Responsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    12 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    5 maja 2023
    Mikro influencerzy i ich wpływ na rozwój marki
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    16 czerwca 2023
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Brand hero – co to jest? Przykłady użycia
    15 września 2023
    Badania marketingowe – czym są? Poznaj etapy i rodzaje
    6 września 2023
    Wskaźnik GRP w reklamie i marketingu
    5 września 2023
    Video marketing – jak robić to skutecznie?
    5 września 2023
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Sprzedaż na Pintereście – jak zacząć i na co zwrócić uwagę?
    15 sierpnia 2023
    Grupa na Facebook – założenie i jej rozwój
    2 czerwca 2023
    Konto firmowe na TikToku – jak je założyć i co daje?
    5 maja 2023
    8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
    5 maja 2023
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Smart bidding – czy warto ustalać inteligentne stawki?
    5 maja 2023
    Wtyczki wordpress do sociali
    8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
    5 maja 2023
    Reklama w Google Ads - odrzucenie
    Odrzucona reklama Google Ads – najważniejsze wskazówki
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak pozycjonować grafikę w Google?
    21 września 2023
    Rozszerzone wyniki wyszukiwania – czym są rich snippets?
    13 czerwca 2023
    Parametry UTM – czym są i do czego służą?
    6 czerwca 2023
    Odrzucona reklama Google Ads – najważniejsze wskazówki
    5 maja 2023
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Framework Bootstrap
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
    Najnowsze
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
    Outsourcing IT – czy warto? Wady i zalety
    30 sierpnia 2023
    Redesign, czyli jak z głową przebudować stronę internetową
    6 kwietnia 2023
    Plik .htaccess – czym jest, do czego służy i jak go stworzyć?
    6 kwietnia 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Kampanie RLSA, czyli remarketing w sieci wyszukiwania
    Kampanie RLSA, czyli remarketing w sieci wyszukiwania
    5 maja 2023
    q-commerce
    Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?
    2 czerwca 2023
    Formularz na stronę internetową
    Formularz kontaktowy na stronę internetową – jak go stworzyć i dlaczego warto?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Czym jest i do czego służy Google Shopping?
    14 czerwca 2023
    Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?
    2 czerwca 2023
    Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?
    2 czerwca 2023
    Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
    2 czerwca 2023
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    employer branding
    Zewnętrzny i wewnętrzny employer branding, czyli wizerunek firmy
    5 maja 2023
    influencer-jak-wybrac
    Jak wybrać influencera / blogera do współpracy?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Ile kosztuje przesyłka za pobraniem?
    26 września 2023
    Reklamacja, rękojmia i gwarancja- różnice. Co się bardziej opłaca?
    31 sierpnia 2023
    Lojalność klientów – jak ją budować i rozwijać?
    2 czerwca 2023
    Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
    5 maja 2023
Szukaj
  • Materiały partnerskie
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: Jak wypromować swoją stronę www? 6 pomysłów
Aa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Aa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Gdzie zareklamować swoją stronę?
Responsywnie.pl > Blog > Marketing > Jak wypromować swoją stronę www? 6 pomysłów
Marketing

Jak wypromować swoją stronę www? 6 pomysłów

Łukasz Kuchta
Data ostatniej aktualizacji: 2023/05/05 o 12:24
Łukasz Kuchta Opublikowano 14 grudnia 2022
10 min
Udostępnij

Wielu przedsiębiorców zastanawia się nad tym, co musi zrobić, by ich strona internetowa generowała ruch i przynosiła zyski. Nie chodzi w końcu tylko o to, by postawić estetycznie zaprojektowaną i funkcjonalną witrynę. Samo wykonanie jej nie jest wystarczające. Trzeba wiedzieć, jak ją odpowiednio wypromować. Na szczęście możliwości jest naprawdę wiele i można je swobodnie dopasować do budżetu. Przygotowaliśmy dla Ciebie listę skutecznych rozwiązań, które pozwolą Ci na zdobycie wyższych zasięgów, dotarcie do nowych, potencjalnych klientów i w końcu zwiększenie zysków. Zobacz, co możesz zrobić już dziś i gdzie zareklamować swoją stronę.

