Mówisz Twitter, widzisz kultowego niebieskiego ptaszka. Logo to jest rozpoznawalne jak żółte „M” McDonald’s czy herb FC Barcelony. Każde z nich zmieniało się na przestrzeni lat, ale zawsze pozostawało w…
Celem firmy jest dotarcie do zainteresowanych jej produktem lub usługą. Następnie przedsiębiorstwo podejmuje kroki, aby przekonać potencjalnego nabywcę do zakupów. O kim mowa? Jak do niego dotrzeć i wzbudzić jego…
Kluczowe w biznesie jest zrozumienie potrzeb klientów. Musisz wiedzieć, do kogo chcesz dotrzeć i kogo przekonać. Kim jest odbiorca Twoich produktów lub usług? Jeśli będziesz prowadzić działania, które są kierowane…
Jeśli chcesz zainteresować klienta ofertą, wyróżnić ją, postaw na działania niestandardowe. Wiele metod reklamy już tak opatrzyło się odbiorcom, że je ignorują. Ich skuteczność jest znikoma. Jeśli uda Ci się…
Użytkownicy powinni poruszać się intuicyjnie po stronie. Ułatwiają to dobrze pogrupowane kategorie. Aby ustalić nawigację produktu cyfrowego, wykorzystuje się m.in. wyniki badań jakościowych, w tym card sorting. Na czym to…
Nikomu nie trzeba przedstawiać Elona Muska, dyrektora generalnego dwóch gigantów: Tesli i SpaceX. Od jakiegoś czasu jest też szefem Twittera - jednego z najpopularniejszych kanałów społecznościowych na świecie. W trakcie…
McDonald’s z pytaniem, która kanapka jest najbardziej kultowa Wraz z postępem technologicznym, coraz więcej firm z branży restauracyjnej zaczyna eksperymentować z innowacyjnymi rozwiązaniami, aby zaoferować klientom nowe i interesujące doświadczenia.…
Kupujesz w sieci? Prawdopodobnie zdarzyło Ci się trafić do Google Shopping, czyli Google Zakupy. Usługa powstała z myślą o osobach kupujących przez internet i ma ułatwić zamawianie produktów online. Dzięki…
Odpowiednio prowadzona komunikacja marketingowa stanowi jeden z ważnych elementów sukcesu Twojej działalności. Niezbędne jest dostosowanie kanałów, narzędzi, przekazywanie informacji w formie dopasowanej do odbiorców. Co jeszcze ma znaczenie? Jakie są…
Znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google to dopiero połowa sukcesu. Kluczem jest zatrzymanie uwagi użytkownika, aby spośród dostępnych pozycji wybrał właśnie Twoją i przeszedł na stronę. Jak to…