Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?
Klienci mają coraz wyższe wymagania wobec sklepów. Dotyczy to zarówno handlujących w sieci, jak i stacjonarnie. Odbiorcy są przyzwyczajeni do proponowania coraz lepiej dopasowanych rozwiązań, zapewniania pozytywnych doświadczeń oraz dążenia…
Witryna Cinkciarz.pl zwycięża w procesie sądowym przeciwko Currency One
Warszawa, 1 czerwca 2023 r., Polska firma finansowa cinkciarz.pl odniosła zwycięstwo w procesie sądowym przeciwko konkurencyjnej firmie Currency One. Sprawa w sądzie trwała blisko 10 lat (została zgłoszona w październiku…
Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?
Jednym z kluczowych czynników, które wpływają na decyzje zakupowe klientów, są warunki dostawy. Kiedy kupujesz w sieci, zapewne chciałbyś mieć możliwość wyboru preferowanej formy zamówienia. Zakupy online kojarzą Ci się…
Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
Serwis aukcyjny Allegro odniósł jeden z największych sukcesów w polskim internecie. Dla wielu stanowi on synonim zakupów, a dla przedsiębiorców – ważny kanał zbytu. Zamierzasz sprzedawać online? Od czego zacząć?…
Ślepota banerowa, czyli dlaczego ignorujemy reklamy?
Liczba reklam, które widzimy na co dzień, powoduje, że przestajemy zwracać na nie uwagę. Możliwe, że na stronie WWW znajduje się kilka informacji marketingowych, które rzucają się w oczy, ale…
Jak wypromować lokalny biznes w internecie? 6 sposobów
Masz lokalną firmę? Możesz wykorzystać liczne możliwości wypromowania biznesu w sieci. Podstawą jest Twoja strona WWW. Jeśli jeszcze jej nie masz, nie czekaj – zleć projekt. Witryna istnieje, ale nie…
Branża retail – czym jest? Opis i przykłady
Retail to bezpośrednia sprzedaż produktów i usług, która obejmuje zarówno handel stacjonarny, jak i internetowy. Rynek ten wciąż się zmienia m.in. pod kątem tego, gdzie robimy zakupy. Co warto wiedzieć…
Analiza SWOT – jak określić słabe i mocne strony swojej firmy?
Sytuacja na rynku nie jest stała. Konkurencja się rozwija, przedsiębiorstwa zmieniają kadrę, zatrudniają nowych ekspertów, wymieniają flotę aut. Różne działania powodują, że w firmie zauważalne mogą być modyfikacje na plus…
Najlepsze czcionki (fonty) na stronę internetową
Większość użytkowników kojarzy przede wszystkim najpopularniejsze fonty, takie jak Arial, Times New Roman czy Calibri. Każdy może mieć inne upodobania. Jednak najważniejszą zasadą jest to, aby czcionkę do różnych tekstów…
28 chwytliwych haseł reklamowych [lista]. Jak stworzyć podobne?
Są takie slogany reklamowe, które po prostu wpadają w ucho. Inne słyszysz tyle razy, że trudno się ich pozbyć z głowy. Jednak twórcom chwytliwych haseł chodzi o to, aby odbiorca…