Według badania przeprowadzonego przez BrightLocal 90% konsumentów czyta opinie o marce, produktach i usługach, zanim odwiedzi daną firmę. Robi to również aż 93% klientów przed skorzystaniem z oferty danej firmy…
Technologia rozpoznawania głosu jest znana od lat 50. XX wieku, ale dopiero w 2011 roku zyskała bardziej praktyczne zastosowanie. Obecnie mnóstwo internautów korzysta z wyszukiwania głosowego. O czym warto pamiętać…
Zakładasz działalność? Jedną z pierwszych decyzji, które musisz podjąć, jest wybór nazwy Twojej firmy. Ma ona ogromne znaczenie. Znajdzie się na wizytówkach, ulotkach, stronie WWW, szyldzie i nie tylko. Nietrafiony…
Masz stronę WWW i chcesz na niej zarabiać? Zainteresuj się systemem Google AdSense. To jeden z najpopularniejszych, a zarazem najstarszych programów, które dają taką możliwość. Uruchomiono go w 2003 roku.…
Modele kontaktu z klientami z czasem się zmieniają. Kiedyś marketing kojarzył się z jednostronnym komunikatem kierowanym do klienta. Obecnie takie podejście jest nieskuteczne. Prowadzi się dialog. Jednym z celów jest…
Polskie firmy odnoszą sukcesy na całym świecie. Wielu udało się osiągnąć znakomite wyniki. To przedsiębiorstwa z różnych branż, które zdobyły swoją pozycję dzięki konsekwencji i strategicznemu działaniu. Na czym polega…
Według danych z Raportu Strategicznego IAB Polska, już 71% mieszkańców naszego kraju korzysta z serwisów społecznościowych, co oznacza wzrost o 3% w stosunku do roku 2021. Jednym z tych, które…
Wyznaczanie celów odgrywa istotną rolę w działalności. Zespół powinien wiedzieć, jakich oczekuje się od niego wyników. Nie wystarczy tylko ich wyznaczenie – potrzebne jest także komunikowanie i monitoring rezultatów. Jedną…
Spacer po dowolnym mieście na świecie bez konieczności ruszania się z własnego domu? To jak najbardziej możliwe, a wszystko dzięki Google Street View. Wystarczy, że otworzysz Google Maps, wskażesz miejsce,…
Witrynę możesz pozycjonować w Google na zapytania ogólne (frazy generyczne), regionalne, brandowe, a także long tail, czyli zapytania długiego ogona. W przypadku ostatnich mowa o frazach składających się co najmniej…