Strona internetowa powinna być skonstruowana w taki sposób, aby użytkownik bez trudu znalazł to, czego szuka. Kluczową rolę odgrywa przemyślana nawigacja. Ma to szczególnie duże znaczenie w przypadku sklepów, które…
Wyszukiwarka Google ustala kolejność witryn w SERP-ach (Search Engine Results Page) na podstawie algorytmu. Kiedy zdobędziesz wysoką pozycję, to nie oznacza, że wkrótce widoczność Twojej witryny diametralnie się nie zmieni.…
O pozycji zajmowanej przez witrynę w wynikach wyszukiwania decyduje wiele czynników. Często mówi się o około 200, ale najprawdopodobniej jest ich więcej. Aby Twoja strona mogła mieć oczekiwaną widoczność w…
Jeśli chcesz osiągnąć ruch organiczny z wyszukiwarki Google, prawdopodobnie nie obejdziesz się bez inwestycji w pozycjonowanie. Efektem przeprowadzonych działań powinien być wzrost widoczności na słowa kluczowe, czyli zapytania, których internauci…
W marcu 2023 roku Bing udostępnił nową wersję wyszukiwarki opartej na AI. Google nie mogło przejść obok tego obojętnie, dlatego rozpoczęło pracę nad eksperymentalną wersją swojego rozwiązania, które również wykorzystuje…
Google sugeruje, żeby na Twoją stronę trafiał wyłącznie wysokiej jakości content – oczekiwany przez użytkowników i wyszukiwarkę, budujący zaangażowanie i zachęcający do pozostania na stronie. Pojęciem, które odnosi się do…
W biznesie możesz mieć przygotowany plan działań na wiele miesięcy, a nawet na lata. Problem w tym, że sytuacja na rynku wciąż się zmienia – pojawiają się nowe trendy i…
Według najnowszego raportu Gemius już 79% internautów w Polsce robi zakupy w sieci. Dla wielu użytkowników zamówienia online mają jednak dużą wadę – brak możliwości przymierzenia produktu, obejrzenia czy dotknięcia.…
Wykorzystywanie cudzych treści bez pozwolenia jest niezgodne z prawem. Może to również negatywnie wpłynąć na pozycje zajmowane przez Twoją stronę w Google, jeśli je na niej umieścisz. Wyszukiwarka zaleca dodawanie…
Z badania przeprowadzonego przez Speero wynika, że 97% internautów czyta tytuł artykułu. Na 7 słów poświęcają niecałe 3 sekundy. Mniej więcej tyle masz czasu, aby zainteresować czytelnika treścią. Jednocześnie, jeśli…