Wiele biznesów nie miałoby szans na rozwój bez zewnętrznych inwestorów. Przeważnie podmioty lub osoby, które wykładają środki, mają duże doświadczenie w prowadzeniu firm i wchodzą w daną działalność nie tylko…
Jednym z problemów, z którym w ostatnich latach zmagają się właściciele stron internetowych, są trudności z indeksowaniem w Google. Materiały w wielu przypadkach nie trafiają do indeksu wyszukiwarki nawet mimo…
W marketingu pojawiają się nowe trendy, zmienia się podejście do pewnych zagadnień, ale pewne koncepcje pozostają aktualne mimo upływu czasu. Należy do nich formuła 4P. Sprawdź, co się kryje pod…
Strona WWW składa się z wielu linijek kodu. Powstaje przy zastosowaniu różnych technologii. To, co zobaczy użytkownik przeglądarki, jest efektem renderowania, czyli przekształcania kodu i danych w wersję widoczną dla…
Prace nad sztuczną inteligencją rozpoczęły się już w latach 50. XX wieku. Ostatnimi czasy tempo jej rozwoju wyraźnie przybrało na sile, a to nie koniec! W niedalekiej przyszłości zostaną wdrożone…
Z serwisu Allegro i aplikacji mobilnej korzysta blisko 19 mln użytkowników. Witryna jest odwiedzana przez miliony kupujących i daje możliwość sprzedaży niemal każdego produktu. Dla wielu właścicieli firm Allegro stanowi…
Ogromna konkurencja powoduje, że wyróżnienie się na rynku jest coraz trudniejsze. Aby zdobyć klientów, marka powinna mieć „osobowość” kształtowaną i komunikowaną poprzez różne elementy. To przede wszystkim od nich zależy,…
Każdego dnia do konsumentów dociera mnóstwo komunikatów reklamowych. To treści marketingowe, którymi zasypują Cię telewizja, internet, radio czy prasa. Masz z nimi do czynienia także wtedy, gdy idziesz ulicą. Wiele…
Makieta, mockup czy wireframe to terminy, które bywają używane zamiennie, mimo że nie są synonimami. W projektowaniu można wyróżnić pewne etapy, bez których trudno, aby realizacja zakończyła się sukcesem. Wspomniane…
Zanim internauta złoży zamówienie w sklepie online, wykonuje określone czynności. W zależności od użytkownika proces ten może przebiegać różnie. Twoim celem jako właściciela sklepu WWW powinno być optymalizowanie doświadczeń internauty…