W dzisiejszym biznesie jest mnóstwo czynników, które składają się na jego siłę. Liczba fanów na Facebooku, zasób oferty czy też portfolio. W dużej mierze o sukcesie danej firmy decydują jednak…
Podstawą rozszerzonych działań na Facebooku jest remarketing. Jakie niestandardowe grupy odbiorców przynoszą największe korzyści? Jak je targetować? Więcej na ten temat dowiecie się z poniższego artykułu! Jak ustawić remarketing w…
Wśród pojęć związanych z reklamą i promocją znajduje się także „marketing kompetencyjny”. Wciąż rzadko wykorzystywany przez firmy, a skrywa w sobie ogromny potencjał. Co warto o nim wiedzieć? W jakich…
Liczba fanów na Facebooku to nie tylko liczba. To zaangażowana społeczność, skupiona wokół marki, która może być jej chlubą. Wśród nich są obecni i potencjalni klienci, których możemy postrzegać jako…
Facebook oferuje ogromne bogactwo różnego rodzaju formatów postów. Jedne z nich są bardziej skuteczne w kontekście budowania zaangażowania, a jeszcze inne pomagają zwiększyć zasięg marki. Jakie rodzaje postów na Facebooku…
Nadeszły czasy pracowników. I nic nie zapowiada, by miało się to zbyt szybko zmienić! Teraz to oni przebierają w ofertach jak w rękawiczkach i szukają tej, która ma największy dla…
Przyjęło się, że to wykonawca musi bardzo dobrze znać branże swojego klienta, by w pełni profesjonalnie go obsłużyć i wykazać się jakościową pracą. To oczywiście prawda. Jednak ten kij ma…
Dzisiejszy biznes to nieustanna pogoń za nowinkami i innowacyjnymi rozwiązaniami. Dzięki nim można zaimponować klientom i pokazać, że firma idzie z duchem czasu. No i przede wszystkim często wiąże się…
LinkedIn, choć regularnie rośnie w siłę, to wciąż jest w Polsce niedoceniany. Tymczasem dla profesjonalisty czy specjalisty może być to doskonały kanał do budowania wizerunku eksperta. Dlaczego zatem warto wykorzystać…
Agencje często snują przed Tobą wielkie plany i sukcesy, obiecując doskonałe rezultaty. Najczęściej proponują to poprzez obecność we wszystkich możliwych kanałach social media. Czy to na pewno dobre rozwiązanie dla…