Responsywnie.plResponsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    23 grudnia 2024
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    27 października 2023
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
    15 listopada 2024
    E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
    21 listopada 2024
    Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
    21 listopada 2024
    Czym jest marketing emocjonalny i jak wykorzystać jego moc?
    29 września 2024
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
    14 listopada 2024
    Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
    27 sierpnia 2024
    Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
    22 stycznia 2024
    Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
    21 stycznia 2024
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Smart bidding – czy warto ustalać inteligentne stawki?
    5 maja 2023
    Kampania dsa w Google Ads
    Kampania DSA w Google Ads. Przygotowanie krok po kroku
    22 lutego 2024
    Wtyczki wordpress do sociali
    8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Framework Bootstrap
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
    Najnowsze
    W jaki sposób renderować stronę internetową?
    12 lutego 2024
    Czym jest wireframe w UI/UX?
    30 stycznia 2024
    Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?
    26 stycznia 2024
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    KPI w e-commerce
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Kampanie RLSA, czyli remarketing w sieci wyszukiwania
    Kampanie RLSA, czyli remarketing w sieci wyszukiwania
    5 maja 2023
    branża retail
    Branża retail – czym jest? Opis i przykłady
    2 czerwca 2023
    Najnowsze
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    employer branding
    Zewnętrzny i wewnętrzny employer branding, czyli wizerunek firmy
    5 maja 2023
    Najpopularniejsze polskie firmy za granicą
    Najbardziej znane polskie marki na całym świecie
    20 października 2023
    Najnowsze
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
    14 stycznia 2024
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
Szukaj
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: Generator nazwy firmy – 11 sprawdzonych narzędzi
Font ResizerAa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Font ResizerAa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
  • Newsy
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Unikalna nazwa firmy
Responsywnie.pl > Biznes > Generator nazwy firmy – 11 sprawdzonych narzędzi
Biznes

Generator nazwy firmy – 11 sprawdzonych narzędzi

Paulina Szewczyk
Data ostatniej aktualizacji: 2023/11/07 o 20:43
Paulina Szewczyk Opublikowano 7 listopada 2023
9 min
Udostępnij

Zakładasz działalność? Jedną z pierwszych decyzji, które musisz podjąć, jest wybór nazwy Twojej firmy. Ma ona ogromne znaczenie. Znajdzie się na wizytówkach, ulotkach, stronie WWW, szyldzie i nie tylko. Nietrafiony pomysł może być kosztowny – wiązać się z negatywnym odbiorem konsumentów, a także ewentualną zmianą nazwy na wszystkich materiałach marketingowych. Dlatego warto poświęcić czas na wybór odpowiedniej. W poszukiwaniach może Ci pomóc generator nazw firm. Jak działają takie narzędzia i które z nich są godne uwagi?

Spis treści
Jak działają generatory nazw firm?Generowanie nazwy firmy – narzędzia1. Business Name Generator od Wix2. Business Website Name Generator od Domain Wheel3. NameSnack Business Name Generator4. Brandroot5. Shopify business name generator6. FreshBooks – Business Name Generator7. Themeisle business name generator8. Business Name Generator9. Name Generator by WriteExpress10. BUSINESS NAME GENERATOR od Oberlo11. SquadHelpIdealna nazwa firmy z generatora – podsumowanie

Jak działają generatory nazw firm?

Mechanizm tego rodzaju generatorówjest bardzo prosty. Musisz podać słowa związane z Twoją działalnością, a następnie wybrać kategorię, aby otrzymać propozycje. Generatory łączą różne słowa bądź ich części. Umożliwiają ustawienie wielu kryteriów – można wskazać kraj, który interesuje przedsiębiorcę, określić maksymalną liczbę znaków czy słów w nazwie. Generator nazw firm może też sprawdzać dostępność domeny z określonym rozszerzeniem. Narzędzie będzie też pamiętać o słowach kluczowych i wykorzystać je w propozycjach.

Korzystanie z dużej liczby kryteriów jest ważne m.in. przy doborze słów w danym języku. Chociaż akurat złe powiązania nie muszą przesądzać, że Twoja firma nie poradzi sobie na rynku. Nazwa Osram nie kojarzy się w Polsce zbyt dobrze, a mimo to jest cenioną w naszym kraju marką z branży oświetlenia.

Osram

Źródło

Czy wymyślanie nazwy firmy za pomocą generatora ma sens? Takie narzędzie może pomóc znaleźć ciekawy pomysł. Unikalna nazwa firmy nie zawsze musi być efektem pracy dużego zespołu specjalistów. Wiele popularnych brandów wzięło się z modyfikacji słów łacińskich, hiszpańskich, angielskich. Przykładowo Sony pochodzi od łacińskiego sonus, co oznacza dźwięk. Nazwa ta znakomicie się przyjęła m.in. dzięki temu, że jest krótka i łatwa w wymowie.

