Odpowiednio prowadzona komunikacja marketingowa stanowi jeden z ważnych elementów sukcesu Twojej działalności. Niezbędne jest dostosowanie kanałów, narzędzi, przekazywanie informacji w formie dopasowanej do odbiorców. Co jeszcze ma znaczenie? Jakie są…
Znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google to dopiero połowa sukcesu. Kluczem jest zatrzymanie uwagi użytkownika, aby spośród dostępnych pozycji wybrał właśnie Twoją i przeszedł na stronę. Jak to…
Działania marketingowe, za pomocą których jesteś w stanie dotrzeć do klientów, można podzielić według różnych kryteriów. Jeden z takich podziałów wyróżnia outbound marketing oraz inbound marketing. Co oznaczają te pojęcia?…
Coraz więcej prac, które wymagają od specjalistów poświęcania czasu, może być realizowanych automatycznie. Osoby odpowiedzialne za działania marketingowe każdego dnia mają do czynienia z napływem ważnych danych analitycznych. Od decyzji,…
Podstawą prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych jest szczegółowe mierzenie ich efektywności. Aby zwiększyć ilość i dokładność analizowanych danych, warto w codziennej pracy korzystać z UTM. Czym są tagi UTM? Jak je…
Klienci mają coraz wyższe wymagania wobec sklepów. Dotyczy to zarówno handlujących w sieci, jak i stacjonarnie. Odbiorcy są przyzwyczajeni do proponowania coraz lepiej dopasowanych rozwiązań, zapewniania pozytywnych doświadczeń oraz dążenia…
Warszawa, 1 czerwca 2023 r., Polska firma finansowa cinkciarz.pl odniosła zwycięstwo w procesie sądowym przeciwko konkurencyjnej firmie Currency One. Sprawa w sądzie trwała blisko 10 lat (została zgłoszona w październiku…
Jednym z kluczowych czynników, które wpływają na decyzje zakupowe klientów, są warunki dostawy. Kiedy kupujesz w sieci, zapewne chciałbyś mieć możliwość wyboru preferowanej formy zamówienia. Zakupy online kojarzą Ci się…
Serwis aukcyjny Allegro odniósł jeden z największych sukcesów w polskim internecie. Dla wielu stanowi on synonim zakupów, a dla przedsiębiorców – ważny kanał zbytu. Zamierzasz sprzedawać online? Od czego zacząć?…
Liczba reklam, które widzimy na co dzień, powoduje, że przestajemy zwracać na nie uwagę. Możliwe, że na stronie WWW znajduje się kilka informacji marketingowych, które rzucają się w oczy, ale…