Responsywnie.plResponsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    23 grudnia 2024
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    27 października 2023
    Najnowsze
    Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
    15 listopada 2024
    E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
    21 listopada 2024
    Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
    21 listopada 2024
    Czym jest marketing emocjonalny i jak wykorzystać jego moc?
    29 września 2024
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
    14 listopada 2024
    Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
    27 sierpnia 2024
    Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
    22 stycznia 2024
    Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
    21 stycznia 2024
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    AdSense
    Google AdSense – jak działa, zasady, poradnik
    7 listopada 2023
    Aktualizacje algorytmu Google
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    real time bidding
    Kampania RTB (Real Time Bidding) jako skuteczny model reklamy
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Rodzaje hostingu
    Rodzaje hostingu – jaki wybrać
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    W jaki sposób renderować stronę internetową?
    12 lutego 2024
    Czym jest wireframe w UI/UX?
    30 stycznia 2024
    Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?
    26 stycznia 2024
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Sposoby na spam
    SPAM. Czym jest i jak się przed nim uchronić?
    5 maja 2023
    Zastosowanie sztucznej inteligencji w e-commerce
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
    Zalety i wady Magento
    Magento – zalety i wady platformy ecommerce
    5 maja 2023
    Najnowsze
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    Cele i metoda smart
    Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
    5 maja 2023
    storytelling
    Storytelling w biznesie i marketingu. Przykłady i inspiracje
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
    14 stycznia 2024
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
Szukaj
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: Twitter i strzał w kolano… po raz kolejny
Font ResizerAa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Font ResizerAa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
  • Newsy
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Straty ruchu na platformie Twitter
Responsywnie.pl > Newsy > Twitter i strzał w kolano… po raz kolejny
Newsy

Twitter i strzał w kolano… po raz kolejny

Łukasz Kuchta
Data ostatniej aktualizacji: 2023/07/06 o 8:22
Łukasz Kuchta Opublikowano 5 lipca 2023
2 min
Udostępnij

Nikomu nie trzeba przedstawiać Elona Muska, dyrektora generalnego dwóch gigantów: Tesli i SpaceX. Od jakiegoś czasu jest też szefem Twittera – jednego z najpopularniejszych kanałów społecznościowych na świecie. W trakcie swojego panowania nad „ćwierkającą” platformą, Musk swoimi decyzjami wywołał niejedno poruszenie (delikatnie rzecz ujmując :)). Tym razem nie jest inaczej!

Spis treści
Twitter traci 30% ruchu z wyszukiwarekChcesz uniknąć spadków? Rozmawiaj z działem SEO!

Twitter traci 30% ruchu z wyszukiwarek

Z informacji podanych przez Sistrix, szacuje się, że Twitter zanotował znaczny spadek ruchu organicznego. Ruch z wyszukiwarek obniżył się o 30%, co jest potężnym ciosem!

Frazy takie jak:

  • reddit,
  • Britney Spears,
  • Jennifer Lopez,
  • Trump,

napędzają media społecznościowe w wynikach wyszukiwania. Obecnie próżno szukać w TOP10 Twittera wyświetlającego się na te frazy.

Najważniejsze frazy na Twitterze
Źródło: Ahrefs

Chcesz uniknąć spadków? Rozmawiaj z działem SEO!

Właściciel Twittera zdecydowanie stwierdził, że blokowanie botów wyszukiwarek, to niewielka zmiana i nie należy zwracać się z tym pomysłem do działu SEO Twittera… Co w efekcie wprowadził Musk? W opublikowanym przez niego oświadczeniu możemy przeczytać o ograniczeniu dostępu do zasobów platformy społecznościowej.

Tweet Elona Muska
Źródło: Twitter

Takie działanie mogło mieć (i najprawdopodobniej miało) wpływ na roboty wyszukiwarek. Z potwierdzeniem tej tezy przychodzi Barry Schwartz, który przy pomocy komendy „site” wykonał prosty test.

Tak wyglądają wyniki zaraz po wprowadzeniu ograniczeń:
Wyniki wyszukiwania po wprowadzeniu ograniczeń

Widać na nich, że w indeksie Google znajdowało się 471 milionów podstron związanych z Twitterem.

Test zrobiony po kilku dniach pokazał kolosalny spadek. W indeksie widniało już tylko 180 milionów wyników:

Wyniki wyszukiwania kilka dni po wprowadzeniu ograniczeń
Wniosek?

  • Dla dużych platform: najpierw lepiej, mimo wszystko, zapytać użytkowników, co sądzą o pomyśle wprowadzenia tak radykalnych zmian.
  • Dla każdego, kto ma własną stronę internetową: nim wprowadzicie zmiany w serwisie, poradźcie się najpierw działu SEO 😉

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 5 / 5. Liczba ocen. 2

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
Czym jest SGE (Search Generative Experience) i jaki wpływ będzie mieć na wyniki wyszukiwania?
Metaverse – przyszłość wirtualnej rzeczywistości
Twitter z nowym logo – kolejny kontrowersyjny pomysł Elona Muska czy dobra zmiana?
Kanapkowa wojna gigantów z Chatem GTP w tle
Witryna Cinkciarz.pl zwycięża w procesie sądowym przeciwko Currency One
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Dodaj komentarz Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Darmowe stocki
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
Marketing 15 listopada 2024
Skuteczne bio
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Social media 14 listopada 2024
Wiadomości w email marketingu
E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
Marketing 12 listopada 2024
Produkt placement
Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
Marketing 9 listopada 2024
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?