Content is the king. Takie przekonanie panuje wśród marketingowców. Mocny, unikalny content to podstawa każdych przewidywań co do trendów na 2018 czy 2019 roku. Przewiduje się, że dobra strategia marketingu…
Facebook nieustannie się rozwija. Marki już dawno dostrzegły jego reklamowy potencjał i traktują go jako pełnoprawny kanał komunikacji marketingowej. Wraz z rosnącą konkurencją coraz trudniej się wybić i zdobywać rzesze…
Wiesz już, czym jest landing page i po co tworzy się strony lądowania. Teraz pora poznać zasady tworzenia skutecznego landing page, który rzeczywiście konwertuje i przynosi wymierne korzyści biznesowe. Na…
Współpraca z influencerami jest uwzględniona w marketingowej strategii wielu marek. Celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki czy też natychmiastowy wzrost sprzedaży. Rynek influencerów nieustannie rośnie i w każdej branży można znaleźć…
Choć CMS Drupal to jeden z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią, to jego odmiana, czyli Drupal Commerce, nie cieszy się już tak dużym uznaniem programistów czy web developerów. Nie zmienia tego…
Jedną z najgorszych rzeczy dla marketera to wydawanie budżetu na kampanię reklamową, w której osiągane rezultaty są słabe. Istnieje kilka powodów, które utrudniają skuteczność kampanii lub dla których kampania po…
Szukasz pomysłu na założenie własnej firmy? Skoro czytasz ten artykuł to z pewnością tak! Najlepsze pomysły biznesowe zazwyczaj przychodzą w nieoczekiwanym momentach, jeśli jednak chcesz pomóc odrobinę szczęściu podejdź do…
SMS jest najszybciej odczytywanym komunikatem spośród dostępnych na rynku narzędzi, według raportu SMSAPI „Jak komunikują się marki” ponad 70% osób odczytuje treść wiadomości w ciągu 5 minut od dostarczenia. Oznacza…
Dobra kampania digitalowa dla branży B2B to często Złoty Graal marketingu. Najczęściej uznaje się, że znacznie trudniej dotrzeć z przekazem reklamowym do przedstawicieli innego biznesu niż do konsumentów końcowych. Jak…
Niektórym kojarzy się wyłącznie z serwisem społecznościowym, w którym dodaje się zdjęcia, hashtagi i zostawia serduszko. Obecnie Instagram generuje olbrzymie zaangażowanie, dlatego często wykorzystywane jest prowadzenia a kampanii biznesowych, by…