Instagram to jeden z kanałów społecznościowych, dzięki którym możesz docierać do zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami. Sprawdza się w przypadku wielu branż. Jak wynika z badania Mediapanel, w lipcu 2024…
Ustalanie celów krótko- i długoterminowych to sposób na zrealizowanie zamierzonych planów. Możesz ocenić, czy dana inwestycja była trafiona, znaleźć błędy i podejmować przemyślane decyzje biznesowe. Sprawdź, czym są KPI i…
Tempo rozwoju AI jest imponujące. Zadania, które kiedyś wymagały mnóstwa czasu, dzisiaj jesteś w stanie wykonać bardzo szybko i uzyskać satysfakcjonujący efekt. Zmiany są szczególnie widoczne w obszarze grafiki. Sprawdź,…
Nawiązywanie interakcji z odbiorcami to jeden ze skuteczniejszych sposobów budowania zaufania marki i pozyskiwania nowych klientów. Wykorzystuje się do tego przeróżne narzędzia, usprawniające komunikację i pozwalające dostosować przekaz do potrzeb…
Strona internetowa powinna być skonstruowana w taki sposób, aby użytkownik bez trudu znalazł to, czego szuka. Kluczową rolę odgrywa przemyślana nawigacja. Ma to szczególnie duże znaczenie w przypadku sklepów, które…
Wyszukiwarka Google ustala kolejność witryn w SERP-ach (Search Engine Results Page) na podstawie algorytmu. Kiedy zdobędziesz wysoką pozycję, to nie oznacza, że wkrótce widoczność Twojej witryny diametralnie się nie zmieni.…
O pozycji zajmowanej przez witrynę w wynikach wyszukiwania decyduje wiele czynników. Często mówi się o około 200, ale najprawdopodobniej jest ich więcej. Aby Twoja strona mogła mieć oczekiwaną widoczność w…
Jeśli chcesz osiągnąć ruch organiczny z wyszukiwarki Google, prawdopodobnie nie obejdziesz się bez inwestycji w pozycjonowanie. Efektem przeprowadzonych działań powinien być wzrost widoczności na słowa kluczowe, czyli zapytania, których internauci…
W marcu 2023 roku Bing udostępnił nową wersję wyszukiwarki opartej na AI. Google nie mogło przejść obok tego obojętnie, dlatego rozpoczęło pracę nad eksperymentalną wersją swojego rozwiązania, które również wykorzystuje…
Google sugeruje, żeby na Twoją stronę trafiał wyłącznie wysokiej jakości content – oczekiwany przez użytkowników i wyszukiwarkę, budujący zaangażowanie i zachęcający do pozostania na stronie. Pojęciem, które odnosi się do…