Musisz wiedzieć, że Twoja firma jest poddawana ocenie na wielu punktach styku. Klienci (także ci potencjalni) wyrabiają sobie opinię na podstawie reklam, strony WWW czy sposobu prezentacji w mediach społecznościowych.…
Każdej osobie, która chce długofalowo budować swój wizerunek w internecie, powinno zależeć na pokazaniu się nowym grupom odbiorców i utrzymaniu obecnych. Jeśli będziesz postrzegany jako ekspert w danej branży, to…
W marketingu ważna jest precyzja – kierowanie przekazu do osób zainteresowanych danym zagadnieniem. Pomagają w tym dark posty*, czyli wpisy, które nie są widoczne dla wszystkich fanów na Twoim fanpage’u.…
Duża konkurencja powoduje, że przedsiębiorca musi w jakiś sposób wyróżnić swoją ofertę na tle innych firm. Nie wystarczy zaproponować znakomity produkt. Trzeba go wypromować – dotrzeć z przekazem do docelowych…
Celem specjalistów odpowiedzialnych za działania marketingowe jest jak najlepsze poznanie grup odbiorców, dotarcie do klienta z ofertą i takie zrozumienie jego zachowań, aby zrealizować cele. Dzięki temu możliwe jest tworzenie…
Odpowiednia struktura witryny wpływa na konwersję, czas przebywania internauty na stronie, a także zadowolenie użytkownika. Jeśli bez trudu odnajduje to, czego szuka, istnieje większa szansa, że skorzysta z Twojej oferty…
Z badania przeprowadzonego przez AdEx wynika, że wartość polskiego rynku reklamowego online wzrosła w 2022 roku o 615 mln zł, osiągając rekordowy poziom 6,8 mld zł. Firmy z roku na…
Nauka na błędach innych pozwala wyciągać wnioski. Po co masz je popełniać, skoro zrobili to inni i wiadomo, że to były złe decyzje? Dlaczego to Ty masz testować dany produkt?…
Zdarzyło Ci się kupić produkt tylko dlatego, że skusił Cię jego zapach? Np. zapach pieczonego ciastka? Tymczasem w ogóle nie było tego w planach? Tak działa aromamarketing – wpływa na…
Innowacyjne rozwiązania są niezbędne do rozwoju działalności. Odgrywają kluczową rolę m.in. w medycynie czy technologii, dlatego inwestuje się w nie duże pieniądze. Nowe rozwiązania z czasem stają się coraz powszechniejsze…