Responsywnie.plResponsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    23 grudnia 2024
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    27 października 2023
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Gemini od Google: wszystko, co musisz wiedzieć o nowym modelu językowym
    19 stycznia 2025
    Od pomysłu do sukcesu: wprowadzanie nowego produktu na rynek
    6 stycznia 2025
    Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
    15 listopada 2024
    E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
    21 listopada 2024
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
    14 listopada 2024
    Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
    27 sierpnia 2024
    Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
    22 stycznia 2024
    Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
    21 stycznia 2024
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Smart bidding – czy warto ustalać inteligentne stawki?
    5 maja 2023
    Kampania dsa w Google Ads
    Kampania DSA w Google Ads. Przygotowanie krok po kroku
    22 lutego 2024
    Wtyczki wordpress do sociali
    8 najlepszych wtyczek WordPress do social mediów
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Framework Bootstrap
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
    Najnowsze
    W jaki sposób renderować stronę internetową?
    12 lutego 2024
    Czym jest wireframe w UI/UX?
    30 stycznia 2024
    Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?
    26 stycznia 2024
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    KPI w e-commerce
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Kampanie RLSA, czyli remarketing w sieci wyszukiwania
    Kampanie RLSA, czyli remarketing w sieci wyszukiwania
    5 maja 2023
    branża retail
    Branża retail – czym jest? Opis i przykłady
    2 czerwca 2023
    Najnowsze
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    employer branding
    Zewnętrzny i wewnętrzny employer branding, czyli wizerunek firmy
    5 maja 2023
    Najpopularniejsze polskie firmy za granicą
    Najbardziej znane polskie marki na całym świecie
    20 października 2023
    Najnowsze
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
    14 stycznia 2024
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
Szukaj
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
  • Newsy
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Zastosowanie sztucznej inteligencji w e-commerce
E-commerce
Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady

Prace nad sztuczną inteligencją rozpoczęły się już w latach 50. XX wieku. Ostatnimi czasy tempo jej rozwoju wyraźnie przybrało na sile, a to nie koniec! W niedalekiej przyszłości zostaną wdrożone…

Piotr Sztuka Piotr Sztuka 7 lutego 2024
Czy warto promować aukcje Allegro?
E-commerce
Promowanie aukcji Allegro – czy warto? Jak to robić skutecznie?

Z serwisu Allegro i aplikacji mobilnej korzysta blisko 19 mln użytkowników. Witryna jest odwiedzana przez miliony kupujących i daje możliwość sprzedaży niemal każdego produktu. Dla wielu właścicieli firm Allegro stanowi…

Natalia Szczur Natalia Szczur 7 lutego 2024
Czym jest identyfikacja wizualna?
Marketing
Czym jest system identyfikacji wizualnej firmy?

Ogromna konkurencja powoduje, że wyróżnienie się na rynku jest coraz trudniejsze. Aby zdobyć klientów, marka powinna mieć „osobowość” kształtowaną i komunikowaną poprzez różne elementy. To przede wszystkim od nich zależy,…

Aleksandra Stala Aleksandra Stala 2 lutego 2024
Cechy przekazu reklamowego
Marketing
Przekaz reklamowy – budowa i przykłady

Każdego dnia do konsumentów dociera mnóstwo komunikatów reklamowych. To treści marketingowe, którymi zasypują Cię telewizja, internet, radio czy prasa. Masz z nimi do czynienia także wtedy, gdy idziesz ulicą. Wiele…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 31 stycznia 2024
Czym jest wireframe w UX?
Web Development
Czym jest wireframe w UI/UX?

Makieta, mockup czy wireframe to terminy, które bywają używane zamiennie, mimo że nie są synonimami. W projektowaniu można wyróżnić pewne etapy, bez których trudno, aby realizacja zakończyła się sukcesem. Wspomniane…

Paweł Czarnuszewicz Paweł Czarnuszewicz 30 stycznia 2024
Ścieżka zakupowa konsumenta
E-commerce
Ścieżka zakupowa klienta – jak ją stworzyć? Poznaj nasze rady

Zanim internauta złoży zamówienie w sklepie online, wykonuje określone czynności. W zależności od użytkownika proces ten może przebiegać różnie. Twoim celem jako właściciela sklepu WWW powinno być optymalizowanie doświadczeń internauty…

Natalia Szczur Natalia Szczur 29 stycznia 2024
Użyteczność strony internetowej
Web Development
Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?

Inwestujesz w reklamę, masz dobry produkt lub usługę, rozwijasz ofertę, a jednak nie osiągasz sprzedaży online na oczekiwanym poziomie? Problem może tkwić w stronie WWW. Internauta oczekuje, że witryna jest…

Paweł Czarnuszewicz Paweł Czarnuszewicz 26 stycznia 2024
Jak zaangażować odbiorców w mediach społecznościowych?
Social media
Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników

W listopadzie 2023 roku liczba użytkowników Facebooka w Polsce wynosiła ponad 20 mln. Nic dziwnego, że firmy angażują się w działania marketingowe w serwisie, upatrując w tym szansy na zbudowanie…

Łukasz Kuchta Łukasz Kuchta 22 stycznia 2024
Kontakt z mediami
Marketing
Media relations, czyli jak mieć dobry kontakt z mediami?

Media mają ogromny wpływ na odbiorców. Przedsiębiorstwu powinno zależeć, aby przekaz, który dotyczy firmy, był pozytywny i zgodny z oczekiwaniami odbiorców. Dobre relacje z mediami mogą mieć duży wpływ na…

Aleksandra Stala Aleksandra Stala 21 stycznia 2024
Emoji na Facebooku
Social media
Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?

Już ponad 40 lat minęło od dnia, w którym amerykański fizyk i wykładowca Scott Fahlman, 19 września 1982 roku, skorzystał w sieci z emotikony. Napisał: proponuję, aby żart zaznaczać za…

Natalia Szczur Natalia Szczur 21 stycznia 2024
1 2 3 4 5 6 … 21 22
Najnowsze publikacje
Google Gemini AI
Gemini od Google: wszystko, co musisz wiedzieć o nowym modelu językowym
Marketing 19 stycznia 2025
Wprowadzenie produktu
Od pomysłu do sukcesu: wprowadzanie nowego produktu na rynek
Marketing 2 stycznia 2025
Darmowe stocki
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
Marketing 15 listopada 2024
Skuteczne bio
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Social media 14 listopada 2024
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?