Użytkownik strony WWW czy aplikacji może podążać różnymi ścieżkami. Bez względu na to, jaką drogę pokona, w każdym przypadku jego doświadczenia powinny być pozytywne. Każde kliknięcie czy przyciągnięcie to część…
Z badania w ramach Bilansu Kapitału Ludzkiego 2022/2021 wynika, że w 2021 roku Polacy pracowali średnio 43,3 h tygodniowo. To daje miesięcznie nawet ponad 180 godzin, łącznie ponad tydzień spędzony…
Przedsiębiorstwa zazwyczaj nie zatrudniają ekspertów z każdej dziedziny, która przydaje się w ich działalności. Często zatrudnienie na etat po prostu się nie opłaca, bo potrzebują specjalisty, np. na kilka godzin…
Z pewnością rozpoznasz znaki wizualne popularnych marek, nawet gdy zniknie z nich nazwa firmy. Wynika to z wielu czynników. Po pierwsze, łatwo wpadają w oko. Po drugie, często widzisz kampanie…
Event marketing, czyli organizacja wydarzeń, umożliwia realizowanie określonych celów biznesowych lub wizerunkowych. Okres pandemii utrudnił prowadzenie eventów stacjonarnych, więc odbywały się głównie online. Jak podaje Bizzabo, 98% organizatorów eventów planowało…
Internauci mają do czynienia z ogromną liczbą treści każdego dnia. Przeglądają wpisy w serwisach społecznościowych, teksty na stronach WWW, blogi oraz inne materiały. Tylko nieliczne zapadają w pamięć. Niektórym uda…
Jeśli przeglądasz opinie w Profilach Firm Google, na pewno zdarzyło Ci się trafić na oceny od użytkowników, którzy są tytułowani mianem lokalnych przewodników. Google nazywa ich globalną społecznością odkrywców, którzy…
Szukasz różnych inspiracji? Zajrzyj na Pinterest. Ten serwis społecznościowy nie cieszy się tak dużym zainteresowaniem jak Facebook czy Instagram, ale drzemie w nim potencjał. Znajdziesz tam ciekawe pomysły na przekąski,…
Sztuczna inteligencja jest gorącym tematem ostatnich miesięcy w branży marketingu. Niemal w każdym tygodniu pojawiają się informacje o nowych rozwiązaniach, które mogą ułatwić wykonywanie codziennych zadań. Szczególnie chodzi o powtarzalne…
Metaverse to wirtualny świat, w którym ludzie mogą się spotykać, komunikować, pracować i grać. Jest to połączenie rzeczywistego świata z cyfrowym i oferuje użytkownikom nowe możliwości interakcji ze sobą i…