Spis treści
Najlepsze sposoby na wypromowanie strony internetowej1. Zwróć uwagę na obecnych klientów2. Pozycjonowanie strony internetowej3. Artykuły blogowe na stronie4. Efektywny e-mail marketing5. Wsparcie kampaniami płatnymi6. Aktywne social media

Najlepsze sposoby na wypromowanie strony internetowej

Konkurencja nie śpi, a internet aż kipi od produktów czy usług, które są oferowane przez rozmaite firmy. Warto go wykorzystać także i w swoim przypadku, poznając dobry i skuteczny sposób na promocję strony internetowej. Aby uzyskać pożądane efekty, trzeba połączyć kilka różnych rozwiązań i podejść do tematu kompleksowo, szczególnie że sporo możliwości jest na wyciągnięcie ręki i zupełnie za darmo. Tak naprawdę promowanie strony www nie musi kosztować nas fortuny. Wystarczy mieć dobry plan i skrupulatnie go realizować przez długi czas, a z pewnością zobaczymy zadowalające nas efekty. Łączenie różnorodnych metod i narzędzi może uczynić prawdziwe cuda. Oto kilka z nich.

1. Zwróć uwagę na obecnych klientów

Co będzie bardziej efektywną zachętą do zaufania nam i jednocześnie najtańszą reklamą, jeśli nie polecenia uzyskane przez obecnych klientów? To właśnie oni mogą przyczynić się do promowania strony w szybki, zadowalający i budżetowy sposób. Jeśli wykonujesz usługi na najwyższym poziomie, klienci na pewno chętnie będą do Ciebie wracać, ale również polecać Cię dalej. Taka reklama pocztą pantoflową nie jest niczym nowym, a zdecydowanie prostą i skuteczną metodą.

Możliwości jak wypromować stronę internetową za darmo jest wiele. Możesz wręczyć klientom kilka wizytówek, które mogliby przekazać dalej. To dość tradycyjny sposób, ale nie musisz się do niego ograniczać. Dziś wiele osób chętnie dzieli się opinią poprzez serwisy branżowe, recenzje na Facebooku albo w mapach Google czy też zostawia komentarze bądź polubienia w mediach społecznościowych, wyrażając tym samym swoją aprobatę. Przekonaj się, jakie proste jest reklamowanie się w sieci.

2. Pozycjonowanie strony internetowej

Choć pozycjonowanie wymaga dość dużego nakładu czasowego, ponieważ uzyskanie pożądanych wyników trwa miesiące, to jednocześnie daje stabilne i długotrwałe efekty. Dlatego warto zadbać o to, by pośród wszystkich działań skupionych na promocji strony www znalazły się także te związane z SEO. Tak naprawdę to obszar stanowiący podstawę istnienia każdej witryny internetowej. Dlaczego? Ponieważ pozwala na dotarcie zarówno do lokalnych klientów, jak i tych na szerszą skalę. Dziś większość z użytkowników internetu korzysta z niego, by wyszukać interesujące ich informacje. Niezależnie od tego, czy szukają mechanika, sklep rowerowy czy kosmetyczkę, wpiszą konkretne zapytanie w wyszukiwarkę, a ta przedstawi mu wszystkie wyniki odpowiadające na zapytanie.

