    2 czerwca 2023
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    Cele i metoda smart
    Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
    5 maja 2023
    storytelling
    Storytelling w biznesie i marketingu. Przykłady i inspiracje
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Ile kosztuje przesyłka za pobraniem?
    26 września 2023
    Reklamacja, rękojmia i gwarancja- różnice. Co się bardziej opłaca?
    31 sierpnia 2023
    Lojalność klientów – jak ją budować i rozwijać?
    2 czerwca 2023
    Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
    5 maja 2023
Szukaj
  • Materiały partnerskie
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku?
Aa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Aa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Biblioteka reklam Facebook
Responsywnie.pl > Blog > Social media > Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku?
Social media

Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku?

Aleksandra Stala
Data ostatniej aktualizacji: 2023/05/05 o 12:20
Aleksandra Stala Opublikowano 12 października 2022
4 min
Udostępnij

Zastanawiasz się, w jaki sposób tworzyć skuteczne i efektywne reklamy dla swojego przedsiębiorstwa? Nie od dziś sporo mówi się o tym, że najlepsze wskazówki daje nam konkurencja. W dobie, gdy większość działań promocyjnych dzieje się przy wykorzystaniu mediów społecznościowych, warto mieć oczy dookoła głowy. Bardzo często najlepsze podpowiedzi i inspiracje dają nam firmy, z którymi walczymy o uznanie konsumentów. Dlatego, zanim przejdziemy do samodzielnych działań, warto sprawdzić reklamy konkurencji. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, podpowiadamy, ponieważ możliwości jest wiele. Możesz zacząć od Facebook Ad Library, ale nie oznacza to końca opcji, jakie na Ciebie czekają. Przekonaj się, jaką komunikację prowadzą inne firmy i czerp dobre wzorce także w swoim biznesie.

Spis treści
Sprawdzenie konkurencji na Facebooku – zaletyBiblioteka reklam na Facebooku – sposób na sprawdzenie konkurencjiInne sposoby sprawdzenia konkurencji

Sprawdzenie konkurencji na Facebooku – zalety

Z pewnością wielokrotnie zdarzyło Ci się zwrócić szczególną uwagę na to, w jaki sposób działa Twoja konkurencja. Poniekąd mogło wynikać to z ciekawości, a dodatkowo z potrzeby znalezienia dobrych i skutecznych wzorców, które można przełożyć na własny biznes. Działania konkurencji nie stanowią zbytniej tajemnicy dla nikogo – dziś media społecznościowe są ogólnodostępne i każdy może samodzielnie dokonać analizy działań dowolnej firmy. Dzięki specjalnym narzędziom zadanie to jest jeszcze prostsze niż kiedyś, a przy tym skuteczniejsze. Możesz nie tylko wygodne prześledzić całą aktywność marki, ale zobaczyć, jakie kreacje reklamowe tworzy i w jaki sposób komunikuje się z klientami. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co robi konkurencja, a przy tym także, jakie wyniki uzyskuje, możesz skorzystać z dowolnych sposobów, które umożliwiają Ci zasięgnięcie takich informacji. By to zrobić, wystarczy skorzystać z dobrodziejstwa Biblioteki Reklam.

Jednak pojawia się pytanie – dlaczego w ogóle warto to robić? Z czystej ciekawości, czy może z braku kreatywności w tworzeniu własnych treści? Niekoniecznie. Powodów może być całkiem sporo. Przede wszystkim dobrze wykonana analiza konkurencji i działań reklamowych pozwala na poznanie własnej pozycji na rynku i obiektywne ocenienie tego, jakie wyniki uzyskujemy w porównaniu z innymi firmami. Ponadto to metoda na precyzyjne określenie celów marketingowych. Wnikliwa analiza reklam konkurencji umożliwia także zobaczenie, co się sprawdza, a co niekoniecznie. Jednocześnie poznasz lepiej swoją grupę odbiorców bez nawiązywania z nią kontaktu – przekonasz się, jakie ma preferencje i z jakimi treściami chętnie wchodzi w interakcję. Umiejętnie przeprowadzona analiza pozwoli Ci osiągnąć sukces na rynku.

Biblioteka reklam na Facebooku – sposób na sprawdzenie konkurencji

Kiedyś użytkownicy Facebooka mogli zobaczyć wszystkie reklamy, wchodząc bezpośrednio na profil danej marki. Dziś jest to możliwe poprzez Facebook Ads Library. Zmiany wprowadzone przez serwis wynikają poniekąd z nacisków, z jakimi spotkała się ta popularna platforma. Dotyczyło to m.in. treści związanych z polityką. Jednak nie ma na co narzekać, ponieważ wszystkie niezbędne informacje możemy nadal znaleźć w wygodny sposób, korzystając odpowiedniego narzędzia. Biblioteka reklam na Facebooku to strzał w dziesiątkę. Wystarczy, że wejdziesz tam i wpiszesz nazwę profilu w wyszukiwarkę.

Możesz filtrować reklamy, uwzględniając takie kryteria jak:

  • kraj wyświetlania kampanii reklamowych;
  • podział na reklamy aktywne i nieaktywne;
  • platformy, na których pojawiają się reklamy;
  • potencjalny zasięg kreacji;
  • wykorzystane słowa kluczowe w kampaniach.

Facebook ad library

Inne sposoby sprawdzenia konkurencji

Mówiąc o sposobach na analizę konkurencji, niewątpliwie trzeba wspomnieć także o PowerAdSpy. To bardzo rozbudowane, pełne ciekawych funkcjonalności rozwiązanie. Narzędzie jest płatne, jednak pozwala na dokładną analizę działań konkurencji nie tylko na Facebooku, ale także na Google Ads, Instagramie, YouTube, Reddit, Quora i Shopify. Niewątpliwie to bardzo skuteczny sposób, gdy zależy nam na lepszym poznaniu konkurencji. Dzięki dostępowi do danych z pozostałych platform, możemy w świetny sposób usprawnić swoje działania w sieci. Nie musisz ograniczać się do Facebook Ad Library, jeśli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób reklamuje się konkurencja.

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen. 0

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
Sprzedaż na Pintereście – jak zacząć i na co zwrócić uwagę?
Grupa na Facebook – założenie i jej rozwój
Konto firmowe na TikToku – jak je założyć i co daje?
8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
Instagram reels jako forma marketingu
Aleksandra Stala 5 maja 2023 12 października 2022
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Aleksandra Stala
Od lat związana z marketingiem internetowym. Na co dzień zarządza działaniami marketingowymi polskiego software house’u i agencji digital marketingu.
Dodaj komentarz Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Koszt wysyłki za pobraniem
Ile kosztuje przesyłka za pobraniem?
Biznes 26 września 2023
Wyszukiwarka Google Grafika
Jak pozycjonować grafikę w Google?
SEO/SEM 21 września 2023
Stworzenie bohatera marki
Brand hero – co to jest? Przykłady użycia
Marketing 15 września 2023
Framework Bootstrap
Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
Web Development 14 września 2023
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas

© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?