Responsywnie.plResponsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    23 grudnia 2024
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    27 października 2023
    Najnowsze
    Gemini od Google: wszystko, co musisz wiedzieć o nowym modelu językowym
    19 stycznia 2025
    Od pomysłu do sukcesu: wprowadzanie nowego produktu na rynek
    6 stycznia 2025
    Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
    15 listopada 2024
    E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
    21 listopada 2024
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
    14 listopada 2024
    Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
    27 sierpnia 2024
    Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
    22 stycznia 2024
    Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
    21 stycznia 2024
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    AdSense
    Google AdSense – jak działa, zasady, poradnik
    7 listopada 2023
    Aktualizacje algorytmu Google
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    real time bidding
    Kampania RTB (Real Time Bidding) jako skuteczny model reklamy
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Rodzaje hostingu
    Rodzaje hostingu – jaki wybrać
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    W jaki sposób renderować stronę internetową?
    12 lutego 2024
    Czym jest wireframe w UI/UX?
    30 stycznia 2024
    Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?
    26 stycznia 2024
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Sposoby na spam
    SPAM. Czym jest i jak się przed nim uchronić?
    5 maja 2023
    Zastosowanie sztucznej inteligencji w e-commerce
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
    Zalety i wady Magento
    Magento – zalety i wady platformy ecommerce
    5 maja 2023
    Najnowsze
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    Cele i metoda smart
    Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
    5 maja 2023
    storytelling
    Storytelling w biznesie i marketingu. Przykłady i inspiracje
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
    14 stycznia 2024
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
Szukaj
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
  • Newsy
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Zapytania ofertowe
Biznes
RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych

Poprzez zapytania ofertowe pozyskuje się m.in. dostawców produktów i usług. Korzysta się z nich, aby znaleźć najlepszego. Należy przygotować odpowiednią, poprawną treść i oczekiwać odpowiedzi. Najważniejsze elementy takiego zapytania są…

Paweł Czarnuszewicz Paweł Czarnuszewicz 14 stycznia 2024
Upsizing i downsizing a problem inflacji
Marketing
Downsizing i upsizing w erze inflacji

W lutym 2023 roku inflacja wyniosła 18,4%, co oznaczało najwyższy wynik od grudnia 1996 roku. Rosnące koszty produkcji i transportu powodowały, że z miesiąca na miesiąc za wiele produktów płaciliśmy…

Aleksandra Stala Aleksandra Stala 11 stycznia 2024
Mail powitalny
Biznes
Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?

Musisz wiedzieć, że Twoja firma jest poddawana ocenie na wielu punktach styku. Klienci (także ci potencjalni) wyrabiają sobie opinię na podstawie reklam, strony WWW czy sposobu prezentacji w mediach społecznościowych.…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 9 stycznia 2024
Marka osobista
Biznes
Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować

Każdej osobie, która chce długofalowo budować swój wizerunek w internecie, powinno zależeć na pokazaniu się nowym grupom odbiorców i utrzymaniu obecnych. Jeśli będziesz postrzegany jako ekspert w danej branży, to…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 4 stycznia 2024
Dark post – jak trafić z reklamą do konkretnej grupy odbiorców?
Social media
Dark post – czym jest i czy warto go stosować?

W marketingu ważna jest precyzja – kierowanie przekazu do osób zainteresowanych danym zagadnieniem. Pomagają w tym dark posty*, czyli wpisy, które nie są widoczne dla wszystkich fanów na Twoim fanpage’u.…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 3 stycznia 2024
Narzędzia promocji sprzedaży
Marketing
Promocja sprzedaży – czym jest? Narzędzia i przykłady

Duża konkurencja powoduje, że przedsiębiorca musi w jakiś sposób wyróżnić swoją ofertę na tle innych firm. Nie wystarczy zaproponować znakomity produkt. Trzeba go wypromować – dotrzeć z przekazem do docelowych…

Łukasz Kuchta Łukasz Kuchta 21 grudnia 2023
Jak udoskonalić swój biznes za pomocą neuromarketingu?
Marketing
Jak za pomocą neuromarketingu udoskonalać swój biznes?

Celem specjalistów odpowiedzialnych za działania marketingowe jest jak najlepsze poznanie grup odbiorców, dotarcie do klienta z ofertą i takie zrozumienie jego zachowań, aby zrealizować cele. Dzięki temu możliwe jest tworzenie…

Natalia Szczur Natalia Szczur 21 grudnia 2023
Linkowanie wewnętrzne i - wpływ na SEO
SEO/SEM
Linkowanie wewnętrzne a strategia pozycjonowania

Odpowiednia struktura witryny wpływa na konwersję, czas przebywania internauty na stronie, a także zadowolenie użytkownika. Jeśli bez trudu odnajduje to, czego szuka, istnieje większa szansa, że skorzysta z Twojej oferty…

Łukasz Kuchta Łukasz Kuchta 21 grudnia 2023
Pomysły na darmową reklamę w internecie
Marketing
12 pomysłów na darmową reklamę w internecie

Z badania przeprowadzonego przez AdEx wynika, że wartość polskiego rynku reklamowego online wzrosła w 2022 roku o 615 mln zł, osiągając rekordowy poziom 6,8 mld zł. Firmy z roku na…

Aleksandra Stala Aleksandra Stala 8 grudnia 2023
Społeczny dowód słuszności w internecie
E-commerce
Social Proof w e-commerce. Jak go używać? Przykłady i pomysły

Nauka na błędach innych pozwala wyciągać wnioski. Po co masz je popełniać, skoro zrobili to inni i wiadomo, że to były złe decyzje? Dlaczego to Ty masz testować dany produkt?…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 1 grudnia 2023
1 2 3 4 5 6 7 … 21 22
Najnowsze publikacje
Google Gemini AI
Gemini od Google: wszystko, co musisz wiedzieć o nowym modelu językowym
Marketing 19 stycznia 2025
Wprowadzenie produktu
Od pomysłu do sukcesu: wprowadzanie nowego produktu na rynek
Marketing 2 stycznia 2025
Darmowe stocki
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
Marketing 15 listopada 2024
Skuteczne bio
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Social media 14 listopada 2024
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?