LinkedIn, choć regularnie rośnie w siłę, to wciąż jest w Polsce niedoceniany. Tymczasem dla profesjonalisty czy specjalisty może być to doskonały kanał do budowania wizerunku eksperta. Dlaczego zatem warto wykorzystać…
Agencje często snują przed Tobą wielkie plany i sukcesy, obiecując doskonałe rezultaty. Najczęściej proponują to poprzez obecność we wszystkich możliwych kanałach social media. Czy to na pewno dobre rozwiązanie dla…
Dobry mailing to wciąż potężne narzędzie marketingowe. Jednak aby przebić się w zalewie spamowych maili innych firm, trzeba mieć pomysł na swoją komunikację. Jakie są wyznaczniki dobrego e-mail marketingu, które…
Kto z nas nie lubi słuchać historii? Słyszy się je każdego dnia, od różnych osób i mimochodem część z nich zostaje zapamiętana. Tak samo digital storytelling w marketingu stał się…
Instagram Stories dla firm daje ogromne możliwości. To format, który każdego dnia przyciąga kilkaset milionów ludzi. Cała ta grupa to potencjalni odbiorcy Twojej marki. Jak efektywnie prowadzić marketing na Instagram…
Pracując w dziale marketingu lub też prowadząc własną firmę masz przed sobą mnóstwo zadań i obowiązków. Kwestie finansowe, dystrybucji czy zarządzania zespołem spędzają Ci sen z powiek. Tymczasem wraz z…
Sprzedaż towarów i usług przez Internet to już nie tylko nieustannie rozwijający się trend, ale wręcz obowiązkowy punkt rozwoju firmy. Gdy dojrzeje się wreszcie do stworzenia e-commerce, należy wybrać platformę…
Zdecydowałeś się na stworzenie strony internetowej swojej firmy. Super, bardzo dobry pierwszy krok. Przed Tobą jednak kolejne zagwozdki takie jak wybór systemu CMS czy też decyzja w kwestii oprawy graficznej.…
Współpraca z influencerami staje się powoli standardem marketingowej strategii. Z tego typu współpracy korzystają zarówno mniejsze marki, jak i wielkie korporacje, poszukujące nowych dróg promocji. Obecnie jednak trendem staje się…
Influencer to ostatnio bardzo modne słowo w mediach i to nie tylko tych społecznościowych. Kim są Ci legendarni influencerzy i dlaczego warto uwzględnić ich w swoich marketingowych planach?