Obecnie generator nazw firm daje większe możliwości niż tylko proponowanie w różnych językach popularnych słów związanych z daną branż.

Generowanie nazwy firmy – narzędzia

Szukasz nazwy dla swojej firmy? Do dyspozycji jest mnóstwo narzędzi, które mogą Cię zainspirować. Które z takich rozwiązań warto wziąć pod uwagę? Każde z niżej wymienionych może Ci pomóc w znalezieniu niebanalnych nazw biznesowych. Które z nich będzie najlepsze? Trudno wskazać – kolejność jest przypadkowa.

1. Business Name Generator od Wix

To narzędzie od popularnej marki, która umożliwia proste tworzenie stron WWW. Jej generator nazw firm jest zdecydowanie godny uwagi. Jedyne, co musisz zrobić, to wpisać jedno lub dwa słowa, na podstawie których otrzymasz propozycje. Możesz także podać nazwę branży – wystarczy, że zaczniesz ją wpisywać, a uzyskasz podpowiedź. Czy wśród sugestii znajdzie się chwytliwa nazwa? Tak, ale oczywiście to kwestia Twoich oczekiwań. Kiedy wybierzesz daną pozycję, możesz od razu przejść do zakładania strony i sprawdzenia dostępności domen z różnymi rozszerzeniami.

Narzędzie możesz sprawdzić tutaj.

Generator nazw firm - Business Name Generator od Wix

2. Business Website Name Generator od Domain Wheel

To proste, intuicyjne narzędzie. Wystarczy, że wpiszesz kilka słów związanych ze swoją działalnością. Zwróć uwagę, że pod Search Domain znajduje się suwak, za pomocą którego ustalisz, czy chcesz sprawdzić dostępność domen z daną nazwą.
Generator nazwy firmy - Business Website Name Generator od Domain Wheel

Masz też możliwość przefiltrowania wyników. Wybierz rozszerzenie domeny, maksymalną liczbę znaków i słów dla nazwy swojej firmy.

Generowanie nazwy firmy

Ten generator nazw firm możesz przetestować tutaj.

3. NameSnack Business Name Generator

Jest to kolejny bezpłatny generator nazw dla Twojej firmy, w którym masz wpisać jedynie słowa kluczowe. Narzędzie nie zapewnia wielu filtrów. Wybierz kategorię, która pasuje do Twojej działalności. Od razu zobaczysz, w przypadku których nazw biznesowych możesz zarezerwować domenę z końcówką .com lub .co.uk. Kiedy klikniesz jeden z dostępnych adresów, to od razu przeniesiesz się do serwisu umożliwiającego jego rejestrację. Narzędzie jest dostępne w wersjach angielskiej, hiszpańskiej i włoskiej.

Skorzystasz z niego pod tym adresem.
Generator nazwy firmy - NameSnack Business Name Generator

4. Brandroot

Po wprowadzeniu do tego narzędzia słowa kluczowego zostanie wyświetlona lista nazw marek, które można zarejestrować. Następnie zobaczysz propozycje i kilka możliwości filtrowania. Możesz określić, jak długa ma być nazwa marki bądź czy podane słowo kluczowe ma się znajdować na początku, czy na końcu. Ten generator nazw firm daje bardzo dużo propozycji. Kiedy klikniesz daną opcję, sprawdzisz, czy dostępna jest domena z końcówką .com.

Narzędzie możesz przetestować pod tym adresem.

Generator nazw firmy - Brandroot

5. Shopify business name generator

Również popularne Shopify przygotowało generator nazw firm. Wystarczy, że podasz słowo kluczowe. Jeśli nie wiesz, jakiego użyć, możesz po prostu wybrać określoną kategorię i przejrzeć propozycje. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z jednej i drugiej możliwości. Ten generator nazw firm przygotowuje nazwy dosłownie w kilka sekund. Kiedy znajdziesz odpowiednią, możesz od razu wykorzystać ją do założenia sklepu.

Narzędzie dostępne jest pod tym adresem.

Generator nazwy - Shopify business name generator

6. FreshBooks – Business Name Generator

To bezpłatne narzędzie do brandingu, w którym należy wskazać branżę spośród kilku zaproponowanych.

Generator nazwy - FreshBooks

Dalej podaj najważniejsze słowo kluczowe. Następnie narzędzie wyświetli wyniki.

Wyszukiwanie nazwy firmy

Nie jest to generator nazw firm, który oferuje coś ekstra w stosunku do konkurencyjnych rozwiązań. Natomiast szukając oryginalnego pomysłu, przeanalizuj również i te sugestie.

Narzędzie jest dostępne pod tym adresem.

