Responsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    12 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    5 maja 2023
    Mikro influencerzy i ich wpływ na rozwój marki
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    5 maja 2023
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Ślepota banerowa, czyli dlaczego ignorujemy reklamy?
    2 czerwca 2023
    Jak wypromować lokalny biznes w internecie? 6 sposobów
    2 czerwca 2023
    Analiza SWOT – jak określić słabe i mocne strony swojej firmy?
    2 czerwca 2023
    Najlepsze czcionki (fonty) na stronę internetową
    2 czerwca 2023
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    5 maja 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    5 maja 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Grupa na Facebook – założenie i jej rozwój
    2 czerwca 2023
    Konto firmowe na TikToku – jak je założyć i co daje?
    5 maja 2023
    8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
    5 maja 2023
    Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku?
    5 maja 2023
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?
    Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?
    5 maja 2023
    Google Ads i Google AdSense
    Google Ads a AdSense – czym się różnią?
    5 maja 2023
    Smart bidding – czy warto ustalać inteligentne stawki?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Odrzucona reklama Google Ads – najważniejsze wskazówki
    5 maja 2023
    8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
    5 maja 2023
    Smart bidding – czy warto ustalać inteligentne stawki?
    5 maja 2023
    Google Ads a AdSense – czym się różnią?
    5 maja 2023
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    6 kwietnia 2023
    Pliki htaccess
    Plik .htaccess – czym jest, do czego służy i jak go stworzyć?
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    Redesign, czyli jak z głową przebudować stronę internetową
    6 kwietnia 2023
    Plik .htaccess – czym jest, do czego służy i jak go stworzyć?
    6 kwietnia 2023
    Jak ochronić domenę przed kradzieżą?
    6 kwietnia 2023
    Lazy loading – czym jest i jak wpłynie na Twoją stronę?
    6 kwietnia 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    drupal-sklep-internetowy
    Drupal a sklep internetowy? Poznaj Drupal Commerce!
    5 maja 2023
    Czym jest omnichannel?
    Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?
    2 czerwca 2023
    sklep internetowy czy allegro
    Sklep internetowy czy Allegro – co się bardziej opłaca?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?
    2 czerwca 2023
    Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?
    2 czerwca 2023
    Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
    2 czerwca 2023
    Branża retail – czym jest? Opis i przykłady
    2 czerwca 2023
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    linkedin-marketing
    LinkedIn – dlaczego warto z niego korzystać?
    5 maja 2023
    edukacja-klienta
    Czy warto edukować klientów?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Lojalność klientów – jak ją budować i rozwijać?
    2 czerwca 2023
    Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
    5 maja 2023
    CPC, CPA, CPM i CPV, czyli rodzaje rozliczeń kampanii reklamowych
    5 maja 2023
    Własna platforma do wideokonferencji – czy to dobry wybór?
    5 maja 2023
Szukaj
  • Materiały partnerskie
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Czym jest omnichannel?
E-commerce

Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?

Klienci mają coraz wyższe wymagania wobec sklepów. Dotyczy to zarówno handlujących w sieci, jak i stacjonarnie. Odbiorcy są przyzwyczajeni do proponowania coraz lepiej dopasowanych rozwiązań, zapewniania pozytywnych doświadczeń oraz dążenia…

Aleksandra Stala Aleksandra Stala 2 czerwca 2023
Zwycięstwo cinkciarz kontra currency one
Newsy

Witryna Cinkciarz.pl zwycięża w procesie sądowym przeciwko Currency One

Warszawa, 1 czerwca 2023 r., Polska firma finansowa cinkciarz.pl odniosła zwycięstwo w procesie sądowym przeciwko konkurencyjnej firmie Currency One. Sprawa w sądzie trwała blisko 10 lat (została zgłoszona w październiku…

Łukasz Kuchta Łukasz Kuchta 2 czerwca 2023
q-commerce
E-commerce

Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?

Jednym z kluczowych czynników, które wpływają na decyzje zakupowe klientów, są warunki dostawy. Kiedy kupujesz w sieci, zapewne chciałbyś mieć możliwość wyboru preferowanej formy zamówienia. Zakupy online kojarzą Ci się…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 8 maja 2023
allegro czy własny sklep internetowy
E-commerce

Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?

Serwis aukcyjny Allegro odniósł jeden z największych sukcesów w polskim internecie. Dla wielu stanowi on synonim zakupów, a dla przedsiębiorców – ważny kanał zbytu. Zamierzasz sprzedawać online? Od czego zacząć?…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 4 maja 2023
ślepota banerowa
Marketing

Ślepota banerowa, czyli dlaczego ignorujemy reklamy?

Liczba reklam, które widzimy na co dzień, powoduje, że przestajemy zwracać na nie uwagę. Możliwe, że na stronie WWW znajduje się kilka informacji marketingowych, które rzucają się w oczy, ale…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 2 maja 2023
promocja lokalnego biznesu
Marketing

Jak wypromować lokalny biznes w internecie? 6 sposobów

Masz lokalną firmę? Możesz wykorzystać liczne możliwości wypromowania biznesu w sieci. Podstawą jest Twoja strona WWW. Jeśli jeszcze jej nie masz, nie czekaj – zleć projekt. Witryna istnieje, ale nie…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 27 kwietnia 2023
branża retail
E-commerce

Branża retail – czym jest? Opis i przykłady

Retail to bezpośrednia sprzedaż produktów i usług, która obejmuje zarówno handel stacjonarny, jak i internetowy. Rynek ten wciąż się zmienia m.in. pod kątem tego, gdzie robimy zakupy. Co warto wiedzieć…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 24 kwietnia 2023
analiza swot
Marketing

Analiza SWOT – jak określić słabe i mocne strony swojej firmy?

Sytuacja na rynku nie jest stała. Konkurencja się rozwija, przedsiębiorstwa zmieniają kadrę, zatrudniają nowych ekspertów, wymieniają flotę aut. Różne działania powodują, że w firmie zauważalne mogą być modyfikacje na plus…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 20 kwietnia 2023
najlepsze fonty na strone
Marketing

Najlepsze czcionki (fonty) na stronę internetową

Większość użytkowników kojarzy przede wszystkim najpopularniejsze fonty, takie jak Arial, Times New Roman czy Calibri. Każdy może mieć inne upodobania. Jednak najważniejszą zasadą jest to, aby czcionkę do różnych tekstów…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 18 kwietnia 2023
chwytliwe slogany
Marketing

28 chwytliwych haseł reklamowych [lista]. Jak stworzyć podobne?

Są takie slogany reklamowe, które po prostu wpadają w ucho. Inne słyszysz tyle razy, że trudno się ich pozbyć z głowy. Jednak twórcom chwytliwych haseł chodzi o to, aby odbiorca…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 13 kwietnia 2023
1 2 3 … 11 12

Najnowsze publikacje

Czym jest omnichannel?
Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?
E-commerce 2 czerwca 2023
Zwycięstwo cinkciarz kontra currency one
Witryna Cinkciarz.pl zwycięża w procesie sądowym przeciwko Currency One
Newsy 2 czerwca 2023
q-commerce
Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?
E-commerce 8 maja 2023
allegro czy własny sklep internetowy
Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
E-commerce 4 maja 2023
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje

  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt

Kategorie

  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development

Redakcja

ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas

© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?