Nauka na błędach innych pozwala wyciągać wnioski. Po co masz je popełniać, skoro zrobili to inni i wiadomo, że to były złe decyzje? Dlaczego to Ty masz testować dany produkt?…
Zdarzyło Ci się kupić produkt tylko dlatego, że skusił Cię jego zapach? Np. zapach pieczonego ciastka? Tymczasem w ogóle nie było tego w planach? Tak działa aromamarketing – wpływa na…
Innowacyjne rozwiązania są niezbędne do rozwoju działalności. Odgrywają kluczową rolę m.in. w medycynie czy technologii, dlatego inwestuje się w nie duże pieniądze. Nowe rozwiązania z czasem stają się coraz powszechniejsze…
Według badania przeprowadzonego przez BrightLocal 90% konsumentów czyta opinie o marce, produktach i usługach, zanim odwiedzi daną firmę. Robi to również aż 93% klientów przed skorzystaniem z oferty danej firmy…
Technologia rozpoznawania głosu jest znana od lat 50. XX wieku, ale dopiero w 2011 roku zyskała bardziej praktyczne zastosowanie. Obecnie mnóstwo internautów korzysta z wyszukiwania głosowego. O czym warto pamiętać…
Zakładasz działalność? Jedną z pierwszych decyzji, które musisz podjąć, jest wybór nazwy Twojej firmy. Ma ona ogromne znaczenie. Znajdzie się na wizytówkach, ulotkach, stronie WWW, szyldzie i nie tylko. Nietrafiony…
Masz stronę WWW i chcesz na niej zarabiać? Zainteresuj się systemem Google AdSense. To jeden z najpopularniejszych, a zarazem najstarszych programów, które dają taką możliwość. Uruchomiono go w 2003 roku.…
Modele kontaktu z klientami z czasem się zmieniają. Kiedyś marketing kojarzył się z jednostronnym komunikatem kierowanym do klienta. Obecnie takie podejście jest nieskuteczne. Prowadzi się dialog. Jednym z celów jest…
Polskie firmy odnoszą sukcesy na całym świecie. Wielu udało się osiągnąć znakomite wyniki. To przedsiębiorstwa z różnych branż, które zdobyły swoją pozycję dzięki konsekwencji i strategicznemu działaniu. Na czym polega…
Według danych z Raportu Strategicznego IAB Polska, już 71% mieszkańców naszego kraju korzysta z serwisów społecznościowych, co oznacza wzrost o 3% w stosunku do roku 2021. Jednym z tych, które…