Responsywnie.plResponsywnie.plResponsywnie.pl
  • Marketing
    Marketing
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
    13 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych
    23 grudnia 2024
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    Mikro influencer – kim jest i dlaczego warto z nim współpracować?
    27 października 2023
    Najnowsze
    Gemini od Google: wszystko, co musisz wiedzieć o nowym modelu językowym
    19 stycznia 2025
    Od pomysłu do sukcesu: wprowadzanie nowego produktu na rynek
    6 stycznia 2025
    Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
    15 listopada 2024
    E-mail marketing – korzystać czy nie korzystać?
    21 listopada 2024
  • Social media
    Social media
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strategia-facebook
    Strategia marketingowa na Facebooku – jak ją stworzyć?
    16 czerwca 2023
    typy postów na facebook
    Typy postów na Facebooku – jak zwiększyć zaangażowanie?
    16 czerwca 2023
    skuteczny i legalny konkurs na Facebooku
    Jak zorganizować skuteczny i legalny konkurs na Facebooku?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
    14 listopada 2024
    Jak zdobywać obserwujących na Instagramie? Sposoby eksperta
    27 sierpnia 2024
    Najlepszy fanpage firmowy. 11 porad, jak angażować użytkowników
    22 stycznia 2024
    Emotikony na Facebooku – czy i jak z nich korzystać?
    21 stycznia 2024
  • SEO/SEM
    SEO/SEM
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Bezpłatny audyt SEO
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Popełniane błędy w kampanii Google Ads
    4 podstawowe błędy w kampanii Google Ads
    5 maja 2023
    AdSense
    Google AdSense – jak działa, zasady, poradnik
    7 listopada 2023
    Najnowsze
    Jaki wpływ na SEO ma nawigacja fasetowa?
    28 czerwca 2024
    Google update – czym jest aktualizacja algorytmu wyszukiwarki?
    28 czerwca 2024
    Darmowy audyt SEO – tak czy nie?
    28 czerwca 2024
    Jak monitorować pozycje w Google?
    6 czerwca 2024
  • Web Development
    Web Development
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    strona internetowa z darmowym cms
    Tworzenie strony internetowej z darmowym CMS. 3 najlepsze systemy
    6 kwietnia 2023
    technologie programowania stron
    Technologie i języki programowania do tworzenia stron internetowych
    14 czerwca 2023
    Kradzież domeny internetowej
    Jak ochronić domenę przed kradzieżą?
    6 kwietnia 2023
    Najnowsze
    W jaki sposób renderować stronę internetową?
    12 lutego 2024
    Czym jest wireframe w UI/UX?
    30 stycznia 2024
    Użyteczność strony internetowej – na czym polega web usability?
    26 stycznia 2024
    Bootstrap – czy warto z niego korzystać? Wady i zalety
    14 września 2023
  • E-commerce
    E-commerce
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    Czy warto promować aukcje Allegro?
    Promowanie aukcji Allegro – czy warto? Jak to robić skutecznie?
    8 lutego 2024
    szablon czy layout
    Gotowy szablon czy dedykowany layout strony – co wybrać?
    5 maja 2023
    Sposoby na spam
    SPAM. Czym jest i jak się przed nim uchronić?
    5 maja 2023
    Najnowsze
    KPI w e-commerce, które poprawią wyniki Twojego sklepu
    25 sierpnia 2024
    Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – zastosowanie i przykłady
    4 kwietnia 2024
    BaseLinker – czym jest i czy warto z niego korzystać?
    22 lutego 2024
    Sztuczna inteligencja w e-commerce – zastosowanie, przykłady, porady
    8 lutego 2024
  • Biznes
    Biznes
    Przejdź do kategorii
    Najpopularniejsze
    segmentacja-klientów
    Jak przeprowadzić segmentację klientów? Poradnik krok po kroku
    5 maja 2023
    Anioły biznesu w Polsce
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    Cele i metoda smart
    Metoda SMART, czyli wyznaczanie skutecznych celów w firmie
    5 maja 2023
    Najnowsze
    Anioły biznesu w Polsce – kim są, jak znaleźć i czy warto? [LISTA]
    21 lutego 2024
    RFQ, RFP, RFI, czyli rodzaje zapytań ofertowych
    14 stycznia 2024
    Jak napisać wiadomość powitalną? Dlaczego jest bardzo istotna w procesie budowania zaufania klienta?
    9 stycznia 2024
    Marka osobista. 13 wskazówek, które pomogą Ci ją zbudować
    4 stycznia 2024
Szukaj
  • Newsy
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Responsywnie.plResponsywnie.pl
Szukaj
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • Web Development
  • E-commerce
  • Biznes
  • Newsy
Obserwuj nas
  • Polityka prywatności
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
AI
Marketing
Sztuczna inteligencja w marketingu internetowym – zobacz zastosowania

Sztuczna inteligencja jest gorącym tematem ostatnich miesięcy w branży marketingu. Niemal w każdym tygodniu pojawiają się informacje o nowych rozwiązaniach, które mogą ułatwić wykonywanie codziennych zadań. Szczególnie chodzi o powtarzalne…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 15 sierpnia 2023
Przyszłość wirtualnej rzeczywistości
Newsy
Metaverse – przyszłość wirtualnej rzeczywistości

Metaverse to wirtualny świat, w którym ludzie mogą się spotykać, komunikować, pracować i grać. Jest to połączenie rzeczywistego świata z cyfrowym i oferuje użytkownikom nowe możliwości interakcji ze sobą i…

Łukasz Kuchta Łukasz Kuchta 27 lipca 2023
Newsy
Twitter z nowym logo – kolejny kontrowersyjny pomysł Elona Muska czy dobra zmiana?

