przeglądanie Kategoria
Marketing
Czy warto edukować klientów?
Przyjęło się, że to wykonawca musi bardzo dobrze znać branże swojego klienta, by w pełni profesjonalnie go obsłużyć i wykazać się jakościową pracą. To oczywiście prawda. Jednak ten kij ma dwa końce! A co jeśli nie tylko Ty poznasz specyfikę…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Chatboty dla firm w Polsce – co to jest i jak go stworzyć?
Dzisiejszy biznes to nieustanna pogoń za nowinkami i innowacyjnymi rozwiązaniami. Dzięki nim można zaimponować klientom i pokazać, że firma idzie z duchem czasu. No i przede wszystkim często wiąże się z takimi wartościami jak zaoszczędzony…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
LinkedIn – dlaczego warto z niego korzystać?
LinkedIn, choć regularnie rośnie w siłę, to wciąż jest w Polsce niedoceniany. Tymczasem dla profesjonalisty czy specjalisty może być to doskonały kanał do budowania wizerunku eksperta. Dlaczego zatem warto wykorzystać LinkedIn? Przyjmuje…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Jak zrobić dobry mailing reklamowy? Kluczowe elementy
Dobry mailing to wciąż potężne narzędzie marketingowe. Jednak aby przebić się w zalewie spamowych maili innych firm, trzeba mieć pomysł na swoją komunikację. Jakie są wyznaczniki dobrego e-mail marketingu, które pomagają budować wysoki…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Storytelling w biznesie i marketingu. Przykłady i inspiracje
Kto z nas nie lubi słuchać historii? Słyszy się je każdego dnia, od różnych osób i mimochodem część z nich zostaje zapamiętana. Tak samo digital storytelling w marketingu stał się jego nieodzowną częścią, którą marketerzy wykorzystują do…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Marketing w Instagram Stories – porady dla firm
Instagram Stories dla firm daje ogromne możliwości. To format, który każdego dnia przyciąga kilkaset milionów ludzi. Cała ta grupa to potencjalni odbiorcy Twojej marki. Jak efektywnie prowadzić marketing na Instagram Stories i udanie wpleść…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Gotowy szablon czy dedykowany layout strony – co wybrać?
Zdecydowałeś się na stworzenie strony internetowej swojej firmy. Super, bardzo dobry pierwszy krok. Przed Tobą jednak kolejne zagwozdki takie jak wybór systemu CMS czy też decyzja w kwestii oprawy graficznej. To tylko od Ciebie zależy, czy…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
Współpraca z influencerami staje się powoli standardem marketingowej strategii. Z tego typu współpracy korzystają zarówno mniejsze marki, jak i wielkie korporacje, poszukujące nowych dróg promocji. Obecnie jednak trendem staje się…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Influencer marketing – co to znaczy?
Influencer to ostatnio bardzo modne słowo w mediach i to nie tylko tych społecznościowych. Kim są Ci legendarni influencerzy i dlaczego warto uwzględnić ich w swoich marketingowych planach?
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Co to jest lejek sprzedażowy i jak go zbudować?
Z każdym kolejnym rokiem lejek sprzedażowy ewoluuje. Im więcej jest kanałów marketingowych czy sprzedaży, tym bardziej rozbudowany jest lejek. Jak zbudować skuteczny, nowoczesny lejek sprzedażowy i co powinno się na niego składać?
Co to…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...