Tempo rozwoju sztucznej inteligencji jest imponujące. Ogromne wrażenie robi popularny ChatGPT, który ma już ok. 180 milionów użytkowników, a w każdym tygodniu korzysta z niego około 100 mln osób. Oczywiście…
Żaden pomysł na biznes nie gwarantuje sukcesu. Zależy on od wielu zmiennych, takich jak rodzaj produktu wprowadzanego na rynek czy podejmowane działania marketingowe. Chcesz zwiększyć szansę na powodzenie przedsięwzięcia? Musisz…
Potrzebujesz fotografii na blog, do prezentacji lub innych zastosowań? Niemal na pewno znajdziesz zdjęcia, które zadowolą Cię jakością, bez konieczności płacenia za nie. Co więcej, mogą być wykorzystane nie tylko…
Instagram to aplikacja z ogromnym potencjałem, która pozwala dotrzeć do klientów i zbudować wizerunek rzetelnej marki. Z badania Mediapanel, przeprowadzonego we wrześniu 2024 roku, wynika, że liczba użytkowników tej aplikacji…
Wykorzystanie poczty e-mail w marketingu jest jednym z najstarszych sposobów dotarcia z ofertą do klientów online. Może Ci się wydawać, że przez natłok reklam i spamu ten kanał nie jest…
Każdego dnia mamy do czynienia z ogromną liczbą przekazów reklamowych. Z różnych badań wynika, że może ich być od 4 000 do nawet 10 000 – oczywiście biorąc pod uwagę…
Duża konkurencja w e-commerce powoduje, że przekonanie klienta do Twojej oferty wymaga coraz większego zaangażowania i sięgania po przeróżne działania. Podczas podejmowania decyzji zakupowych konsumenci często nie kierują się logiką,…
Content w sieci tworzą nie tylko prowadzący strony WWW, ale także ich użytkownicy. W przypadku wielu serwisów to wręcz internauci odpowiadają za zdecydowaną większość materiałów dostępnych w witrynach. To content,…
Instagram to jeden z kanałów społecznościowych, dzięki którym możesz docierać do zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami. Sprawdza się w przypadku wielu branż. Jak wynika z badania Mediapanel, w lipcu 2024…
Ustalanie celów krótko- i długoterminowych to sposób na zrealizowanie zamierzonych planów. Możesz ocenić, czy dana inwestycja była trafiona, znaleźć błędy i podejmować przemyślane decyzje biznesowe. Sprawdź, czym są KPI i…