Twoim celem jest zadbanie o to, by uzyskać jak najwyższą pozycję. Pomogą w tym właśnie działania SEO i pozycjonowanie. To właśnie te pierwsze wyniki są najbardziej wiarygodne i wartościowe w oczach użytkownika. Najczęściej ogranicza się on właśnie do nich, dzięki czemu Ty możesz w bezpłatny sposób pozyskać potencjalnego klienta. Pozycjonowanie to sposób na większy zasięg i ruch w witrynie, zdobycie zaufania i zbudowanie pozytywnego wizerunku wśród odbiorców. Pamiętaj, że na rezultaty musisz nieco poczekać. Nie pojawią się one po kilku dniach, jednak zdecydowanie warto o nie zadbać z kilku względów – m.in. by przekonać się, jak wypromować stronę internetową za darmo.

3. Artykuły blogowe na stronie

Nie wiesz, gdzie zareklamować swoją stronę? Co powiesz na to, by zrobić to na swoim blogu i zamienić się od czasu do czasu w pisarza i eksperta jednocześnie. Wartościowym sposobem na pozyskanie ruchu w witrynie jest właśnie regularne prowadzenie bloga, na którym będą znajdować się wartościowe treści i darmowa wiedza. To właśnie one są w stanie skusić potencjalnych odbiorców i zwrócić ich uwagę właśnie w naszą stronę. Dzięki temu możesz nie tylko zbudować wizerunek specjalisty, ale także pozyskać więcej odwiedzin na www i zyskać zaufanie do marki.

Zadbaj o blog firmowy, cyklicznie dokładając do niego nowy artykuł, który odnosi się do usług czy oferowanych produktów. To swego rodzaju dodatkowa podstrona, gdzie możesz swobodnie umieszczać materiały powiązane z reprezentowaną przez Ciebie branżą. Wystarczy, że stworzysz serię artykułów, które mogą zainteresować klientów i być dla nich pomocne, by rozruszać stronę internetową i ją skutecznie wypromować.

Zastanów się, co może być ważne dla odbiorców, jakie kwestie warto wyjaśnić. Wczuj się w ich skórę i pisz treści przystępnym językiem i wnoszące wiedzę merytorycznej, z której użytkownicy będą chcieli skorzystać. Bezpłatne narzędzia pomogą dopasować słowa kluczowe, jakie powinny znaleźć się w tekstach, a także wskażą na obecne trendy pozwalające lepiej wstrzelić się w bieżące potrzeby użytkowników. Co daje Ci regularne prowadzenie bloga firmowego? Potrzebny wizerunek eksperta, wzrost konwersji, rozbudowę sieci kontaktów, pozyskanie wartościowych linków.

4. Efektywny e-mail marketing

Wydaje Ci się, że tworzenie newsletterów nie jest niczego warte i nie przyniesie pożądanego efektu, jakim jest promocja strony www? Rzeczywistość może być zupełnie inna. To prawda, każdego dnia usuwamy bądź pomijamy sporo wiadomości mailowych, które lądują na nasze skrzynki pocztowe, jednak nie oznacza to, że każdy przypadek musi być taki sam. Powodem usuwania e-mail marketingu jest najczęściej nieatrakcyjny przekaz. Kluczem do sukcesu i zdobycia wartościowego ruchu na stronie jest zaintrygowanie odbiorców i przykucie ich uwagi na dłużej. Jeśli opanujesz tę sztukę, newslettery mogą okazać się jedną z najlepszych (i tanich metod), które pozwolą na efektywną reklamę witryny internetowej. Oczywiście nie mamy na myśli atakowania odbiorców nadmiarem wiadomości, które rzeczywiście mogłyby być przytłaczające. Raczej chodzi o to, utrzymać z nim kontakt i przypominać się raz czy dwa razy w miesiącu. Mailing możesz wykorzystać do tego, by informować klientów o tym, jakie wprowadzasz produkty czy usługi, jakie są obecnie promocje czy zachęcić do przeczytania nowego artykułu na blogu. Nie brzmi to zbyt nachalnie, prawda? A może być świetnym sposobem na wypromowanie strony www w długofalowy sposób.

