Responsywnie.plResponsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    23 grudnia 2024
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    27 października 2023
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
    15 listopada 2024
    E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
    21 listopada 2024
    Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
    21 listopada 2024
    Czym jest marketing emocjonalny i jak wykorzystać jego moc?
    29 września 2024
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
    14 listopada 2024
    Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
    27 sierpnia 2024
    Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
    22 stycznia 2024
    Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
    21 stycznia 2024
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Wyszukiwanie fasetowe
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?
    Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?
    5 maja 2023
    Linkowanie wewnętrzne i - wpływ na SEO
    Linkowanie wewnętrzne a strategia pozycjonowania
    21 grudnia 2023
    Najnowsze
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Pliki htaccess
    Plik .htaccess – czym jest, do czego służy i jak go stworzyć?
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    W jaki sposób renderować stronę internetową?
    12 lutego 2024
    Czym jest wireframe w UI/UX?
    30 stycznia 2024
    Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?
    26 stycznia 2024
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Czym jest BaseLinker?
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    drupal-sklep-internetowy
    Drupal a sklep internetowy? Poznaj Drupal Commerce!
    5 maja 2023
    allegro czy własny sklep internetowy
    Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
    2 czerwca 2023
    Najnowsze
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    linkedin-marketing
    LinkedIn – dlaczego warto z niego korzystać?
    5 maja 2023
    Rozpatrzenie reklamacji
    Reklamacja, rękojmia i gwarancja- różnice. Co się bardziej opłaca?
    31 sierpnia 2023
    Najnowsze
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
    14 stycznia 2024
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
Szukaj
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Czytasz: Kanapkowa wojna gigantów z Chatem GTP w tle
Font ResizerAa
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Font ResizerAa
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
  • Newsy
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Chat GPT a fast foody
Responsywnie.pl > Newsy > Kanapkowa wojna gigantów z Chatem GTP w tle
Newsy

Kanapkowa wojna gigantów z Chatem GTP w tle

Łukasz Kuchta
Data ostatniej aktualizacji: 2023/06/19 o 12:46
Łukasz Kuchta Opublikowano 19 czerwca 2023
2 min
Udostępnij

McDonald’s z pytaniem, która kanapka jest najbardziej kultowa

Wraz z postępem technologicznym, coraz więcej firm z branży restauracyjnej zaczyna eksperymentować z innowacyjnymi rozwiązaniami, aby zaoferować klientom nowe i interesujące doświadczenia. Jednym z najnowszych trendów w dziedzinie marketingu jest wykorzystanie technologii chatbotów opartych na sztucznej inteligencji, takich jak Chat GPT (Generative Pre-trained Transformer), aby zrewolucjonizować interakcje z klientem. Nie inaczej jest w branży gastronomicznej, gdzie trzech wielkich graczy wykorzystało technologię AI do sympatycznej „wojny Kanapkowej”.

Spis treści
McDonald’s z pytaniem, która kanapka jest najbardziej kultowaMcDonald’s z kampanią „A.I’m lovin’ it!”Burger King w kontrataku!Gdzie dwóch się bije, tam… Subway korzysta!

McDonald’s z kampanią „A.I’m lovin’ it!”

McDonald’s, znany na całym świecie jako lider w dziedzinie fast foodu, jako pierwszy wykorzystał Chat GTP. Brazylijski oddział firmy wpisał do narzędzia pytanie o najbardziej kultową kanapkę na świecie. Oczywiście w odpowiedzi otrzymano BigMaca, który jest najbardziej znaną kanapką amerykańskiego giganta gastronomicznego.

Firma wykorzystała to do akcji bilbordowej pod hasłem „A.I’m lovin’ it!”. Co ciekawe, poszczególne wersy tekstu zostały oznaczone kolorami, które odpowiadają pojedynczym warstwom kanapki.

Burger King w kontrataku!

Nie trzeba się domyślać, że na odpowiedź Burger Kinga świat nie musiał długo czekać. Burger King również wykorzystał Chat GPT, jednak tym razem zadając pytanie o największą kanapkę. Znawcy fast foodów doskonale wiedzą, że chodzi oczywiście o kanapkę Whooper tej sieci fast foodów. Reklamę również dopasowano wizualnie – każdy kolor odpowiada jednej warstwie kanapki.

Giganci fast foodów a Chat GPT
Źródło: LinkedIn

Gdzie dwóch się bije, tam… Subway korzysta!

Subway, znany ze swojej filozofii „zjeść świeżo”, także zdecydował się na włączenie do walki o prym w świecie kanapek. Tym razem poproszono Chat GTP o porównanie długości kanapek (Big Mac, Whooper i kanapki oferowane przez Subway’a). Oczywiście kanapki firmy Subway na tym polu są bezkonkurencyjne.

Bilbordy konkurentów ulokowane są – jak na bitwę przystało – obok siebie. Trzeba przyznać, że forma reklamy z wykorzystaniem Chatu GTP w tym wypadku była strzałem w dziesiątkę.

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę, by dodać ocenę!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen. 0

Dotychczas nikt nie zagłosował. Bądź pierwszy!

Przeczytaj także
Czym jest SGE (Search Generative Experience) i jaki wpływ będzie mieć na wyniki wyszukiwania?
Metaverse – przyszłość wirtualnej rzeczywistości
Twitter z nowym logo – kolejny kontrowersyjny pomysł Elona Muska czy dobra zmiana?
Twitter i strzał w kolano… po raz kolejny
Witryna Cinkciarz.pl zwycięża w procesie sądowym przeciwko Currency One
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Kopiuj link Drukuj
Dodaj komentarz Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze publikacje
Darmowe stocki
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
Marketing 15 listopada 2024
Skuteczne bio
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Social media 14 listopada 2024
Wiadomości w email marketingu
E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
Marketing 12 listopada 2024
Produkt placement
Czym jest lokowanie produktu (product placement)?
Marketing 9 listopada 2024
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?