7. Themeisle business name generator

To generator nazw firm, który daje sporo możliwości filtrowania. Jedną z nich jest wybór interesującej Cię końcówki domeny. Kiedy znajdziesz taką, która Ci odpowiada, wystarczy, że klikniesz dany wynik i automatycznie przeniesiesz się na stronę, która umożliwia rejestrację tego adresu. Oczywiście z generatora możesz korzystać bezpłatnie.

Przetestuj to narzędzie tutaj.

Generator nazwy - Themeisle business name generator

8. Business Name Generator

Business Name Generator uznaje się za jedno z najlepszych tego typu narzędzi. Ten generator nazw firm pozwala skorzystać z wielu filtrów i opcji. Co istotne, propozycje nie polegają wyłącznie na połączeniu podanego słowa kluczowego z innym. Narzędzie rzeczywiście generuje oryginalne nazwy biznesowe. Możesz wybrać branżę, język, a także liczbę słów czy też miejsce, gdzie ma się znajdować podana fraza. Po kliknięciu danego rezultatu możesz się od razu przenieść do serwisu, w którym zarejestrujesz domenę. Ten generator nazw firm to jedno z najciekawszych rozwiązań – zdecydowanie skorzystaj z niego w czasie poszukiwań. Otrzymasz ponad 1000 pomysłów na brand. Mogą być kreatywne, historyczne, nowoczesne i nie tylko.

Narzędzie to możesz przetestować tutaj.

Generator nazw firmy - Business Name Generator

9. Name Generator by WriteExpress

Name Generator by WriteExpress to także dobre wsparcie przy wymyślaniu nazw biznesowych – daje ono wiele możliwości. Wyróżnia je przede wszystkim duża liczba opcji. Możesz podać słowo, sylabę albo literę. Możesz także określić liczbę sylab, położenie kluczowego słowa w nazwie, a także interesujące Cię rozszerzenia domeny. Ostatnia opcja odpowiada za wybór liczby propozycji, które mają być pokazane na jednej stronie wyników. To generator nazw firm, który może Ci zdecydowanie ułatwić pracę.

Znajdziesz go tutaj.

Generator nazw firmy - Name Generator by WriteExpress

10. BUSINESS NAME GENERATOR od Oberlo

Przeważnie każda chwytliwa nazwa jest już zajęta, domeny z atrakcyjnymi końcówkami są zarejestrowane i to jest jeden z większych problemów, które pojawiają się podczas poszukiwań. Ten kłopot znika w przypadku narzędzia od Oberlo, które daje propozycje oryginalnych nazw dostępnych do użytku. Kliknięcie danego wariantu spowoduje, że przeniesiesz się do Shopify, gdzie możesz od razu założyć sklep. To generator nazw firm, który działa ekspresowo.

Sprawdzisz go tutaj.

Generator nazw firmy - BUSINESS NAME GENERATOR od Oberlo

11. SquadHelp

SquadHelp to jeszcze jeden generator nazw firm, który oferuje wiele opcji filtrowania wyników. Otrzymasz wiele propozycji. Nazwy dla Twojej firmy wyświetlą się po wpisaniu słowa kluczowego. Nie będą to wyłącznie połączenia frazy z innymi słowami – narzędzie rzeczywiście zapewnia oryginalne propozycje. Nad sugestiami nazwy Twojej firmy widnieć będzie opcja wyboru stylu. Zdecyduj, czy nazwa ma być dowcipna, nowoczesna czy klasyczna. W zależności od tego, którą możliwość wskażesz, zobaczysz dostosowane wyniki.

Ten generator nazw firm znajdziesz tutaj.

Generator nazw firmy - SquadHelp

Idealna nazwa firmy z generatora – podsumowanie

Tego typu narzędzia ułatwią poszukiwania nazwy dla Twojej firmy, ale oczywiście każdy pomysł wymaga weryfikacji. Koniecznie sprawdź, czy wyświetlane propozycje nie są zastrzeżone. Jeśli chcesz znaleźć ciekawą nazwę, przetestuj co najmniej kilka narzędzi. Dzięki temu efekt spełni Twoje oczekiwania.

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen. 0

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
Czym jest R&D i czy warto w to inwestować?
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Paulina Szewczyk
Paulina Szewczyk
Marketing i nowe technologie to moja codzienność. Pomagam w sprzedaży, reklamie i obecności w mediach cyfrowych. Po godzinach zapalona podróżniczka, miłośniczka kotów i jogi.
Dodaj komentarz Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Darmowe stocki
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
Marketing 15 listopada 2024
Skuteczne bio
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Social media 14 listopada 2024
Wiadomości w email marketingu
E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
Marketing 12 listopada 2024
Produkt placement
Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
Marketing 9 listopada 2024
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?