Działania marketingowe, za pomocą których jesteś w stanie dotrzeć do klientów, można podzielić według różnych kryteriów. Jeden z takich podziałów wyróżnia outbound marketing oraz inbound marketing. Co oznaczają te pojęcia?…
Coraz więcej prac, które wymagają od specjalistów poświęcania czasu, może być realizowanych automatycznie. Osoby odpowiedzialne za działania marketingowe każdego dnia mają do czynienia z napływem ważnych danych analitycznych. Od decyzji,…
Podstawą prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych jest szczegółowe mierzenie ich efektywności. Aby zwiększyć ilość i dokładność analizowanych danych, warto w codziennej pracy korzystać z UTM. Czym są tagi UTM? Jak je…
Klienci mają coraz wyższe wymagania wobec sklepów. Dotyczy to zarówno handlujących w sieci, jak i stacjonarnie. Odbiorcy są przyzwyczajeni do proponowania coraz lepiej dopasowanych rozwiązań, zapewniania pozytywnych doświadczeń oraz dążenia…
Warszawa, 1 czerwca 2023 r., Polska firma finansowa cinkciarz.pl odniosła zwycięstwo w procesie sądowym przeciwko konkurencyjnej firmie Currency One. Sprawa w sądzie trwała blisko 10 lat (została zgłoszona w październiku…
Jednym z kluczowych czynników, które wpływają na decyzje zakupowe klientów, są warunki dostawy. Kiedy kupujesz w sieci, zapewne chciałbyś mieć możliwość wyboru preferowanej formy zamówienia. Zakupy online kojarzą Ci się…
Serwis aukcyjny Allegro odniósł jeden z największych sukcesów w polskim internecie. Dla wielu stanowi on synonim zakupów, a dla przedsiębiorców – ważny kanał zbytu. Zamierzasz sprzedawać online? Od czego zacząć?…
Liczba reklam, które widzimy na co dzień, powoduje, że przestajemy zwracać na nie uwagę. Możliwe, że na stronie WWW znajduje się kilka informacji marketingowych, które rzucają się w oczy, ale…
Masz lokalną firmę? Możesz wykorzystać liczne możliwości wypromowania biznesu w sieci. Podstawą jest Twoja strona WWW. Jeśli jeszcze jej nie masz, nie czekaj – zleć projekt. Witryna istnieje, ale nie…
Retail to bezpośrednia sprzedaż produktów i usług, która obejmuje zarówno handel stacjonarny, jak i internetowy. Rynek ten wciąż się zmienia m.in. pod kątem tego, gdzie robimy zakupy. Co warto wiedzieć…