Sytuacja na rynku nie jest stała. Konkurencja się rozwija, przedsiębiorstwa zmieniają kadrę, zatrudniają nowych ekspertów, wymieniają flotę aut. Różne działania powodują, że w firmie zauważalne mogą być modyfikacje na plus…
Większość użytkowników kojarzy przede wszystkim najpopularniejsze fonty, takie jak Arial, Times New Roman czy Calibri. Każdy może mieć inne upodobania. Jednak najważniejszą zasadą jest to, aby czcionkę do różnych tekstów…
Są takie slogany reklamowe, które po prostu wpadają w ucho. Inne słyszysz tyle razy, że trudno się ich pozbyć z głowy. Jednak twórcom chwytliwych haseł chodzi o to, aby odbiorca…
Pozyskanie klienta wiąże się przeważnie z określonymi kosztami. Prowadzisz kampanię reklamową, dzięki której zdobywasz nowe zamówienia. E-konsument, który zrobi je u Ciebie raz, może się na to zdecydować wielokrotnie w…
Facebook daje duże możliwości pod względem docierania do potencjalnych klientów. Możesz założyć fanpage, korzystać z płatnej reklamy, dodawać relacje i rolki. Rozwiązaniem, które w ostatnich latach cieszy się ogromnym zainteresowaniem,…
Każdy produkt czy usługa kierowane są do określonego klienta. Masz wizję, kim jest taka osoba, jakie ma zainteresowania, oczekiwania, zwyczaje i problemy. Chcesz ją przekonać, że potrzebuje Twojej oferty, a…
Strony WWW szybko się starzeją. W momencie wdrożenia Twoja witryna mogła wyglądać znakomicie, podobać się i osiągać doskonałe wyniki sprzedażowe, ale po kilku latach blado wypada na tle konkurencji. Myśl…
Jeśli chcesz korzystać z kampanii w ramach Google Ads (dawniej reklama Google AdWords), musisz tworzyć je zgodnie z regulaminem tego systemu. Wiąże się to m.in. z niepromowaniem marek z określonej…
W rozmowie z programistami lub hostingodawcą pewnie nie raz spotkałeś się z określeniem “plik .htaccess’’. Jeżeli czytasz ten artykuł, zapewne nie do końca wiesz, co kryje się za tym terminem.…
Dobra komunikacja między klientem a zlecającym jest kluczowym czynnikiem warunkującym sukces realizowanego zamówienia. Im lepsze i dokładniejsze przygotujesz wytyczne, tym bardziej prawdopodobne, że nabywca będzie zadowolony z efektu. Tutaj pojawia…