Poprzez zapytania ofertowe pozyskuje się m.in. dostawców produktów i usług. Korzysta się z nich, aby znaleźć najlepszego. Należy przygotować odpowiednią, poprawną treść i oczekiwać odpowiedzi. Najważniejsze elementy takiego zapytania są…
W lutym 2023 roku inflacja wyniosła 18,4%, co oznaczało najwyższy wynik od grudnia 1996 roku. Rosnące koszty produkcji i transportu powodowały, że z miesiąca na miesiąc za wiele produktów płaciliśmy…
Musisz wiedzieć, że Twoja firma jest poddawana ocenie na wielu punktach styku. Klienci (także ci potencjalni) wyrabiają sobie opinię na podstawie reklam, strony WWW czy sposobu prezentacji w mediach społecznościowych.…
Każdej osobie, która chce długofalowo budować swój wizerunek w internecie, powinno zależeć na pokazaniu się nowym grupom odbiorców i utrzymaniu obecnych. Jeśli będziesz postrzegany jako ekspert w danej branży, to…
W marketingu ważna jest precyzja – kierowanie przekazu do osób zainteresowanych danym zagadnieniem. Pomagają w tym dark posty*, czyli wpisy, które nie są widoczne dla wszystkich fanów na Twoim fanpage’u.…
Duża konkurencja powoduje, że przedsiębiorca musi w jakiś sposób wyróżnić swoją ofertę na tle innych firm. Nie wystarczy zaproponować znakomity produkt. Trzeba go wypromować – dotrzeć z przekazem do docelowych…
Celem specjalistów odpowiedzialnych za działania marketingowe jest jak najlepsze poznanie grup odbiorców, dotarcie do klienta z ofertą i takie zrozumienie jego zachowań, aby zrealizować cele. Dzięki temu możliwe jest tworzenie…
Odpowiednia struktura witryny wpływa na konwersję, czas przebywania internauty na stronie, a także zadowolenie użytkownika. Jeśli bez trudu odnajduje to, czego szuka, istnieje większa szansa, że skorzysta z Twojej oferty…
Z badania przeprowadzonego przez AdEx wynika, że wartość polskiego rynku reklamowego online wzrosła w 2022 roku o 615 mln zł, osiągając rekordowy poziom 6,8 mld zł. Firmy z roku na…
Nauka na błędach innych pozwala wyciągać wnioski. Po co masz je popełniać, skoro zrobili to inni i wiadomo, że to były złe decyzje? Dlaczego to Ty masz testować dany produkt?…