Instagram reels jako forma marketingu
Instagram Reels, czyli tzw. rolki na Instagramie, to jedna z najnowszych funkcjonalności,…
Operatory wyszukiwania – jak efektywnie wyszukiwać w Google?
Wyszukiwarka Google to potężne narzędzie, które umożliwia szybki i skuteczny research informacji.…
Darmowe narzędzia online do tworzenia grafiki – TOP 9
Przygotowanie atrakcyjnej grafiki do wykorzystania w serwisach społecznościowych, newsletterach czy na różnych…
Agencja interaktywna – czym się zajmuje i jakie usługi oferuje?
Szukasz firmy, która w kompleksowy sposób zajmie się Twoją marką i pozwoli…
Chatbot marketing – co to jest, gdzie można się z nim spotkać?
Postępująca automatyzacja procesów czy wzrost znaczenia sztucznej inteligencji w biznesie już chyba…
Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
Posiadając firmę lub zarządzając jej poszczególnymi działaniami, zapewne wyznaczasz cele, które chcesz…
Znaczenie kolorów w reklamie – które wzbudzają zaufanie?
Gdy tworzysz reklamy dla swojej marki, zapewne zwracasz uwagę na takie elementy…
Marketing mix 7P – czym jest?
Jeżeli myślisz o stworzeniu strategii marketingowej, musisz pamiętać o spójności swoich działań.…
YouTube czy Vimeo – która platforma będzie lepsza dla Twojej firmy?
Wideo content marketing odgrywa coraz większą rolę w promocji działań firmy. Do…
Key visual – co to jest i jak go stworzyć?
Key visual to nie tylko ładnie obcobrzmiąca nazwa, ale istotny element działań…