Responsywnie.plResponsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    23 grudnia 2024
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    27 października 2023
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Najnowsze
    Gemini od Google: wszystko, co musisz wiedzieć o nowym modelu językowym
    19 stycznia 2025
    Od pomysłu do sukcesu: wprowadzanie nowego produktu na rynek
    6 stycznia 2025
    Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
    15 listopada 2024
    E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
    21 listopada 2024
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
    14 listopada 2024
    Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
    27 sierpnia 2024
    Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
    22 stycznia 2024
    Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
    21 stycznia 2024
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Linkowanie wewnętrzne i - wpływ na SEO
    Linkowanie wewnętrzne a strategia pozycjonowania
    21 grudnia 2023
    Google Ads i Google AdSense
    Google Ads a AdSense – czym się różnią?
    5 maja 2023
    Crawl budget – budżet indeksowania
    Crawl budget – sposoby na sprawdzenie i poprawę indeksowania
    21 lutego 2024
    Najnowsze
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Czym jest mapa kliknięć?
    Mapa kliknięć – czym jest i jakie ma zastosowanie?
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    W jaki sposób renderować stronę internetową?
    12 lutego 2024
    Czym jest wireframe w UI/UX?
    30 stycznia 2024
    Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?
    26 stycznia 2024
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    allegro czy własny sklep internetowy
    Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?
    2 czerwca 2023
    rozszerzona rzeczywistość
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    sklep internetowy czy allegro
    Sklep internetowy czy Allegro – co się bardziej opłaca?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    Rozpatrzenie reklamacji
    Reklamacja, rękojmia i gwarancja- różnice. Co się bardziej opłaca?
    31 sierpnia 2023
    edukacja-klienta
    Czy warto edukować klientów?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
    14 stycznia 2024
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
Szukaj
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
  • Newsy
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Proces komunikacji marketingowej
Marketing
Kanały komunikacji marketingowej, które przyniosą Ci klientów

Odpowiednio prowadzona komunikacja marketingowa stanowi jeden z ważnych elementów sukcesu Twojej działalności. Niezbędne jest dostosowanie kanałów, narzędzi, przekazywanie informacji w formie dopasowanej do odbiorców. Co jeszcze ma znaczenie? Jakie są…

Łukasz Kuchta Łukasz Kuchta 14 czerwca 2023
Rich snippets
SEO/SEM
Rozszerzone wyniki wyszukiwania – czym są rich snippets?

Znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google to dopiero połowa sukcesu. Kluczem jest zatrzymanie uwagi użytkownika, aby spośród dostępnych pozycji wybrał właśnie Twoją i przeszedł na stronę. Jak to…

Aleksandra Stala Aleksandra Stala 13 czerwca 2023
Inbound i outbound marketing
Marketing
Inbound i outbound marketing – czym są i którą metodę wybrać?

Działania marketingowe, za pomocą których jesteś w stanie dotrzeć do klientów, można podzielić według różnych kryteriów. Jeden z takich podziałów wyróżnia outbound marketing oraz inbound marketing. Co oznaczają te pojęcia?…

Natalia Szczur Natalia Szczur 7 czerwca 2023
automatyzacja marketingu
Marketing
Czym jest automatyzacja marketingu?

Coraz więcej prac, które wymagają od specjalistów poświęcania czasu, może być realizowanych automatycznie. Osoby odpowiedzialne za działania marketingowe każdego dnia mają do czynienia z napływem ważnych danych analitycznych. Od decyzji,…

Piotr Sztuka Piotr Sztuka 6 czerwca 2023
UTM link
SEO/SEM
Parametry UTM – czym są i do czego służą?

Podstawą prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych jest szczegółowe mierzenie ich efektywności. Aby zwiększyć ilość i dokładność analizowanych danych, warto w codziennej pracy korzystać z UTM. Czym są tagi UTM? Jak je…

Aleksandra Stala Aleksandra Stala 5 czerwca 2023
Czym jest omnichannel?
E-commerce
Omnichannel – czym jest i czy warto korzystać z tego kanału sprzedaży?

Klienci mają coraz wyższe wymagania wobec sklepów. Dotyczy to zarówno handlujących w sieci, jak i stacjonarnie. Odbiorcy są przyzwyczajeni do proponowania coraz lepiej dopasowanych rozwiązań, zapewniania pozytywnych doświadczeń oraz dążenia…

Aleksandra Stala Aleksandra Stala 2 czerwca 2023
Zwycięstwo cinkciarz kontra currency one
Newsy
Witryna Cinkciarz.pl zwycięża w procesie sądowym przeciwko Currency One

Warszawa, 1 czerwca 2023 r., Polska firma finansowa cinkciarz.pl odniosła zwycięstwo w procesie sądowym przeciwko konkurencyjnej firmie Currency One. Sprawa w sądzie trwała blisko 10 lat (została zgłoszona w październiku…

Łukasz Kuchta Łukasz Kuchta 2 czerwca 2023
q-commerce
E-commerce
Q-commerce – czy szybki handel zrewolucjonizuje rynek?

Jednym z kluczowych czynników, które wpływają na decyzje zakupowe klientów, są warunki dostawy. Kiedy kupujesz w sieci, zapewne chciałbyś mieć możliwość wyboru preferowanej formy zamówienia. Zakupy online kojarzą Ci się…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 8 maja 2023
allegro czy własny sklep internetowy
E-commerce
Allegro czy własny sklep internetowy? Co się bardziej opłaca?

Serwis aukcyjny Allegro odniósł jeden z największych sukcesów w polskim internecie. Dla wielu stanowi on synonim zakupów, a dla przedsiębiorców – ważny kanał zbytu. Zamierzasz sprzedawać online? Od czego zacząć?…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 4 maja 2023
ślepota banerowa
Marketing
Ślepota banerowa, czyli dlaczego ignorujemy reklamy?

Liczba reklam, które widzimy na co dzień, powoduje, że przestajemy zwracać na nie uwagę. Możliwe, że na stronie WWW znajduje się kilka informacji marketingowych, które rzucają się w oczy, ale…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 2 maja 2023
1 2 … 8 9 10 11 12 … 21 22
Najnowsze publikacje
Google Gemini AI
Gemini od Google: wszystko, co musisz wiedzieć o nowym modelu językowym
Marketing 19 stycznia 2025
Wprowadzenie produktu
Od pomysłu do sukcesu: wprowadzanie nowego produktu na rynek
Marketing 2 stycznia 2025
Darmowe stocki
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
Marketing 15 listopada 2024
Skuteczne bio
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Social media 14 listopada 2024
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?