Jeśli chcesz, aby kampania reklamowa była skuteczna, musisz skierować ją do grupy docelowej – odbiorców, którzy interesują się daną branżą lub tematyką. Jeżeli przekaz trafi do nieodpowiedniego targetu, masz niewielkie…
Zainteresowanie aplikacją TikTok rośnie w imponującym tempie. Serwis społecznościowy, umożliwiający dodawanie krótkich materiałów wideo, ma już ok.1,5 mld użytkowników na całym świecie. Z tego względu warto uwzględnić tę aplikację w…
Rejestrujesz domenę i płacisz abonament za kolejne lata korzystania z niej? Kiedy inwestujesz w adres, prowadzisz kampanie reklamowe, pozycjonujesz swoją stronę, prawdopodobnie nie bierzesz pod uwagę takiego scenariusza, że ktoś…
Jedną z największych zalet działań marketingowych w sieci są duże możliwości pod względem pomiaru ich skuteczności. W odróżnieniu od kampanii telewizyjnych nie musisz inwestować ogromnej kwoty, aby ocenić efektywność. Działania…
Zanim klient zamówi dany produkt z sieci, zapewne sprawdzi o nim opinie. Jeżeli będzie to jego pierwsze zamówienie, prawdopodobnie zechce dowiedzieć się więcej na temat sklepu. Decyzja zakupowa zależy od…
Page speed ma znaczenie. I to ogromne. Dlatego Twoim zadaniem jest optymalizacja strony w ten sposób, aby użytkownik jak najszybciej zobaczył jej zawartość po przejściu na dany adres URL lub…
Każde logo jest – a przynajmniej powinno być – unikalne. Kiedy już otrzymasz opracowany znak firmowy, musisz wiedzieć, jak z niego korzystać. Czy sposób użytkowania symbolu niesie za sobą pytania…
Tworzenie oprogramowania to czasochłonne zajęcie, które składa się z kilku etapów: projektowania, kodowania i testowania. Jeżeli chcesz przyspieszyć cały proces, możesz skorzystać z frameworków, czyli gotowych komponentów i rozwiązań. Sprawdźmy,…
Chcesz wykorzystać serwisy społecznościowe do promocji strony? Jeśli witryna jest oparta na systemie WordPress, to możesz skorzystać z pluginów. Dzięki nim oczekiwany efekt osiągniesz bez inwestowania w rozwiązanie przygotowane specjalnie…
Z roku na rok zmienia się udział urządzeń służących do przeglądania witryn i aplikacji internetowych. Kiedyś były to prawie wyłącznie komputery. Dziś większy jest udział przenośnych sprzętów, a przede wszystkim…