przeglądanie Kategoria
Marketing
Operatory wyszukiwania – jak efektywnie wyszukiwać w Google?
Wyszukiwarka Google to potężne narzędzie, które umożliwia szybki i skuteczny research informacji. Jednakże niewiele osób wie, że wyniki można zawężać za pomocą operatorów wyszukiwania, tym samym otrzymując niezwykle precyzyjne odpowiedzi na…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Darmowe narzędzia online do tworzenia grafiki – TOP 9
Przygotowanie atrakcyjnej grafiki do wykorzystania w serwisach społecznościowych, newsletterach czy na różnych stronach WWW nie wymaga znajomości popularnych programów, które w dodatku są drogie. Oczekiwany efekt można uzyskać, stawiając na…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Agencja interaktywna – czym się zajmuje i jakie usługi oferuje?
Szukasz firmy, która w kompleksowy sposób zajmie się Twoją marką i pozwoli na profesjonalne zbudowanie wizerunku? Z pewnością stoisz w tym momencie przed trudnym wyborem, jakim jest zaufanie agencji, by powierzyć szereg obowiązków. O ile…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Chatbot marketing – co to jest, gdzie można się z nim spotkać?
Postępująca automatyzacja procesów czy wzrost znaczenia sztucznej inteligencji w biznesie już chyba nikogo nie dziwi. Obecnie istnieje wiele ogólnodostępnych, prostych we wdrożeniu sposobów na ich skuteczne zastosowanie m.in. w celu…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
Posiadając firmę lub zarządzając jej poszczególnymi działaniami, zapewne wyznaczasz cele, które chcesz zrealizować samodzielnie lub zespołowo. Nie raz zdarzyło Ci się dojść do wniosku, że obrany cel został źle sformułowany lub po prostu –…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Znaczenie kolorów w reklamie – które wzbudzają zaufanie?
Gdy tworzysz reklamy dla swojej marki, zapewne zwracasz uwagę na takie elementy jak odpowiednie ułożenie elementów, chwytliwe copy czy dobrej jakości grafiki. Często dobór kolorystyki materiału jest traktowany drugorzędnie lub ustala się go…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Marketing mix 7P – czym jest?
Jeżeli myślisz o stworzeniu strategii marketingowej, musisz pamiętać o spójności swoich działań. Każdy element układanki powinien pasować do drugiego, tworząc całość. Marketing mix 7P to koncepcja, która z pewnością Ci w tym pomoże. Na czym…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
YouTube czy Vimeo – która platforma będzie lepsza dla Twojej firmy?
Wideo content marketing odgrywa coraz większą rolę w promocji działań firmy. Do tego celu najczęściej wykorzystywany jest YouTube, tymczasem warto zapoznać się z możliwościami alternatywnej platformy Vimeo. Czym się różnią oba serwisy,…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Key visual – co to jest i jak go stworzyć?
Key visual to nie tylko ładnie obcobrzmiąca nazwa, ale istotny element działań marketingowych. Tymczasem wiele firm o nim zapomina, ograniczając się jedynie do logotypu. Co można zyskać dzięki kluczowi wizualnemu? Jak go stworzyć? Tego…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Cross-selling i up-selling – jak zwiększyć sprzedaż?
Idziesz do sklepu z zamiarem kupna butów za 200 zł, a wychodzisz dodatkowo z pastą oraz impregnatem lub z modelem obuwia o 100 zł droższym, niż początkowo chciałeś kupić. Brzmi znajomo, prawda? W wielu podobnych sytuacjach głównym bodźcem…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...