Responsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    12 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    5 maja 2023
    Mikro influencerzy i ich wpływ na rozwój marki
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    16 czerwca 2023
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Brand hero – co to jest? Przykłady użycia
    15 września 2023
    Badania marketingowe – czym są? Poznaj etapy i rodzaje
    6 września 2023
    Wskaźnik GRP w reklamie i marketingu
    5 września 2023
    Video marketing – jak robić to skutecznie?
    5 września 2023
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Sprzedaż na Pintereście – jak zacząć i na co zwrócić uwagę?
    15 sierpnia 2023
    Grupa na Facebook – założenie i jej rozwój
    2 czerwca 2023
    Konto firmowe na TikToku – jak je założyć i co daje?
    5 maja 2023
    8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
    5 maja 2023
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Google Ads i Google AdSense
    Google Ads a AdSense – czym się różnią?
    5 maja 2023
    Smart bidding – czy warto ustalać inteligentne stawki?
    5 maja 2023
    Wtyczki wordpress do sociali
    8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak pozycjonować grafikę w Google?
    21 września 2023
    Rozszerzone wyniki wyszukiwania – czym są rich snippets?
    13 czerwca 2023
    Parametry UTM – czym są i do czego służą?
    6 czerwca 2023
    Odrzucona reklama Google Ads – najważniejsze wskazówki
    5 maja 2023
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Czym jest mapa kliknięć?
    Mapa kliknięć – czym jest i jakie ma zastosowanie?
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
    Outsourcing IT – czy warto? Wady i zalety
    30 sierpnia 2023
    Redesign, czyli jak z głową przebudować stronę internetową
    6 kwietnia 2023
    Plik .htaccess – czym jest, do czego służy i jak go stworzyć?
    6 kwietnia 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Czym jest omnichannel?
    Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?
    2 czerwca 2023
    sklep internetowy czy allegro
    Sklep internetowy czy Allegro – co się bardziej opłaca?
    5 maja 2023
    branża retail
    Branża retail – czym jest? Opis i przykłady
    2 czerwca 2023
    Najnowsze
    Czym jest i do czego służy Google Shopping?
    14 czerwca 2023
    Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?
    2 czerwca 2023
    Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?
    2 czerwca 2023
    Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
    2 czerwca 2023
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    Rozpatrzenie reklamacji
    Reklamacja, rękojmia i gwarancja- różnice. Co się bardziej opłaca?
    31 sierpnia 2023
    edukacja-klienta
    Czy warto edukować klientów?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Ile kosztuje przesyłka za pobraniem?
    26 września 2023
    Reklamacja, rękojmia i gwarancja- różnice. Co się bardziej opłaca?
    31 sierpnia 2023
    Lojalność klientów – jak ją budować i rozwijać?
    2 czerwca 2023
    Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
    5 maja 2023
Szukaj
  • Materiały partnerskie
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: Kanapkowa wojna gigantów z Chatem GTP w tle
Aa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Aa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Chat GPT a fast foody
Responsywnie.pl > Blog > Newsy > Kanapkowa wojna gigantów z Chatem GTP w tle
Newsy

Kanapkowa wojna gigantów z Chatem GTP w tle

Łukasz Kuchta
Data ostatniej aktualizacji: 2023/06/19 o 12:46
Łukasz Kuchta Opublikowano 19 czerwca 2023
2 min
Udostępnij

McDonald’s z pytaniem, która kanapka jest najbardziej kultowa

Wraz z postępem technologicznym, coraz więcej firm z branży restauracyjnej zaczyna eksperymentować z innowacyjnymi rozwiązaniami, aby zaoferować klientom nowe i interesujące doświadczenia. Jednym z najnowszych trendów w dziedzinie marketingu jest wykorzystanie technologii chatbotów opartych na sztucznej inteligencji, takich jak Chat GPT (Generative Pre-trained Transformer), aby zrewolucjonizować interakcje z klientem. Nie inaczej jest w branży gastronomicznej, gdzie trzech wielkich graczy wykorzystało technologię AI do sympatycznej „wojny Kanapkowej”.

Spis treści
McDonald’s z pytaniem, która kanapka jest najbardziej kultowaMcDonald’s z kampanią „A.I’m lovin’ it!”Burger King w kontrataku!Gdzie dwóch się bije, tam… Subway korzysta!

McDonald’s z kampanią „A.I’m lovin’ it!”

McDonald’s, znany na całym świecie jako lider w dziedzinie fast foodu, jako pierwszy wykorzystał Chat GTP. Brazylijski oddział firmy wpisał do narzędzia pytanie o najbardziej kultową kanapkę na świecie. Oczywiście w odpowiedzi otrzymano BigMaca, który jest najbardziej znaną kanapką amerykańskiego giganta gastronomicznego.

Firma wykorzystała to do akcji bilbordowej pod hasłem „A.I’m lovin’ it!”. Co ciekawe, poszczególne wersy tekstu zostały oznaczone kolorami, które odpowiadają pojedynczym warstwom kanapki.

Burger King w kontrataku!

Nie trzeba się domyślać, że na odpowiedź Burger Kinga świat nie musiał długo czekać. Burger King również wykorzystał Chat GPT, jednak tym razem zadając pytanie o największą kanapkę. Znawcy fast foodów doskonale wiedzą, że chodzi oczywiście o kanapkę Whooper tej sieci fast foodów. Reklamę również dopasowano wizualnie – każdy kolor odpowiada jednej warstwie kanapki.

Giganci fast foodów a Chat GPT
Źródło: LinkedIn

Gdzie dwóch się bije, tam… Subway korzysta!

Subway, znany ze swojej filozofii „zjeść świeżo”, także zdecydował się na włączenie do walki o prym w świecie kanapek. Tym razem poproszono Chat GTP o porównanie długości kanapek (Big Mac, Whooper i kanapki oferowane przez Subway’a). Oczywiście kanapki firmy Subway na tym polu są bezkonkurencyjne.

Bilbordy konkurentów ulokowane są – jak na bitwę przystało – obok siebie. Trzeba przyznać, że forma reklamy z wykorzystaniem Chatu GTP w tym wypadku była strzałem w dziesiątkę.

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen. 0

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
Metaverse – przyszłość wirtualnej rzeczywistości
Twitter z nowym logo – kolejny kontrowersyjny pomysł Elona Muska czy dobra zmiana?
Twitter i strzał w kolano… po raz kolejny
Witryna Cinkciarz.pl zwycięża w procesie sądowym przeciwko Currency One
Łukasz Kuchta 19 czerwca 2023 19 czerwca 2023
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Dodaj komentarz Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Koszt wysyłki za pobraniem
Ile kosztuje przesyłka za pobraniem?
Biznes 26 września 2023
Wyszukiwarka Google Grafika
Jak pozycjonować grafikę w Google?
SEO/SEM 21 września 2023
Stworzenie bohatera marki
Brand hero – co to jest? Przykłady użycia
Marketing 15 września 2023
Framework Bootstrap
Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
Web Development 14 września 2023
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas

© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?