Spacer po dowolnym mieście na świecie bez konieczności ruszania się z własnego domu? To jak najbardziej możliwe, a wszystko dzięki Google Street View. Wystarczy, że otworzysz Google Maps, wskażesz miejsce,…
Witrynę możesz pozycjonować w Google na zapytania ogólne (frazy generyczne), regionalne, brandowe, a także long tail, czyli zapytania długiego ogona. W przypadku ostatnich mowa o frazach składających się co najmniej…
Na decyzje zakupowe internautów wpływa wiele czynników. Należą do nich przede wszystkim wygląd i zawartość karty produktu, rozmieszczenie elementów na stronie. Obecnie nie wystarczy dodanie nazwy artykułu, zdjęcia i podanie…
Świadomość, jakie trendy obowiązują w danej branży i czym są zainteresowani klienci, odgrywa dużą rolę w prowadzeniu działań marketingowych. Niektóre produkty cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem zaledwie przez kilka miesięcy…
Wybór różnych opcji dostawy i zapłaty to jedna z najistotniejszych kwestii z punktu widzenia osoby składającej zamówienie w sklepie online. Część klientów obawia się płacić z góry – wolą to…
W Google poza wynikami tekstowymi wyświetlają się m.in. zdjęcia. Użytkownik może również wybrać rezultaty, w których pojawiają się wyłącznie grafiki. Zarówno w wynikach tekstowych, jak i graficznych, pozycja zajmowana przez…
Czy firma potrzebuje bohatera marki? Maskotki, która kojarzy się z marką, pomaga promować jej produkty i usługi? Historia wielu brandów pokazuje, że zdecydowanie tak. Dzięki niej możesz poprawić rozpoznawalność swojej…
Tworzenie strony WWW od zera i przygotowanie całego kodu wymaga mnóstwa czasu i środków. Cały proces staje się łatwiejszy dzięki frameworkom, czyli szablonom, które pozwalają łatwo budować i edytować wygląd…
Wszelkie decyzje w działalności gospodarczej powinny być nie tylko przemyślane, ale i oparte na danych. Jeśli wiesz, kim są Twoi odbiorcy i jakie są ich oczekiwania, możesz zaproponować dokładnie to,…
Jeśli inwestujesz w reklamę, interesuje Cię przede wszystkim realizacja celów. Najczęściej chodzi o wzrost świadomości istnienia marki i większą sprzedaż. Jednak warto mierzyć nie tylko te kwestie. W przypadku reklamy…