Mówisz Twitter, widzisz kultowego niebieskiego ptaszka. Logo to jest rozpoznawalne jak żółte „M” McDonald’s czy herb FC Barcelony. Każde z nich zmieniało się na przestrzeni lat, ale zawsze pozostawało w…

Łukasz Kuchta Łukasz Kuchta 26 lipca 2023
Jak zainteresować potencjalnego nabywcę?
Marketing
Potencjalny klient – kto to jest? Jak go znaleźć i zainteresować?

Celem firmy jest dotarcie do zainteresowanych jej produktem lub usługą. Następnie przedsiębiorstwo podejmuje kroki, aby przekonać potencjalnego nabywcę do zakupów. O kim mowa? Jak do niego dotrzeć i wzbudzić jego…

Aleksandra Stala Aleksandra Stala 20 lipca 2023
Co to jest netnografia?
Marketing
Netnografia – czym jest i jak wykorzystać ją w swoim biznesie?

Kluczowe w biznesie jest zrozumienie potrzeb klientów. Musisz wiedzieć, do kogo chcesz dotrzeć i kogo przekonać. Kim jest odbiorca Twoich produktów lub usług? Jeśli będziesz prowadzić działania, które są kierowane…

Paulina Szewczyk Paulina Szewczyk 19 lipca 2023
Kreatywny marketing
Marketing
Ambient marketing, czyli niestandardowy sposób zainteresowania klienta

Jeśli chcesz zainteresować klienta ofertą, wyróżnić ją, postaw na działania niestandardowe. Wiele metod reklamy już tak opatrzyło się odbiorcom, że je ignorują. Ich skuteczność jest znikoma. Jeśli uda Ci się…

Natalia Szczur Natalia Szczur 7 lipca 2023
Card sorting
Marketing
Sortowanie kart (card sorting) – czym jest grupowanie informacji?

Użytkownicy powinni poruszać się intuicyjnie po stronie. Ułatwiają to dobrze pogrupowane kategorie. Aby ustalić nawigację produktu cyfrowego, wykorzystuje się m.in. wyniki badań jakościowych, w tym card sorting. Na czym to…

Aleksandra Stala Aleksandra Stala 6 lipca 2023
Straty ruchu na platformie Twitter
Newsy
Twitter i strzał w kolano… po raz kolejny

Nikomu nie trzeba przedstawiać Elona Muska, dyrektora generalnego dwóch gigantów: Tesli i SpaceX. Od jakiegoś czasu jest też szefem Twittera - jednego z najpopularniejszych kanałów społecznościowych na świecie. W trakcie…

Łukasz Kuchta Łukasz Kuchta 5 lipca 2023
Chat GPT a fast foody
Newsy
Kanapkowa wojna gigantów z Chatem GTP w tle

McDonald’s z pytaniem, która kanapka jest najbardziej kultowa Wraz z postępem technologicznym, coraz więcej firm z branży restauracyjnej zaczyna eksperymentować z innowacyjnymi rozwiązaniami, aby zaoferować klientom nowe i interesujące doświadczenia.…

Łukasz Kuchta Łukasz Kuchta 19 czerwca 2023
E-commerce
Czym jest i do czego służy Google Shopping?

Kupujesz w sieci? Prawdopodobnie zdarzyło Ci się trafić do Google Shopping, czyli Google Zakupy. Usługa powstała z myślą o osobach kupujących przez internet i ma ułatwić zamawianie produktów online. Dzięki…

Natalia Szczur Natalia Szczur 14 czerwca 2023
1 2 … 7 8 9 10 11 … 21 22
Najnowsze publikacje
Google Gemini AI
Gemini od Google: wszystko, co musisz wiedzieć o nowym modelu językowym
Marketing 19 stycznia 2025
Wprowadzenie produktu
Od pomysłu do sukcesu: wprowadzanie nowego produktu na rynek
Marketing 2 stycznia 2025
Darmowe stocki
Darmowe zdjęcia bez praw autorskich – gdzie ich szukać?
Marketing 15 listopada 2024
Skuteczne bio
Jak napisać biogram na Instagram? Ciekawe przykłady
Social media 14 listopada 2024
//

Responsywnie.pl to biznesowo-technologiczny portal informacyjny

Informacje
  • O serwisie
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Kategorie
  • Biznes
  • Marketing
  • Social media
  • SEO/SEM
  • E-commerce
  • Web Development
Redakcja
ul. Kępska 2,
45-129 Opole
kontakt@responsywnie.pl
Obserwuj nas
© 2023 - Responsywnie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Polityka prywatności
Welcome Back!

Sign in to your account

Zapomniałeś hasła?