Kategoria: Marketing
Storytelling w biznesie i marketingu. Przykłady i inspiracje
Kto z nas nie lubi słuchać historii? Słyszy się je każdego dnia,…
Marketing w Instagram Stories – porady dla firm
Instagram Stories dla firm daje ogromne możliwości. To format, który każdego dnia…
Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
Współpraca z influencerami staje się powoli standardem marketingowej strategii. Z tego typu…
Influencer marketing – co to znaczy?
Influencer to ostatnio bardzo modne słowo w mediach i to nie tylko…
Co to jest lejek sprzedażowy i jak go zbudować?
Z każdym kolejnym rokiem lejek sprzedażowy ewoluuje. Im więcej jest kanałów marketingowych…
Remarketing – co to jest i jak go ustawić?
Proces sprzedaży składa się z wielu etapów. Niektórzy klienci skonwertują już na…
Skuteczny newsletter firmowy – jak działa i jak go stworzyć?
Co roku wśród marketerów pojawiają się głosy, że to już koniec newsletterów…
Plan marketingowy produktu – jak opracować?
Launch produktu czy nowej marki to często trudny moment dla firmy czy…