5. Wsparcie kampaniami płatnymi

Zależy Ci na szybkich efektach i chcesz zainwestować pewien budżet w promowanie strony www? Jednym z rekomendowanych działań, które na pewno przyniesie pozytywne rezultaty, będzie skorzystanie z Google Ads. To zdecydowanie skuteczna alternatywa dla pozycjonowana. Kampanie płatne przynoszą mnóstwo korzyści. Masz kontrolę nad finansami i wydajesz tyle, ile faktycznie jesteś w stanie i chcesz. Płacisz wyłącznie za efekt, czyli uzyskane konwersje.

Reklamy wyświetlają się od razu, więc nie musisz czekać zbyt długiego czasu, aby wyjść ku klientowi i pokazać mu się z najlepszej strony. Jeśli kampania będzie stworzona w poprawny sposób, to jesteś w stanie osiągnąć naprawdę zadowalające efekty przy niewielkim koszcie. Samo jej zaplanowanie jest bardzo intuicyjne i czeka na Ciebie kilka możliwości. Możesz ograniczyć się wyłącznie do kampanii w sieci wyszukiwania, która opiera się na pożądanych słowach kluczowych, a także na tej graficznej czy pojawiającej się na rozmaitych kanałach partnerskich Google.

Oprócz Google Ads możesz skorzystać również z innych kanałów, które pozwalają na efektywną reklamę. To m.in. Facebook Ads, gdzie również stoi przed Tobą możliwość stworzenia kampanii skierowanej na ruch na stronie www. Także i tutaj możesz skutecznie dotrzeć do określonych grup docelowych, które Cię interesują. Sprecyzuj wiek, płeć oraz zainteresowania, by zwiększyć szansę na zadowalające wyniki. Tak naprawdę w obu przypadkach masz szansę na reklamę za niewielkie pieniądze.

6. Aktywne social media

Nie da się ukryć, że dziś spora część osób korzystających z internetu ma swoje konta także w serwisach społecznościowych. Facebook, Instagram, Tik-Tok, Twitter, LinkedIn czy Pinterest nie są miejscami skupiającymi wyłącznie młode grono użytkowników. Znajdziemy tu całe spektrum odbiorców, którzy mogą stać się naszymi potencjalnymi klientami. Nie wiesz, jak promować stronę www? Publikując regularnie treści w social mediach, jesteś w stanie osiągnąć ten cel. Serwisy mają za zadanie zbudowanie relacji z klientami, którzy w pewnym momencie sami będą skłonieni i zainteresowani do tego, aby dowiedzieć się więcej o tym, co chcemy im zaoferować. Wtedy z pewnością wejdą na naszą stronę internetową.

Pamiętaj, że kluczem do sukcesu, aby osiągnąć zamierzone cele podczas prowadzenia mediów społecznościowych, jest opracowana strategia, za którą będziesz podążać. Jednocześnie trzeba zadbać o systematyczność, ponieważ wyłącznie wtedy jesteśmy w stanie zapaść na dłużej w pamięci użytkowników. Twórz content z pomysłem, planem i w regularny sposób, by przekonać się, ile możesz mieć z tego korzyści.

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen. 0

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
Brand hero – co to jest? Przykłady użycia
Badania marketingowe – czym są? Poznaj etapy i rodzaje
Wskaźnik GRP w reklamie i marketingu
Video marketing – jak robić to skutecznie?
User Flow, czyli jak ścieżka użytkownika wspiera UX?
Łukasz Kuchta 5 maja 2023 14 grudnia 2022
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Dodaj komentarz Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Koszt wysyłki za pobraniem
Ile kosztuje przesyłka za pobraniem?
Biznes 26 września 2023
Wyszukiwarka Google Grafika
Jak pozycjonować grafikę w Google?
SEO/SEM 21 września 2023
Stworzenie bohatera marki
Brand hero – co to jest? Przykłady użycia
Marketing 15 września 2023
Framework Bootstrap
Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
Web Development 14 września 2023
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas

© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?